SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
Ja echt he, klein kindje denkt nog eens grappig te zijn.
Doe gewoon, Waar we ons hoofd weer gaan verminken met scheermesjes![]()
OMG OMG OMG!!!!!!111!!!einz!!!!!!
Ik heb drie dozen met van die eieren gekocht bij BuyInCoins, wat moet ik nu doen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is BIC failiet? Kut mijn geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb mn 2 watt wifi dongle binnen, de driver die er bij zitten werken niet op win 7
maar heb ff de goeie gedownload op realtek en hij werkt perfect!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik wacht nu meer dan 3 weken op mijn pakje van DX (3 weken na verzending). Klopt dit? Er stond bij 10 werkdagen levertijd. Het heeft niet echt haast dus het is opzich niet zo erg, maar ik kan zeker nergens zien waar het ongeveer rondzwerft?![]()
Bij bestelling boven de 15$ heb je een tracking number als het goed is.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef MilaNL het volgende:
Ik wacht nu meer dan 3 weken op mijn pakje van DX. Klopt dit? Er stond bij 10 werkdagen levertijd. Het heeft niet echt haast dus het is opzich niet zo erg, maar ik kan zeker nergens zien waar het ongeveer rondzwerft?![]()
Ja precies, die heb ik dus niet. Het is < 15$quote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef Androidman het volgende:
[..]
Bij bestelling boven de 15$ heb je een tracking number als het goed is.![]()
Er kwam een pakketje voor de buurman binnen met www.priceangels.com erop.
Weet niet of iemand die al kent maar daar staat ook wel leuk spul op.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jup, alle bestellingen voor 1 november worden nog gewoon bezorgt. Jammer genoeg mijn ePad die ik vorige week bestelde niet. Hopelijk krijg ik mijn geld terug.quote:![]()
Shit, ik had net voor 100 Dollar besteld. Nu kan ik dus fluiten naar producten en geld waarschijnlijk. Mooi kut weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat klop, het komt gewoon aan, je moet alleen even wachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja precies, die heb ik dus niet. Het is < 15$![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef Androidman het volgende:
... te dom voor worden. Ik ben nu echt super te spreken over de communicatie met BIC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.pandawill.com/(...)6-camera_p40105.htmlquote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Sdm007 het volgende:
Ik wil een Tablet/Laptop kopen voor iets van 100 Euro. Iemand een aanrader ?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
om dat je werpsterren bestelde??? hoeveel boete had je dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk niet de reden dat ze huiszoeking hebben gedaan, maar toch ff paar 100 euro boete. xDBAM dit is 3KB![]()
Ik wil weer spullen bestellen maar durf dit niet aan. Mogelijk binnenkort verhuizen. Met de shipping times rond deze tijd schiet dat niet echt op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Thnxquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef mickeyD het volgende:
[..]
http://www.pandawill.com/(...)6-camera_p40105.html![]()
chinapost schijnt het redelijk snel te doen, ongeveer 3 weekquote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef neo2000 het volgende:
Ik wil weer spullen bestellen maar durf dit niet aan. Mogelijk binnenkort verhuizen. Met de shipping times rond deze tijd schiet dat niet echt op.![]()
Gaat de politie eindelijk dat crackhol ontruimenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef neo2000 het volgende:
Ik wil weer spullen bestellen maar durf dit niet aan. Mogelijk binnenkort verhuizen. Met de shipping times rond deze tijd schiet dat niet echt op.![]()
Beetje laf, maar een echte Chinashopper vult dan gewoon het adres van familie in dat in de buurt woont![]()
Ik laat het spul naar mijn oma sturen, hoef ik niet thuis te zijn en zij is blij met de aandacht van de postbode![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gaat de politie eindelijk dat crackhol ontruimen![]()
Beetje laf, maar een echte Chinashopper vult dan gewoon het adres van familie in dat in de buurt woont![]()
Ik laat het spul naar mijn oma sturen, hoef ik niet thuis te zijn en zij is blij met de aandacht van de postbodeEn dan kom jij met die nazi aanstekers!
![]()
![]()
Ze zal trots op me zijn, mijn lieve oma de rasechte NSB'erquote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En dan kom jij met die nazi aanstekers!
Oma pakt niks uit anders krijgt ze slaag![]()
Gaat ze straks een omelet bakken van mijn rukeieren![]()
![]()
Whehehe, was het maar zo'n feest, de ME alle tokkies eruit knuppelen. Hoef ik het zelf niet meer te doen met mijn special decoration for fingers..quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gaat de politie eindelijk dat crackhol ontruimen![]()
Ik laat het spul naar mijn oma sturen, hoef ik niet thuis te zijn en zij is blij met de aandacht van de postbode
Nuh, we gaan mogelijk iets kopen. Houd ik nu nog geld over vanwege het scheefhuren, straks als ik in een paleisje zit met een torenhoge hypotheek mag ik blij zijn als ik nog geld over hou voor wat van die lullige chinese flip flap bloemen in de veelste dure vensterbank.
Kan het idd bij familie laten bezorgen maar goed, is ook weer kut, Tegen de tijd dat het dan weer daar aan komt en je ze weer ziet ben je alweer vergeten wat je ook al weer besteld had.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Vergeet dat huis.
Gewoon 3 ton euri aan Chinese spullen bestellen en van alle gele enveloppen een hut bouwen![]()
Die bubbelenveloppen isoleren uitstekend![]()
![]()
Dat zeggen ze neit van mij, maar ik weet dat ik eht ben. Gelukkig werk ik daarvoorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef hondebrok het volgende:
mijn huisgenoten vinden me chinashop verslaafd.
herkennen mensen dat![]()
![]()
Zal al op TaoBao te zoeken naar 'house' en 'hut' maar goed, dan komt je dit tegen:quote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet dat huis.
Gewoon 3 ton euri aan Chinese spullen bestellen en van alle gele enveloppen een hut bouwen![]()
Die bubbelenveloppen isoleren uitstekend
http://item.taobao.com/it(...)d0d2b5052b2fb03abfd1
Iets in mij zegt dat tarditionele Chinese build quality dan geen voordeel op gaat leveren in de winter.Common sense is my super power. What's yours?
Nee totaal niet. Maar ik praat dan ook met niemand omdat ik te druk ben met snuffelen in Chinaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef hondebrok het volgende:
mijn huisgenoten vinden me chinashop verslaafd.
herkennen mensen dat
Prachtige oplossing, schilderijtje ophangen en je bent helemaal de koningquote:Op donderdag 25 november 2010 21:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zal al op TaoBao te zoeken naar 'house' en 'hut' maar goed, dan komt je dit tegen:
http://item.taobao.com/it(...)d0d2b5052b2fb03abfd1
Iets in mij zegt dat tarditionele Chinese build quality dan geen voordeel op gaat leveren in de winter.![]()
![]()
Hoe serieus was die opmerking over het niet verder gaan met laser(pennen)?
Iets dat het niet meer zou mogen in de toekomst o.i.d.
Want dan moet ik het ook nog wel 'ns gaan bestellen.![]()
Yeah mijn bestelling is binnen
http://www.theimgdump.com/imgs/1290717694.jpg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33660
en nog een laserpen en elastiekjes pistool
(en nog een zooi kabels en hoesjes en docks)
[ Bericht 8% gewijzigd door Stevennn op 25-11-2010 22:17:03 ]Jonge, ik bin op de weaze![]()
10 cigarettenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef Stevennn het volgende:
Yeah mijn bestelling is binnen
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33660
en nog een laserpen en elastiekjes pistool
(en nog een zooi kabels en hoesjes en docks)
dus niet voor verstokte rokers dus.
als je een incidentele roker bent is dit wel leuk voor op reis of zo![]()
![]()
Mwah, 99% van de lasers die hier voorbij komen mogen sowieso niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe serieus was die opmerking over het niet verder gaan met laser(pennen)?
Iets dat het niet meer zou mogen in de toekomst o.i.d.
Want dan moet ik het ook nog wel 'ns gaan bestellen.![]()
En getuige de "doorverkopen-aan-13jarigen" drang die sommigen hier ten toon stellen allicht ook verstandig.
Ik zie het zo: bij een pistool weet iedereen dat het ding gevaarlijk is. Een katapult, daar kan je ook iemands oog mee uitschieten als je er een beetje over nadenkt.. Common sense. Maar dat met een laserstraal (waarmee je met gemak plastic weg kan smeulen) in je oog schijnen niet zo goed voor je is krijg je bij sommige mensen niet aan het verstand gepeuterd vreemd genoeg.
Getuige de hoeveelheid nieuwsberichten de laatste tijd (not to mention voetbalwedstrijden) lopen er vrij veel mongolen rond in Nederland die dit niet helemaal begrijpen.
En dan heb ik het niet over de 0,5 mW dingetjes die je kan gebruiken om je kat achteraan te laten rennen.
Plus: wat moet je ermee..?
laatst weer een buschauffeur met oogschadequote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, 99% van de lasers die hier voorbij komen mogen sowieso niet.![]()
En getuige de "doorverkopen-aan-13jarigen" drang die sommigen hier ten toon stellen allicht ook verstandig.
Ik zie het zo: bij een pistool weet iedereen dat het ding gevaarlijk is. Een katapult, daar kan je ook iemands oog mee uitschieten als je er een beetje over nadenkt.. Common sense. Maar dat met een laserstraal (waarmee je met gemak plastic weg kan smeulen) in je oog schijnen niet zo goed voor je is krijg je bij sommige mensen niet aan het verstand gepeuterd vreemd genoeg.
Getuige de hoeveelheid nieuwsberichten de laatste tijd (not to mention voetbalwedstrijden) lopen er vrij veel mongolen rond in Nederland die dit niet helemaal begrijpen.
En dan heb ik het niet over de 0,5 mW dingetjes die je kan gebruiken om je kat achteraan te laten rennen.
Plus: wat moet je ermee..?![]()
![]()
![]()
Haha meer dan genoeg voor 1 dag voor mijquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef hondebrok het volgende:
[..]
10 cigaretten
als je een incidentele roker bent is dit wel leuk voor op reis of zo
Jonge, ik bin op de weaze![]()
Tja, ik ga 'm niet doorverkopen. Ff wat (verantwoord) gein trappen en dan donder ik 'm waarschijnlijk toch wel aan de kant.
Maar als ik een niet dure (sub $10), sterke laser zou willen waar je de straal kan zien?
Welke is dan aan te raden (qua kleur, of nog beter; linkje?)?
![]()
Waardoor ie z'n beroep niet meer uit kan oefenen en gedoemd is tot een carrière als handelaar. Hij heeft geen andere optie dan een leipe domeinnaam als www.leukedingetjes.nl te registreren en hele dagen DX orders te dropshippen naar Nederlandse klanten die niets anders lopen te doen dan te zeiken dat het zo lang duurt allemaal. Maar ja, die vent moet ook eten natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef hondebrok het volgende:
[..]
laatst weer een buschauffeur met oogschade![]()
![]()
Groene van buyincoins, overdag erg felle groene punt tot metertje of 100.. en 'snachts ook duidelijke straal. Voor z'n 8 euro toch prima!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, ik ga 'm niet doorverkopen. Ff wat (verantwoord) gein trappen en dan donder ik 'm waarschijnlijk toch wel aan de kant.
Maar als ik een niet dure (sub $10), sterke laser zou willen waar je de straal kan zien?
Welke is dan aan te raden (qua kleur, of nog beter; linkje?)?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ok, prima. En wat is nou hét verschil tussen een groene/rode/blauwe laser? Behalve dan de kleurquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Groene van buyincoins, overdag erg felle groene punt tot metertje of 100.. en 'snachts ook duidelijke straal. Voor z'n 8 euro toch prima!Bijvoorbeeld wat is het voordeel van de een of het nadeel van de ander?
![]()
Jammer dat ze failliet zijn :<quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef UncleSam het volgende:
Dit is toch wel een toppertje hoor van BIC.
15 nov besteld 25 nov ontvangen. Respect![]()
Ohwnee eerst DX en nu ook BIC failliet !!!!!11
Straks gaat hele China naar de klote !!! ook geen nasibami meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOKNOK![]()
Zijn hier nog mensen bij wie een pakje op de berg van 6 november blijft liggen?
Bestelling eind oktober DX staat nog steeds:
The item (RT07xxxxxxxHK) was posted on 6-Nov-2010.
Initieel was dat The item (RT07xxxxxxxHK) was posted on 6-Nov-2010 and is being processed for delivery...
![]()
![]()
jaja, en azo...![]()
de mijne is gisteren binnengekomen en bijna 7 weken onderweg geweest, dus relaxxxx!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Rood = Meest voorkomend, dus relatief goedkoop, per Mw minder licht dan groen maar meer brandvermogen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok, prima. En wat is nou hét verschil tussen een groene/rode/blauwe laser? Behalve dan de kleurBijvoorbeeld wat is het voordeel van de een of het nadeel van de ander?
Groen = Normale prijs, erg fel licht maar weinig brandvermogen.
Blauw = Redelijk nieuw dus nog relatief duur, felle kleur en weinig brandvermogen.
Ps, heb weer wat dingentjes uit china besteld van DinoDirect (Rii, en een usb stickje)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Rood = Meest voorkomend, dus relatief goedkoop, per Mw minder licht dan groen maar meer brandvermogen.
Groen = Normale prijs, erg fel licht maar weinig brandvermogen.
Blauw = Redelijk nieuw dus nog relatief duur, felle kleur en weinig brandvermogen.
Rood= brandvermogen ++
groen= licht + brandvermogen -
Blauw= prijs -- brandvermogen --
?"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"![]()
Als je een beetje met de hond/kat wil dollen met een laserpointer dan neem je gewoon een hele zwakke in een kleurtje welke jij mooi vindt. (soms zijn ze sterker dan geadverteerd dus je bent gewaarschuwd!) Wil je branden in bijv. piepschuim dan neem je een soldeerbout, werkt veel handiger.![]()
![]()
Ik kreeg dus een mailtje van budgetgadgets met het feit dat ze keychain flashlights weggeven.
GRATIS, omdat het kan.
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php
Jaaaa, is wel sympathiek. Eén flashlight per persoon en er zijn 10 per dag beschikbaar, dus als je nummer 11 bent dan moet je het een dag later nog een proberen.![]()
![]()
Haha, nice! Meteen eentje besteldquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:16 schreef -Mo- het volgende:
Ik kreeg dus een mailtje van budgetgadgets met het feit dat ze keychain flashlights weggeven.
[ link | afbeelding ]
GRATIS, omdat het kan.
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php
Jaaaa, is wel sympathiek. Eén flashlight per persoon en er zijn 10 per dag beschikbaar, dus als je nummer 11 bent dan moet je het een dag later nog een proberen.![]()
![]()
Als ik bij DX op mijn trackingnummer druk, kom ik op de volgende site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do en daar kan ik niets met mijn nummer. Kan dit kloppen?![]()
En hoe is ie? Scant ie een beetje ver?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef mickeyD het volgende:
heb mn 2 watt wifi dongle binnen, de driver die er bij zitten werken niet op win 7
maar heb ff de goeie gedownload op realtek en hij werkt perfect!![]()
met 10 sigaretten red ik het niet met een avondje uitquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef hondebrok het volgende:
[..]
10 cigaretten
als je een incidentele roker bent is dit wel leuk voor op reis of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Snap niet dat iedereen problemen heeft met levertijd.
Al mijn pakketjes van de laatste weken komen binnen 2 weken aan
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Chinapostquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Semmm het volgende:
![]()
Snap niet dat iedereen problemen heeft met levertijd.
Al mijn pakketjes van de laatste weken komen binnen 2 weken aan![]()
![]()
GVD, je moet 1-3 dagen wachten totdat die werkt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik bij DX op mijn trackingnummer druk, kom ik op de volgende site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do en daar kan ik niets met mijn nummer. Kan dit kloppen?![]()
1 tot 3 dagen vanaf wanneer wijsneus? Het pakket is 14 oktober verzonden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
GVD, je moet 1-3 dagen wachten totdat die werkt!![]()
Dan meot je een ticket makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1 tot 3 dagen vanaf wanneer wijsneus? Het pakket is 14 oktober verzonden.![]()
tsja, heb ineens een waslijst met zeker 20 wifi punten ipv een stuk of 7quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En hoe is ie? Scant ie een beetje ver?
maar of het van ver komt dat weet ik niet natuurlijk.. ik weet niet waar die lui wonen he?
weet nu wel dat ik een handige back-up heb als mijn ziggo dr uit ligt, heb nu de beschikking over 3 "vrije" netwerken die ook nog eens boven de 85% ontvangst zitten.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
oh. mijn bic bestelling is in Nederland geland, at the delivery office.... Whoohoo!
Iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voor ik het pakje heb?Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Maandag? Dinsdag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Whiskers het volgende:
oh. mijn bic bestelling is in Nederland geland, at the delivery office.... Whoohoo!
Iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voor ik het pakje heb?![]()
Je buurman zit op fok!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Er kwam een pakketje voor de buurman binnen met www.priceangels.com erop.
Weet niet of iemand die al kent maar daar staat ook wel leuk spul op.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
thanks2010quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef Iemand91 het volgende:
Thanks voor alle input.
Ik ga 'ns kijken of ik deze, deze of deze doe. De laatste 2 zijn eigenlijk hetzelfde dus maar de goedkoopste.?
En ik weet dat het hier vaak gevraagd/gepost word maar zijn er nog code's voor lekker korting op BIC?(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
thanks, maar die laatste 2 maken geen verschil eigenlijk of niet. Ofwel de goedkoopste maar nemen (2e dus) nemen?Of is het verschil tussen 30mw en 50mw nauwelijks te zien?
![]()
de 2e is sold out, dat zou ik dus niet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
thanks, maar die laatste 2 maken geen verschil eigenlijk of niet. Ofwel de goedkoopste maar nemen (2e dus) nemen?Of is het verschil tussen 30mw en 50mw nauwelijks te zien?
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:58 schreef forsho het volgende:
ah nee, krijgen we weer 3 topics over die schijt lasers![]()
![]()
De ene heeft 20mw meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, twee blijven erover. Laatste vraag: Zit er groot (merkbaar) verschil tussen 30mw en 50mw?![]()
Chinese Lasertopic #105 - Waar we mensen permanent blind makenCommon sense is my super power. What's yours?
vond ik die van mij toch iets leukerquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef neo2000 het volgende:
Chinese Lasertopic #105 - Waar we mensen permanent blind maken![]()
Chinese Lasertopic #105 - Waar we met 5 watt lasers spelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef neo2000 het volgende:
Chinese Lasertopic #105 - Waar we mensen permanent blind maken![]()
Mijne denkt de lading tot dusverre beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vond ik die van mij toch iets leuker![]()
Lasers: Check.
Geouwehoer over levertijden: Check.
I'm outta here: Check.![]()
nee als je iemand blind wel maken werken ze waarschijnlijk beiden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Maar is die 20mw verschil zo duidelijk?![]()
ik zou zeggen koop ze beide, bijna geen een laser is de sterkte als op t labeltje staat, dus wij kunnen dat ook niet echt goed wetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Maar is die 20mw verschil zo duis zo sterki delijk?![]()
Screw it, gewoon de 50mw besteld, was/is uiteindelijk ook maar ¤8,62. (inclusief coupon/recommender).
En nu maar wachten (tot volgend jaar?)...
![]()
Maar bestellingen van bic deed er bij mij 2,5 week over.. eergister binnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
Screw it, gewoon de 50mw besteld, was/is uiteindelijk ook maar ¤8,62. (inclusief coupon/recommender).
En nu maar wachten (tot volgend jaar?)...
BIC die organiseert 't wel goed en 't blijven gewoon snel en correct verzenden.
Recommender tokko1 ofcourse voor de hulp..?:PCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dus ik kan 'm wel voor oud/nieuw verwachten? Nice.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Maar bestellingen van bic deed er bij mij 2,5 week over.. eergister binnen.
BIC die organiseert 't wel goed en 't blijven gewoon snel en correct verzenden.
Recommender tokko1 ofcourse voor de hulp..?:P
En neuh, helaas. Weet nauwelijks hoe dat zit met die recommends en vond er een op internet. Scheelt weer ¤0,65.![]()
![]()
Ik heb nog een cadeautje nodig van ongeveer 4 euro voor een dobbelspel
Ik heb er al 2 maar moet er nog 1
wie helpt me?
het liefste op dealextreme, ik verwacht dat het hun nu wel lukt voor 1 januari te bezorgen :p![]()
Ik zag onlangs een nieuwe Chinese webshop. Kan ik de url hier zomaar posten om te kijken of er iemand evt ervaring mee heeft?![]()
Weet iemand toevallig de euro-dollar rate van paypal van vandaag? (inclusief 2 cijfers achter de komma)Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Vandaag weet ik niet, gisteravond had ik bij bestellen dit:quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemand toevallig de euro-dollar rate van paypal van vandaag? (inclusief 2 cijfers achter de komma)quote:Wisselkoers: 1 EUR = 1,28886 USD![]()
Jezus....quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vandaag weet ik niet, gisteravond had ik bij bestellen dit:
[..]is flink gekelderd
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
NEEEEEEEquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vandaag weet ik niet, gisteravond had ik bij bestellen dit:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2010 13:11:59 ]![]()
Ik ga ervan uit dat ik het niet voor de kerstvakantie binnenkrijg maar op BIC staat mijn bestelling van gisteravond iets over 8 uur 's avonds nu al op 'Dispatched'.
Nog geen trackingcode o.i.d. gekregen though..
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 27-11-2010 14:38:28 ]![]()
Hmm, kreeg vandaag een pakketje binnen van Focalprice via Chinapost.. is dat nieuw? Voorheen was het altijd HongKong Post.![]()
Leuk dat gratis lampje, gaan ze heel trots je gegevens op de website gooien whaha
quote:Here is the list of our recent lucky guys.
2010-11-27
name: M* G* zip code:9932BE
2010-11-26
name: J* V* zip code:3562BH
name: M* S* zip code:7431AH
name: S* A* zip code:3707 XJ
name: J* O* zip code:2541XA
name: F* v* zip code:4105ZM
name: M* B* zip code:3571EG
name: C* H* zip code:9712TA
name: R* P* zip code:1628PR
name: B* V* zip code:9040
name: J* J* zip code:7321LJ![]()
Dat doen ze ivm emt de kerst drukte en omdat HKpost een achterstand heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef Patrickovik het volgende:
Hmm, kreeg vandaag een pakketje binnen van Focalprice via Chinapost.. is dat nieuw? Voorheen was het altijd HongKong Post.![]()
DX ook, ging snelquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef Patrickovik het volgende:
Hmm, kreeg vandaag een pakketje binnen van Focalprice via Chinapost.. is dat nieuw? Voorheen was het altijd HongKong Post..
![]()
Chinezenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef monkeybrain het volgende:
Leuk dat gratis lampje, gaan ze heel trots je gegevens op de website gooien whaha
[..]![]()
Met buthaan gas, overal te koop, zit waarschijnlijk een gaatje in de onderkant.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:45 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb net mijn celebrities metal oil lighter binnen
Maar hoe vul je zo'n ding?![]()
Er zit allemaal stof in, moet het niet met olie dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Met buthaan gas, overal te koop, zit waarschijnlijk een gaatje in de onderkant.
zo dus![]()
Heb je een foto of link ofzo, dit is wat lastigquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Er zit allemaal stof in, moet het niet met olie dan?![]()
![]()
Nou, zo dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Er zit allemaal stof in, moet het niet met olie dan?
zo dus![]()
![]()
Wisselkoers van PayPal vanaf 27 nov 2010: 1 euro = 1,29035 Amerikaanse dollarsquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemand toevallig de euro-dollar rate van paypal van vandaag? (inclusief 2 cijfers achter de komma)![]()
LOL hebben ze echt niet door dat dit behoorlijke anti-reclame is voor hun?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Oke, de hele buurt kan nu weten dat ik een gratis lampje krijg, niet zo heel erg, maar ik koop in elk geval nooit iets bij Budgetgadgets nu.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wisselkoers van PayPal vanaf 27 nov 2010: 1 euro = 1,29035 Amerikaanse dollars
Ik had ¤0,01 kunnen besparen door vandaag te kopen!![]()
![]()
Bij dealextreme hebben ze echt beestachtig goede klantenservice. Ik had dus 5 van die pauperlaserlampjes besteld en 4 deden het niet. Ik een paar vage foto's gemaakt en een klacht ingediend. Volgende dag antwoord dat ze nieuwe gingen sturen.
Het is ook wel leuk om een beetje je photoshop skills uit te testen om iets kapots te faken en dan heb je er 2
Ik voel me altijd zo machtig als ik dan dat fotootje zie van de chinees die me geholpen heeft en in gebrekkig engels vertelt dat het haar spijt
wat is dit![]()
Wat lief van jequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef Dhaha het volgende:
Ik voel me altijd zo machtig als ik dan dat fotootje zie van de chinees die me geholpen heeft en in gebrekkig engels vertelt dat het haar spijt
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2010 17:38:18 ]![]()
Momenteel promo by artscow, tot 1 december... alles aan -25% en free shipping!Net een met foto bedrukte mug mok besteld voor $8.24quote:Coupon Code: 25OFFALL
Expiry Date: 12/1/2010
[ Bericht 2% gewijzigd door thecuriousone op 27-11-2010 22:59:06 (kleine aanpassing voor de taalpurist onder mij) ]jaja, en azo...![]()
Misschien kom ik die MUG volgend jaar zomer wel tegen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef thecuriousone het volgende:
Momenteel promo by artscow, tot 1 december... alles aan -25% en free shipping!
[..]
Net een met foto bedrukte mug besteld voor $8.24Hopelijk prikt ie me dan niet.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Ik ga rustig aan weer even meedoen hier
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Vooral rustig hé .. vorodat je weer weg moetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga rustig aan weer even meedoen hier![]()
We zijn inmiddels goed aangekomen in de kerstvertragingsverzendingblabla fase![]()
Dus alles gaat sowiso een tikkeltje rustiger
Haha ik ben niet meer zo baldadig hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vooral rustig hé .. vorodat je weer weg moet![]()
We zijn inmiddels goed aangekomen in de kerstvertragingsverzendingblabla fase![]()
Dus alles gaat sowiso een tikkeltje rustiger
Ja, ik had het door.. wacht al ruim 1 maand op 2 aanstekertjes
Had laatst ook 2 sleutelhangers gekocht van RVS; Audi en nog eentje. Zien er leuk uit![b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Meneer de agent in opleiding is back, iedereen die nu nog over verboden wapens praat is direct de pineut.
Over dat gratis BG lampje:
Hello GuitarJJ,
Thanks a lot for your order.
We are going to send out the Ultra bright keychain flashlight to you. Do you want to print a simple sentence or image on the other side(one side will be the BG logo)? Totally Free!!
Thanks for your time
Meka
2010-11-27![]()
wow !quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Hello GuitarJJ,
We are going to send out the Ultra bright keychain flashlight to you. Do you want to print a simple sentence or image on the other side(one side will be the BG logo)? Totally Free!!
Thanks for your time
Meka
2010-11-27![]()
![]()
![]()
Ik praatte er alleen over, ik heb niks gekochtquote:Op zondag 28 november 2010 00:52 schreef First het volgende:
[..]
Mag hopen dat het er geen een is die op een echt wapen lijkt.Nicequote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Hello GuitarJJ,
Thanks for your time
Meka
2010-11-27Waar was dat?
![]()
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.phpquote:Op zondag 28 november 2010 00:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik praatte er alleen over, ik heb niks gekocht
[..]
NiceWaar was dat?
![]()
geniaal ditquote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php![]()
heb er ook ff 1 besteldwat is dit![]()
en vandeweek staat iedereen zn adres op die site
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Lees ik hier trouwens dat BIC failliet is?
Ja dat lees jequote:Op zondag 28 november 2010 11:01 schreef neo2000 het volgende:
Lees ik hier trouwens dat BIC failliet is?![]()
Mijn verzonnen TT
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
denk dat de meesten gokken van wel.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik had er patent op moeten aanvragen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
bewijs dan maar eerst is dat je het hebt 'verzonnen'quote:Op zondag 28 november 2010 14:02 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik had er patent op moeten aanvragen...![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bewijs dan maar eerst is dat je het hebt 'verzonnen'quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef bularax het volgende:
Volgende TT: Buyincoins failliet.
Komende 5 topics krijgen we dan deze reacties:"Gaat BIC echt failliet" "Ben ik nu mijn geld kwijt?!"
Wat een stel kleuters zegRuzie maken om wie een TT heeft bedacht, wat boeit het in godsnaam wie die TT heeft bedacht.
_!
Amen!quote:Op zondag 28 november 2010 15:29 schreef Semmm het volgende:
Wat een stel kleuters zegRuzie maken om wie een TT heeft bedacht, wat boeit het in godsnaam wie die TT heeft bedacht.
_!
![]()
Het gemiddelde IQ hier daalt met elke nieuwe post.....![]()
Dankzij mij stijgt het IQ weer.. dus dat compenseert zich prachtig mooi.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Echt hé, kanker losers.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Voor de koude winter: http://www.focalprice.com(...)ter_Hat_Cap_Red.html
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2010 16:38:57 ]![]()
Alvast? Als ik dat nu bestel is de winter alweer voorbij.quote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef ElmoFan het volgende:
Voor de koude winter alvast: http://www.focalprice.com(...)ter_Hat_Cap_Red.html![]()
Fixedquote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Alvast? Als ik dat nu bestel is de winter alweer voorbij.![]()
quote:
Edit: iemand idee of zon moviebox (usb>divx,avi naar tv) goed werkt, op bic staat er een voor 18 euro
[ Bericht 13% gewijzigd door mtchel112 op 28-11-2010 16:57:22 ]![]()
Heb je daar een link van? Van die dongle waar je hem hebt besteld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef mickeyD het volgende:
[..]
tsja, heb ineens een waslijst met zeker 20 wifi punten ipv een stuk of 7
maar of het van ver komt dat weet ik niet natuurlijk.. ik weet niet waar die lui wonen he?
weet nu wel dat ik een handige back-up heb als mijn ziggo dr uit ligt, heb nu de beschikking over 3 "vrije" netwerken die ook nog eens boven de 85% ontvangst zitten.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Hey,
Ik heb op 18/11 wat besteld. Er staat dat hij 19/18 shipped is, maar hoe kan dat? iedereen zegt toch dat het versturen heel lang duurt?
Of duurt het heel lang voor het pakketje vanaf hun bij jou is?![]()
verzenden duurt nu erg lang, heb nog maar even geduldquote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef Afca0229 het volgende:
Hey,
Ik heb op 18/11 wat besteld. Er staat dat hij 19/18 shipped is, maar hoe kan dat? iedereen zegt toch dat het versturen heel lang duurt?
Of duurt het heel lang voor het pakketje vanaf hun bij jou is?![]()
dat is meestal ook het gevalquote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Afca0229 het volgende:
Ooh oke, ik dacht dat het bij DX zelf lang zou duren.![]()
Koop voor 100 euro zo een AC Ryan ding... full HD.. of een Mede8erquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Edit: iemand idee of zon moviebox (usb>divx,avi naar tv) goed werkt, op bic staat er een voor 18 euro![]()
Koop die ene op iboodquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Edit: iemand idee of zon moviebox (usb>divx,avi naar tv) goed werkt, op bic staat er een voor 18 euro![]()
Dat zijn niet de bezorgtijden he, maar de tijd waarop het verzonden moet zijn dat het voor kerst aankomt.quote:
Ik heb net varkens besteldOp lightake. 5 voor 1,02$
![]()
Weet iemand nog een goede nachtkijker te koop bij een chinees?
(om beetje te vergelijken enzoo)
Anders wordt het waarschijnlijk zo iets:
http://www.carl-walther.d(...)0&uid=2&product=1302toch?![]()
Vet goedkoop! Ook maar even besteldquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zijn niet de bezorgtijden he, maar de tijd waarop het verzonden moet zijn dat het voor kerst aankomt.
![]()
![]()
neuh niet aan gedacht, maarja maakt ook niet zoveel uit :pquote:Op zondag 28 november 2010 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Owja, coupon is snapshot. Scheelt nog 8 centmaar die had je misschien al gevonden.
![]()
Woohoo! DX bestelling...24 oktober besteld, 5 november "verstuurd" en nu eindelijkMijn pakje heeft dus 23 dagen op (of onder) een stapel gelegen bij HongKong post.quote:The item (RT07xxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 29-Nov-2010jaja, en azo...![]()
Ah dus er is nog hoop voor mijn pakje dat ook op 5 november "verstuurd" werd.quote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef thecuriousone het volgende:
Woohoo! DX bestelling...24 oktober besteld, 5 november "verstuurd" en nu eindelijk
[..]
Mijn pakje heeft dus 23 dagen op (of onder) een stapel gelegen bij HongKong post.![]()
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je daar een link van? Van die dongle waar je hem hebt besteld?
lees de reviews eronder ff door, en bestel vooral die andere antenne erbij die ze noemen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Waarom geven ze gratis dingen weg aan Fok! en geven ze kortingen?Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Omdat ze bazen zijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Trava het volgende:
Waarom geven ze gratis dingen weg aan Fok! en geven ze kortingen?wat is dit![]()
Aan jou heb ik iets, de rest zit maar een beetje aan hun piemel te friemelenquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zijn niet de bezorgtijden he, maar de tijd waarop het verzonden moet zijn dat het voor kerst aankomt.
![]()
Dit de gehele maand december elke dag bestellen lijkt mij wel iets, lekker pakjes ontvangen en de muur volplakken met varkens![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aan jou heb ik iets, de rest zit maar een beetje aan hun piemel te friemelen![]()
Dit de gehele maand december bestellen lijkt mij wel iets, lekker pakjes ontvangen en de muur volplakken met varkens
Ik zal ze eens een mailtje sturen wat 100 van die dingen moeten kosten, da's waarschijnlijk 10 dollar of zoAl is 100 varkens wel overkill, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
![]()
![]()
Inderdaad overkill, maar als dat maar $10 gaat kosten dan krijg ik binnenkort een dikke zak bezorgdquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een mailtje sturen wat 100 van die dingen moeten kosten, da's waarschijnlijk 10 dollar of zoAl is 100 varkens wel overkill, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Dan ga ik dat spul willekeurig op plekken achterlaten, leuk voor de mensen
![]()
![]()
Waar koop je die?quote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Heb ik wel eens gedaan met led throwies, gekleurd ledlampje om een knoopcelbatterij getaped. Blijft dagen brandenHet WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Nog steeds ben ik benieuwd waarom er zo veel mensen laserlampjes bestellen.
C'mon, waar ga je ze voor gebruiken?![]()
dat geld voor de meeste dingen hier:')quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef robin007bond het volgende:
Inderdaad, heb het maar opgegeven om even bij my account te kijken!quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef DobbelSteen200 het volgende:
de website van BIC is weer sloom![]()
![]()
Omdat ze dan "genoemd" worden op de site.. worden ze blij gratis/goedkope reclame. Wij blij met lampjesquote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Trava het volgende:
Waarom geven ze gratis dingen weg aan Fok! en geven ze kortingen?en zei met hun 2 users meer die iets kopen
Nou eerlijk gezegd heeft het totaal GEEN nut behalve het aandacht trekken van iemand aan de andere kant van de collegezaalquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef robin007bond het volgende:
Dus nutteloos, maar toch wil iedereen die ziet dat ik er een heb dr even mee spelenIets trekt mensen gewoon aan bij die lasers.. wat ik weet 't niet maar 't is gewoon vet leuk om mee te spelen
Zit FP op dezelfde server ofzo? Fp is altijd traag als BIC ook traag is.quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef DobbelSteen200 het volgende:
de website van BIC is weer sloom![]()
![]()
Heee varkentjes
5 voor 0.99$ bij lightake
keek er ook eens bij ebay voor; sommigen......![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/Mini-(...)&hash=item19c14ebea6
$21 Dollar voor 20 stuks inclusief ship
bij jack 20 stuks inclusief ship voor $3,96
10 bij jack :$2
10 op ebay:$10 ( http://cgi.ebay.com/Mini-(...)&hash=item19c0ba778d)
en zo kan ik nog wel even doorgaan....![]()
![]()
![]()
Eindelijk mijn hoofdlamp binnen. Na het falen van BIC maar via Ebay gekocht. Achteraf gezien is het volgens mij een ebayshop van BIC maar goed![]()
Uiteraard werkt het ding nietVia de email duidelijk uitleg gegeven dat ik er volle batterijen in heb gedaan etc. en of ze misschien weten wat het probleem is. Krijg ik als antwoord dat ik er AA batterijen in moet stoppen
![]()
Chinees shoppen op zijn best, rijst is duidelijk slecht voor je hersencellen![]()
Naar Neo2000 luisteren is stukken beter, goed dingetje de Philips![]()
![]()
![]()
idd geen mediaspelers halen uit het buitenland joh, gewoon een AC ryan PlayondHD mini Mediaspeler halen voor 88 euro. gewoon externe HDD of Usb eraan en gaan met die banaan..quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Koop voor 100 euro zo een AC Ryan ding... full HD.. of een Mede8er
Full HD
Ondersteund ALLE bekende video/muziek formaten en codecs! ( must have voor media speler.
bij ibood zijn vaak die bepaalde type bestanden ( MKV , BLURAYS etc) niet kunnen afspelen..)
DTS ondersteuning en passthrought..
Klein en stil
en goede community met tweaks etc op het forum
Prima ding, heb hem zelf ook!
[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 29-11-2010 10:21:52 ]![]()
Ik heb op focalprice iets besteld en een ordernummer gekregen, ik had echter geen account aangemaakt. Nu wil ik mijn order trekken, is er een optie om net zoals bij dealextreme alleen je mailadres en ordernummer in te vullen? Krijg vooralsnog iedere keer een loginscherm voorgeschoteld op dat My Order tabblad..![]()
Goedemorgen, deze reeks bestaat gelukkig nog. Vroeger vrij actief hier.
Paypal naar China vraag
Heeft iemand enig idee? Alvast dank.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dropdown op 29-11-2010 10:51:23 ]Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Wat irriteer ik me eigenlijk aan BIC.. prima site maar....... weinig keuze, wel vaak goedkoper, en als je dan een dienst lever om foto van je pakketje te laten zien, laat het dan ook werken, als het niet werkt, zet het dan uit.![]()
zo ik ben het kwijt
Ja.![]()
Sjonge jonge, waar je je al niet druk om kan maken. Vervelend dat het fotootje niet werkt maar de orderstatus wordt keurig netjes bijgehouden, lijkt mij veel belangrijker?quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Wat irriteer ik me eigenlijk aan BIC.. prima site maar....... weinig keuze, wel vaak goedkoper, en als je dan een dienst lever om foto van je pakketje te laten zien, laat het dan ook werken, als het niet werkt, zet het dan uit.![]()
zo ik ben het kwijt![]()
Als je persé tegen een vuilniszak met adressticker aan wil kijken mail je ze toch?![]()
![]()
Ik erger me aan mensen die irriteren en ergeren niet fatsoenlijk kunnen gebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:
zo ik ben het kwijt
zo ik ben het kwijt![]()
![]()
Misschien zit ik hier wel helemaal verkeerd, maar goed.
Wat kost een echte iPad in China ? En nee, wil hem niet op laten sturen of zo... gewoon in China zelf gaan kopen.![]()
99,9% kans dat ie fake is. En als je er dan toch heen gaat, kijk dan ff als je er bent.quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef baaart het volgende:
Wat kost een echte iPad in China ? En nee, wil hem niet op laten sturen of zo... gewoon in China zelf gaan kopen.![]()
Chinese Webshop topic #106 - Waar we chinese chocolade letters kopen
Wat vinden jullie daarvan voor de next? Misschien te lang..![]()
![]()
BIC is een goedkope webshop, best chil. Alleen de levertijden zijn veel langer dan bijv bij DX. Daar is het probleem alleen het inpakken enzooort.quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:
zo ik ben het kwijt![]()
chocoladeletters is 1 woordquote:Op maandag 29 november 2010 12:38 schreef Berend. het volgende:
Chinese Webshop topic #106 - Waar we chinese chocolade letters kopen
Wat vinden jullie daarvan voor de next? Misschien te lang..
Cat hair is a fashion statement
Ik heb de snaren van DX ontvangen. Ik ben er nog niet uit of ze echt of nep zijn. Verpakking ziet er op zich goed uit. Zelfs de Planet Waves reclame aan de binnenkant. De snaren zelf zien er wel weer wat anders uit.
Foto's te vergelijking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48932![]()
haha ja die vuilniszakquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Sjonge jonge, waar je je al niet druk om kan maken. Vervelend dat het fotootje niet werkt maar de orderstatus wordt keurig netjes bijgehouden, lijkt mij veel belangrijker?![]()
Als je persé tegen een vuilniszak met adressticker aan wil kijken mail je ze toch?![]()
en ik maak me er niet druk om hoor![]()
maar is al een maand zo dat die foto's niet werken
hmm heb ik nog geen last van gehad, ontvang het opzich vrij snel (anderhalve week - 2 weken)quote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
BIC is een goedkope webshop, best chil. Alleen de levertijden zijn veel langer dan bijv bij DX. Daar is het probleem alleen het inpakken enzooort.Ja.![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
Hele, hele goede namaak van de originele. Gekocht op 22 november. Kwam net via china post binnen.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Potverdomme die laser van bic doet het niet dat focus punt(je) is zo groot als een potloodpuntje iemand mail adres van bic of moet ik met dat adres op hun site? Daar heeft nog niemand op gereageerd bij mij. Iemand die de 50mw groene laser van bic heeft die het wel goed doet?BAM dit is 3KB![]()
sommigen doen het alleen met speciale batterijen die "protected" zijn..
geldt trouwens ook voor veel LED zaklampen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
YouTube filmpjes van DX producten posten is best lucratief
Tot nu toe 1362 DX points verdient aan referrals, da's dus $136 dollar en ook nog wat gewone points uitgegeven aan goederen.
En net $50 verdient door de muziek van een filmpje te swappen op YouTube![]()
![]()
met zoveel punten kun je gratis een leuke apad bestellen ;-)
muziek van een filmpje te swappen?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Wat zijn protected batterijen dan? Kweet het ben domquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef mickeyD het volgende:
sommigen doen het alleen met speciale batterijen die "protected" zijn..
geldt trouwens ook voor veel LED zaklampen.BAM dit is 3KB![]()
zit electronica in die er voor zorgt dat ze niet overladen worden en/of niet helemaal leeggetrokken worden..
nadeel: een "te"-lege batterij wil dan vaak niet meer worden opgeladen, omdat de electronica in de batterij niet meer werkt.
ik had dat met 2 batterijen in een fake iphone.. die wilden dus niet meer opladen. heb nieuwe gekregen van de site waar ik de foon had besteld.
een voordeel heb ik nog nooit ontdekt
zie: http://www.dealextreme.co(...)400~search.protected
let op: 18650, 14500 en 10440 batterijen zijn dus geen AA's maar net ff een ander model (groter/kleiner/dikker/dunner/meer volt) maar sommige apparaten hebben ze wel nodig om aan te gaan door de hogere spanning 3,7v dusLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
wat voor fake iphone?quote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef mickeyD het volgende:
zit electronica in die er voor zorgt dat ze niet overladen worden en/of niet helemaal leeggetrokken worden..
nadeel: een "te"-lege batterij wil dan vaak niet meer worden opgeladen, omdat de electronica in de batterij niet meer werkt.
ik had dat met 2 batterijen in een fake iphone.. die wilden dus niet meer opladen. heb nieuwe gekregen van de site waar ik de foon had besteld.
een voordeel heb ik nog nooit ontdekt
zie: http://www.dealextreme.co(...)400~search.protected
let op: 18650, 14500 en 10440 batterijen zijn dus geen AA's maar net ff een ander model (groter/kleiner/dikker/dunner/meer volt) maar sommige apparaten hebben ze wel nodig om aan te gaan door de hogere spanning 3,7v dus![]()
http://www.everbuying.com(...)nnector-p-17765.html
$0.01 dealtje weer..
Downstar, uw actie promoter haha![]()
![]()
@mtchel112 iphone 3GSLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
is besteld, bedankt!quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Downstar het volgende:
$0.01 dealtje weer..
Downstar, uw actie promoter haha
wat is dit![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef RacerDKB het volgende:
YouTube filmpjes van DX producten posten is best lucratief
Tot nu toe 1362 DX points verdient aan referrals, da's dus $136 dollar en ook nog wat gewone points uitgegeven aan goederen.
En net $50 verdient door de muziek van een filmpje te swappen op YouTube![]()
![]()
Deze is dan in tegenstelling tot die stomme varkens wel weer heel handig.quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Downstar het volgende:
$0.01 dealtje weer..
Downstar, uw actie promoter haha
Wel opletten als je met PP checkout werkt, standaard staat expedited shipping ($15) en insurance ($1) aangevinkt. Wordt anders een beetje duur dingie als je niet uitkijkt.![]()
![]()
Ik denk dat je die vraag aan racerDKB stelt?quote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef Loll het volgende:
[..]
waar post jij de reffers dan dat is overal verboden zowat![]()
nou eigenlijk wel maar dat is eigenlijk een beetje onbelangrijk want ik heb al een idee.quote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag aan racerDKB stelt?
laat maar dus
BAM dit is 3KB![]()
okquote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef Loll het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel maar dat is eigenlijk een beetje onbelangrijk want ik heb al een idee.
laat maar dus![]()
Jwtz.quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef monkeybrain het volgende:
Naar Neo2000 luisteren is stukken beter, goed dingetje de Philips![]()
Misschien moet je het eens in het Engels proberen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Loll het volgende:
iemand mail adres van bic of moet ik met dat adres op hun site? Daar heeft nog niemand op gereageerd bij mij
Alsof ze voor eht engels geen google translate gebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jwtz.
[..]
Misschien moet je het eens in het Engels proberen.![]()
![]()
welnee, was een model van een jaar geleden, er zijn duizenden betere klonen te koop nu.quote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
Waarschijnlijk wil mtchel112 ook een linkje
daarbij is de 3GS oud nieuws, de iphone 5 zit er al aan te komen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
zit nog steeds aan een air phone 4 te twijfelenquote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
welnee, was een model van een jaar geleden, er zijn duizenden betere klonen te koop nu.
daarbij is de 3GS oud nieuws, de iphone 5 zit er al aan te komen.![]()
Ik heb lightake gevraagd of ze misschien een mooie FOK deal konden maken voor ledvarkentjes. Aangezien ze van de zomer ook een coupon hadden voor hierquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
![]()
Er waren ergens goede Kanen oordopjes, ik weet alleen het serienummer niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand suggesties voor goeie mp3 oordopjes van DX ?![]()
Ik heb de Kanen KM-92. Klinken prima en zien er ook leuk uit!quote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand suggesties voor goeie mp3 oordopjes van DX ?
Hier en hier nog wat goedkoper.![]()
quote:![]()
![]()
Samengevat:
- Lasers
- Strontgoedkope varkentjes/adaptertjes die ff 1 cent zijn
- Neppe iPads
- Adapters/accessoires voor apparaten.
Als het goed is heb ik het zo wel ongeveer samengevat![]()
![]()
weet iemand nog een leuk lasertje wat legaal te schippen is naar nederland? liefst groen/blauw maar rood kan ookohja en nog een klein prijsje voor in de sinterklaas schoen
.
![]()
je bedoelt voor volgend jaar sinterklaas? Je het je laser wss niet eens voor kerstquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef First het volgende:
weet iemand nog een leuk lasertje wat legaal te schippen is naar nederland? liefst groen/blauw maar rood kan ookohja en nog een klein prijsje voor in de sinterklaas schoen
.
![]()
Je hebt die misschien na kerstmis pas binnen, LOL.quote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef First het volgende:
.
![]()
Thx man ! zien er idd tof uit !quote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb de Kanen KM-92. Klinken prima en zien er ook leuk uit!
Hier en hier nog wat goedkoper.I are Baboon![]()
Ik heb de 50 mw green van BIC besteld. Was (inclusief coupons/recommenders) iets van 8-9 euro.quote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef First het volgende:
.
Leuke middenweg.
En idd; je mag blij zijn als je die überhaupt voor kerst nog binnen hebt.
En zit heel FOK weer op BIC ofzo?![]()
![]()
welnee, alleen de rest..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:HI!
Currently for SKU:24679
We are doing promotion now, the price can not be cheaper.
I will consider to create new coupon code for FOK soon.
I will let the OP know,then they will update the coupon code
Best regards,
Jack![]()
50mw is niet legaalquote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb de 50 mw green van BIC besteld. Was (inclusief coupons/recommenders) iets van 8-9 euro.
Leuke middenweg.
En idd; je mag blij zijn als je die überhaupt voor kerst nog binnen hebt.
En zit heel FOK weer op BIC ofzo?![]()
Is al tig keer genoemd hier maar ze zijn wél legaal, maar met regels:quote:
- Je mag er niet in handelen
- Je mag het niet in het openbaar gebruiken
- Alleen voor personen van 18 jaar en ouder.![]()
Klopt, handel aan consumenten. De Chinezen zijn dus illegaalquote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is al tig keer genoemd hier maar ze zijn wél legaal, maar met regels:
- Je mag er niet in handelen
- Je mag het niet in het openbaar gebruiken
- Alleen voor personen van 18 jaar en ouder.Bezit is niet illegaal.
![]()
valt me nog meequote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef mtchel112 het volgende:
Mn epad is nu bijna op (2 uur en een kwartier), tot morgen.![]()
Originele ROM of een custom?quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef mtchel112 het volgende:
Mn epad is nu bijna op (2 uur en een kwartier), tot morgen.![]()
Stort het geld naar je paypal, en verander dan het bedrag dat je moet betalen naar de juiste valuta in paypalquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Dropdown het volgende:
Goedemorgen, deze reeks bestaat gelukkig nog. Vroeger vrij actief hier.
Paypal naar China vraag
Heeft iemand enig idee? Alvast dank.
dat werkt dus niet zegtie hier:quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Stort het geld naar je paypal, en verander dan het bedrag dat je moet betalen naar de juiste valuta in paypal
Ik wil namelijk iets kopen, maar als ik het geld in $ wil overmaken, dan krijg ik de melding dat de ontvanger alleen Yuan kan ontvangen. Als betaalvaluta is er alleen geen optie Yuan.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Klopt inderdaad. Iemand enig idee hoe ik dit wel kan doen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:37 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat werkt dus niet zegtie hier:
Ik wil namelijk iets kopen, maar als ik het geld in $ wil overmaken, dan krijg ik de melding dat de ontvanger alleen Yuan kan ontvangen. Als betaalvaluta is er alleen geen optie Yuan.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
paypal bellen, ze hebben een helpdesk die ook nog eens goed bereikbaar is.
(binnen kantooruren natuurlijk he)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Operatie varkmania is een mislukking![]()
Waarom zet je dan op de website dat je moet mailen als je 9+ varkens wilt
Chinapost gaat lekker snel, 7 dagen ofzo met DXquote:There is no wholesale price even you order more than 1000pcs
Best regards,
Jack![]()
Bruce Lee pokerkaarten met gekke Engelse tekst![]()
![]()
![]()
Toch even snel 5 extra varkens gekocht (78 cent) voordat de blackfriday code is afgelopen![]()
De wisselkoers gaat echt de foute kant op 1.27632![]()
![]()
Iemand al meegemaakt bij BIC?Normaal wordt op dezelfde dag als Processing-5 het pakje verstuurd... nu niet dus.quote:2010-11-27 21:00:39 Processing-1
2010-11-28 10:11:03 Processing-3
2010-11-28 11:25:48 Processing-5
EDIT: het is me trouwens ook opgevallen dat de reviews op BIC ook worden gecensureerd. Ik heb enkele reviews ingediend, waarvan er 2 kritisch (maar niet negatief) waren, deze zijn allebei niet goedgekeurd.
[ Bericht 12% gewijzigd door thecuriousone op 30-11-2010 08:39:48 (Censuur!) ]jaja, en azo...![]()
quote:pakje is binnen
Cat hair is a fashion statement
http://www.apple.com/pr/library/2010/09/13ipad.htmlquote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef baaart het volgende:
Wat kost een echte iPad in China ? En nee, wil hem niet op laten sturen of zo... gewoon in China zelf gaan kopen.
http://www.apple.com.cn/ipad/<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>![]()
Ik heb die gast van budgetgadgets even gemaild en nu hebben ze die gegevens weggehaald.quote:There are 6 orders for 2010-11-29. list was omitted for privacy.
There are 9 orders for 2010-11-28. list was omitted for privacy.
There are 8 orders for 2010-11-27. list was omitted for privacy.
There are 10 orders for 2010-11-26. list was omitted for privacy.![]()
Hebben jullie nog een leuke tekst erop laten zetten?
Als de mijne binnen is zal ik een foto plaatsen, gegarandeerd succes![]()
![]()
Mijn pakketje staat op shipped, maar trackingnummer doet het nog steeds niet.....
o information for this tracking.
![]()
item No. Year Status Destination Country Location Date
RR983472549CN 2010 posting NETHERLANDS 2010-11-22
Maar wqanneer komt ie dan aan?![]()
we kunnen een pooltje opzetten?
ik ga voor 6 januari 2011Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
haha, kijk dit dan, kom op.. nu moet t niet gekker worden hoor!
http://item.taobao.com/item.htm?id=5328599715
Albert heijn Stroopwafels op TaoBao
[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 30-11-2010 13:59:29 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Die reviews bij BiC worden gewoon zelf gemaakt door BiC zelf
nope ook door users.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef bularax het volgende:
Die reviews bij BiC worden gewoon zelf gemaakt door BiC zelf
mijn steenkolen engels
http://www.buyincoins.com(...)lamp-product-97.html![]()
Nou hij zou dus 22 in Nederland zijn....quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef mickeyD het volgende:
we kunnen een pooltje opzetten?
ik ga voor 6 januari 2011![]()
Die zijn fake!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef mickeyD het volgende:
Albert heijn Stroopwafels op TaoBao![]()
![]()
Bularax zijn verwarring is goed te begrijpen. Je denkt dat die Chinezen het schijven omdat het vaak heel slecht is gedaan maar dat blijken dus Fokkers te zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef hondebrok het volgende:
[..]
nope ook door users.
mijn steenkolen engels
http://www.buyincoins.com(...)lamp-product-97.html
Real goedquote:for this price it is an real goed deal![]()
Ook even op de klinker uitspraak letten voor a of anHoofdletters zijn ook handig
![]()
![]()
Het is wel weird, maar misschien ook wel leuk he. Die website is vooral voor Chinezen, en die willen misschien wel is wat proberen uit een andere cultuur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef mickeyD het volgende:
Albert heijn Stroopwafels op TaoBao![]()
Alleen zijn die stroopwafels van AH niet te vreten. Je moet die van de Lidl hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is wel weird, maar misschien ook wel leuk he. Die website is vooral voor Chinezen, en die willen misschien wel is wat proberen uit een andere cultuur.![]()
De foto is volgens mij ook in Nederland op een straatbankje gemaakt. De koper had enorme honger want ik denk niet dat het AH slaatje naar China gaat![]()
Ook AH enkelsokken, is dat ook cultuur![]()
Echt vreemd...
http://item.taobao.com/item.htm?id=4091242886![]()
misschien was het in de bonusquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alleen zijn die stroopwafels van AH niet te vreten. Je moet die van de Lidl hebben![]()
De foto is volgens mij ook in Nederland op een straatbankje gemaakt. De koper had enorme honger want ik denk niet dat het AH slaatje naar China gaat![]()
Ook AH enkelsokken, is dat ook cultuur![]()
Echt vreemd...
http://item.taobao.com/item.htm?id=4091242886Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
dit wordt nog grappig!
ook aldi en lidl tassen bieden ze aan alsof het haute couture is
http://item.taobao.com/item.htm?id=5187005135
http://item.taobao.com/item.htm?id=8267412903
en een winkelwagen vol kruidvat spullen by the way
[ Bericht 16% gewijzigd door mickeyD op 30-11-2010 15:13:55 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
hema strings , Bh's en sokken proestquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:08 schreef mickeyD het volgende:
dit wordt nog grappig!
ook aldi en lidl tassen bieden ze aan alsof het haute couture is
http://item.taobao.com/item.htm?id=5187005135
http://item.taobao.com/item.htm?id=8267412903
en een winkelwagen vol kruidvat spullen by the way
Etos; ook gewoon 100 producten.. vooral veel crèmes
en zo kunnen we vast nog wel even door gaan
[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 30-11-2010 16:04:45 ]![]()
thanks2010 geeft 10 % kortingquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef hondebrok het volgende:
nog een kortingscode voor buyincoins?
en recommender: E-GATE of djohnnyk of gpsky geeft daarboven op nog eens 5 % extra
kies zelf maar een leuke uit; geen idee wiee die Recommenders zijn dus![]()
![]()
nieuwe TT: De aldi is haute couture in china
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
bic reageerd niet leuke nieuwe naam voor volgend topic.
chinesewebshop#106 waar bic doorstart maakt!BAM dit is 3KB![]()
/care?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Loll het volgende:
bic reageerd niet leuke nieuwe naam voor volgend topic.
chinesewebshop#106 waar bic doorstart maakt!![]()
Die Taobao supermarkt spullen![]()
Trouwens.. ik wil op school wat handelen met wat spulletjes. Welke dingen zijn voor een redelijke winstmarge te verkopen? En NEE... geen laserlampjes e.d.
Edit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49938
Deze zijn wel lekker voor de winter
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2010 17:38:32 ]![]()
Apple oordopjes van BIC verkopen.. Inkoop ~95 eurocentquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef robin007bond het volgende:
Die Taobao supermarkt spullen![]()
Trouwens.. ik wil op school wat handelen met wat spulletjes. Welke dingen zijn voor een redelijke winstmarge te verkopen? En NEE... geen laserlampjes e.d.
Edit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49938
Deze zijn wel lekker voor de winter![]()
verkoopprijs 4 euro
Verder: Petten zou kunnen...
Eh
Misschien die kanen md-52 oordoppen, die klinken verassend goed maar ze gaan wel snel kapot.. Kan zowel een voordeel als een nadeel zijn. (Ze moeten nieuwe kopen maar het is niet zeker of ze die wel kopen..)![]()
Handschoenen koop je hier ook goedkoop.
Handeltjes... we mogen het er eigenlijk niet over hebben. Sommige kansloze members verkopen spullen met 20 cent winst en denken dat ze ondernemer zijn. Ik bedoel, dat schiet toch niet op?
Als je duurdere producten gaat verkopen dan krijg je al snel issues met garantie. Als het stuk is komen ze bij jou. En ik zou niet weten welk product echt goedkoop inkoop is en waar je veel winst op kan pakken. Zullen er ook niet zoveel van zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: