Kloontje makenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
KLB en ONZ is gewoon leuk om in te posten, maar om daar mod van te zijn is dat echt kut. Kun je niet meer ongegeneerd posten etc.
Vertel?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ergste dag als mod was de dag dat Pim Fortuijn werd vermoord...
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon schijt aan hebben. Dat doen de meeste modjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
KLB en ONZ is gewoon leuk om in te posten, maar om daar mod van te zijn is dat echt kut. Kun je niet meer ongegeneerd posten etc.
* L.no pakt de popcorn weer.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Maar: geregistreerd op: dinsdag 24 maart 2009 @ 07:52quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Het lijkt me wel heel tof, alleen ik zal door de users die daar vaak posten nooit serieus genomen worden want dat wordquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
o jawel hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Er zijn users die met een nieuw account zijn begonnenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar: geregistreerd op: dinsdag 24 maart 2009 @ 07:52
Leugens.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Dat doen de meeste modjes.
Symph is al acht jaar mod en tien jaar user!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zie je Dmquote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De dirkh popcorn PM's met HT.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens.
Heb je de terreur van DirkH in ONZ-FB wel eens gezien?
Die discussie met murp was echt te funny, murp wist zich echt geen houding te geven
Jij bent te euh... Hoe kan ik dit zeggen. Je bent eigenlijk gewoon te slim voor dat soort forums. Jij moet je in een moeilijk subforum gaan storten. Ik vond je ook wel geschikt voor R&P.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel tof, alleen ik zal door de users die daar vaak posten nooit serieus genomen worden want dat word
ik nu al niet.
Nope, niet gezien. Ik weet iig dat modjes als yvonne, bio en remlof (ja het zijn fa's, maar ik vind ze gewoon modjes met meer rechten) meestal schijt aan hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens.
Die discussie met murp was echt te funny, murp wist zich echt geen houding te geven
Dirkh gaat dan ook behoorlijk ver. Hij zuigt ook behoorlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens.
Daar is hij extreem goed inquote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dirkh gaat dan ook behoorlijk ver. Hij zuigt ook behoorlijk.
Iets serieuzers ja. PUB vind ik ook tof, zonde dat daar in geen enkel topic normaal gereageerd wordt. Bij elke vraag zijn de enige opmerkingen: neuk haar! Pak haar! En: als ze niet protesteert als je je lul tegen haar huig duwt vindt ze je leuk. Ooh, en een lading pedo-roepers.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent te euh... Hoe kan ik dit zeggen. Je bent eigenlijk gewoon te slim voor dat soort forums. Jij moet je in een moeilijk subforum gaan storten. Ik vond je ook wel geschikt voor R&P.
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon niet op reageren. En als je erop reageert.. doe het dan wel op een manier waarop hij je niet terug kan pakken.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Michhas het volgende:
Ja maar als je mod van ONZ wordt komen er de ganse dag mensen aan je deur kloppen, onder andere types als DirkH.
Heb ik niks op tegen hoor, maar je moet wel stevig in je schoenen staan
Ja, ONZ vind ik ook niets als mod hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Michhas het volgende:
Ja maar als je mod van ONZ wordt komen er de ganse dag mensen aan je deur kloppen, onder andere types als DirkH.
Heb ik niks op tegen hoor, maar je moet wel stevig in je schoenen staan
Ik lees fanatiek mee!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:36 schreef Michhas het volgende:
Porsche1 en ik zijn tot de conclusie gekomen..
Ik ben die Haque, die al die bagger opende, even op zijn/haar plaats aan het zetten
Krentenbol, ja dat was mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef L.no het volgende:
Ik moet vaak denken aan krentenbol. als er over PUB gesproken wordt.
Dat bedoel ik dus! PUB wordt niet serieus genomen! Het is het dikke nerdje van FOK!, helaas. Want in R&P worden de jongeren met problemen ook belachelijk gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef L.no het volgende:
Ik moet vaak denken aan krentenbol. als er over PUB gesproken wordt.
Okay.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou weer even tactisch mijn mond
Klopt... daarom kom ik er ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus! PUB wordt niet serieus genomen! Het is het dikke nerdje van FOK!, helaas. Want in R&P worden de jongeren met problemen ook belachelijk gemaakt.
ONZ en KLB worden ook als afvalbak gezien.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus! PUB wordt niet serieus genomen! Het is het dikke nerdje van FOK!, helaas. Want in R&P worden de jongeren met problemen ook belachelijk gemaakt.
R&P heb ik uit de nieuwe en actieve topics geslooptquote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Michhas het volgende:
Toen ik net op Fok! zat las ik hele dagen al die verhalen in R&P, leuk om te doen
Nu heb ik daar geen zin meer in
Ik lees nog steeds veel, post er alleen de afgelopen paar weken niet zo veel, aangezien ik mijn humeur vaak terugzie in mijn posts en dat is in de meeste gevallen in R&P niet handig.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Michhas het volgende:
Toen ik net op Fok! zat las ik hele dagen al die verhalen in R&P, leuk om te doen
Nu heb ik daar geen zin meer in
Dat is op heel FOK! niet echt handig in mijn ogen. Ik geef ook niet veel van mezelf prijs op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds veel, post er alleen de afgelopen paar weken niet zo veel, aangezien ik mijn humeur vaak terugzie in mijn posts en dat is in de meeste gevallen in R&P niet handig.
De helft zijn toch trollen. Het is zo jammer.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
ONZ en KLB worden ook als afvalbak gezien.
Je hebt gelijk, het is best wel jammer ja. Meestal reageer ik serieus in dat soort topic, maar ik betrap mezelf wel dat ik het soms niet doe.
Beste topic ooit in REV: Gevecht met zwerver op de dam.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
De helft zijn toch trollen. Het is zo jammer.Maar ik heb nu een nieuw tof forum gevonden, REV. Heb ik leuk de kans stukjes te schrijven.
REV.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
De helft zijn toch trollen. Het is zo jammer.Maar ik heb nu een nieuw tof forum gevonden, REV. Heb ik leuk de kans stukjes te schrijven.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste topic ooit in REV: Gevecht met zwerver op de dam.
Haha, het is ook wel dood volgensmij. Maar dan kan ik me vermaken met stukjes schrijven, ze zijn serieus dus het is geen gebagger, en niemand komt er ooit dus niemand heeft er last van.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
[..]
REV.Ik dacht dat dat subforum altijd dood was, totdat je jouw topic postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |