Dat IS de lapoquote:
[ONZ-FB] Waar remlof met een slokje op een oogje toe knijptquote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Lutte het volgende:
Baggerexplosie in ONZ:
[ONZ] Bedanktopic (Haque) (Lutte »)
[ONZ] Ik houd nu op (sciter) (Sam-x »)
[ONZ] pfff (Haque) (MultiBanaan »)
[ONZ] Stommerd (sciter) (ikke043 »)
[ONZ] oke (Haque) (Creeg »)
[ONZ] Sterk (Haque) (Haque »)
[ONZ] Niks toch? (sciter) (Sam-x »)
[ONZ] wat is daar mis mee? (Haque) (JanPiraat »)
[ONZ] [x] Een topic om tegen L-ascorbinezuur te zeggen (Dalando) (shmoopy »)
[ONZ] [x] Er zijn geen modjes online!! (Dalando) (shmoopy »)
[ONZ] Zoals te verwachten (beverton) (beverton »)
Schuur naast het huis?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NOEEEEEEESSSSSSSSSSS JE KOMT BUITEN OMG OMG OMG BEL DE FP BREAKING NEWS!!!!!
Foeiquote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ging weer eens door het slotje heen
Goed van je. Het is te veel om te TR'en, en ik ben vandaag al NSB'er genoemd omdat ik vroeg of iemand toestemming had voor een enquete, dus ik houd me even in.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ONZ-FB] Waar remlof met een slokje op een oogje toe knijpt
Heb het reeds gemeld
Maar lapo is last postquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel want post 300 is slotje alleen SYmph ging erdoorheen
Verstandigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed van je. Het is te veel om te TR'en, en ik ben vandaag al NSB'er genoemd omdat ik vroeg of iemand toestemming had voor een enquete, dus ik houd me even in.
Serieus? Tsssquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed van je. Het is te veel om te TR'en, en ik ben vandaag al NSB'er genoemd omdat ik vroeg of iemand toestemming had voor een enquete, dus ik houd me even in.
awwquote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen zei dat ik de Lapo niet had
Oehquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik dacht dat Michhas zei ik heb je ruig Lutte ik dacht wtf
Mooi beestquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
Dit is mijn paard en die heet.....
[ afbeelding ]
Symphonie
Triest dat ze je zo noemen zeg.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat hoeft niet op FOK!.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik dacht dat Michhas zei ik heb je ruig Lutte ik dacht wtf
48 uur dusquote:
awwwwwquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Symphonie
Wat een schatje!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Symphonie
NU ben ik je paardquote:
Dat wil je echt niet weten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Linkje! Heb nog nooit een tubgirl geziene en iedereen heeft het daar maar over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |