'Ik geef dit gevecht een zeven.' Hoe kom je erop!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste topic ooit in REV: Gevecht met zwerver op de dam.
Worden reviews over sigaretten ook op prijs gesteld?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, het is ook wel dood volgensmij. Maar dan kan ik me vermaken met stukjes schrijven, ze zijn serieus dus het is geen gebagger, en niemand komt er ooit dus niemand heeft er last van.
Ik weet nog niet wat ik als volgende ga doen, ik twijfel tussen een film en een cd.
Vast wel! Laten we REV levend maken!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Worden reviews over sigaretten ook op prijs gesteld?
?quote:
Ik begin nuquote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast wel! Laten we REV levend maken!
uhhhh nou het zit zoooo...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast wel! Laten we REV levend maken!
Ah jaquote:
Vandaar dequote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah jaNou het is goed bedoeld hoor
De mod daar is mijn medemod in GC en we denken erg vaak hetzelfde over heel veel dingen, en ik heb gen zin om in te grijpenquote:
Postjunkquote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK NOU WIE DE TOP 500 IS INGEROLD.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Symphonic: Kan alleen maar afkeurend gedrag tonen tegenover users. Kliko
Klonen.. ook klikoquote:
Vanmiddag al! Feli Jojoor, als je er blij mee bent, weet niet of je nu voor je leven (of wat er nog van over is) aan het vrezen bent.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK NOU WIE DE TOP 500 IS INGEROLD.
![]()
![]()
Ik ben er blij mee. Nu heb ik een soort van aanzien.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanmiddag al! Feli Jojoor, als je er blij mee bent, weet niet of je nu voor je leven (of wat er nog van over is) aan het vrezen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |