quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Nu heb ik een soort van aanzien.
Soort van is hier de goede term inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Nu heb ik een soort van aanzien.
Symphonic en ik hebben een goede woordenwisseling gehad. Nu is hij weer welkom. Mits hij zich gedraagt natuurlijk. Anders is de kliko weer erg dichtbijquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soort van is hier de goede term inderdaad
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
Symph waarom nouDat was gewoon een serieus topic
Helaas je gaat niet door voor de koelkastquote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef Michhas het volgende:
Coca-Cola
Hier is toch niks mis mee symph? Dit is wel serieus bedoeld
Na na!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
ik kan bijna woordelijk voorspellen hoe dat gaat lopen en die post van racer was nog maar een voorbode..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
Even koken.Om 00:00?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Mijn topic is nog open! En Netsplitter vond het een goede review.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
Even koken.Nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Jeeeej! Dus als ik op die voet doorga, en misschien zelf verbeter, en het binnen de perken houd, heeft niemand er problemen mee?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan bijna woordelijk voorspellen hoe dat gaat lopen en die post van racer was nog maar een voorbode..
Die review van Lutte is trouwens
Ninja entree/exitquote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef tdrone het volgende:
hoi ben ik weer en nu ga ik meteen weet slapen
morgen nicpics
Kerkkoortjequote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef Michhas het volgende:
HAHAHAHA
Staan hier een paar junks in de stad, in het parkje voor de deur, ze zijn er elke avond.
Hoor ik ze ineens allemaal in koor: 'ALLE DUITSERS ZIJN HOMO'S, ALLE DUITSERS ZIJN HOMO'S' enz...
Misschien wordt je ooit mod van REV Lutte!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeeeej! Dus als ik op die voet doorga, en misschien zelf verbeter, en het binnen de perken houd, heeft niemand er problemen mee?
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien wordt je ooit mod van REV Lutte!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |