Sjonge jonge, waar je je al niet druk om kan maken. Vervelend dat het fotootje niet werkt maar de orderstatus wordt keurig netjes bijgehouden, lijkt mij veel belangrijker?quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Wat irriteer ik me eigenlijk aan BIC.. prima site maar....... weinig keuze, wel vaak goedkoper, en als je dan een dienst lever om foto van je pakketje te laten zien, laat het dan ook werken, als het niet werkt, zet het dan uit.![]()
zo ik ben het kwijt
Ik erger me aan mensen die irriteren en ergeren niet fatsoenlijk kunnen gebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Wat irriteer ik me eigenlijk aan BIC.. prima site maar....... weinig keuze, wel vaak goedkoper, en als je dan een dienst lever om foto van je pakketje te laten zien, laat het dan ook werken, als het niet werkt, zet het dan uit.![]()
zo ik ben het kwijt
99,9% kans dat ie fake is. En als je er dan toch heen gaat, kijk dan ff als je er bent.quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef baaart het volgende:
Misschien zit ik hier wel helemaal verkeerd, maar goed.
Wat kost een echte iPad in China ? En nee, wil hem niet op laten sturen of zo... gewoon in China zelf gaan kopen.
BIC is een goedkope webshop, best chil. Alleen de levertijden zijn veel langer dan bijv bij DX. Daar is het probleem alleen het inpakken enzooort.quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef DobbelSteen200 het volgende:
zo ik ben het kwijt
chocoladeletters is 1 woordquote:Op maandag 29 november 2010 12:38 schreef Berend. het volgende:
Chinese Webshop topic #106 - Waar we chinese chocolade letters kopen
Wat vinden jullie daarvan voor de next? Misschien te lang..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48932
haha ja die vuilniszakquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Sjonge jonge, waar je je al niet druk om kan maken. Vervelend dat het fotootje niet werkt maar de orderstatus wordt keurig netjes bijgehouden, lijkt mij veel belangrijker?![]()
Als je persé tegen een vuilniszak met adressticker aan wil kijken mail je ze toch?
hmm heb ik nog geen last van gehad, ontvang het opzich vrij snel (anderhalve week - 2 weken)quote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
BIC is een goedkope webshop, best chil. Alleen de levertijden zijn veel langer dan bijv bij DX. Daar is het probleem alleen het inpakken enzooort.
Wat zijn protected batterijen dan? Kweet het ben domquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef mickeyD het volgende:
sommigen doen het alleen met speciale batterijen die "protected" zijn..
geldt trouwens ook voor veel LED zaklampen.
wat voor fake iphone?quote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef mickeyD het volgende:
zit electronica in die er voor zorgt dat ze niet overladen worden en/of niet helemaal leeggetrokken worden..
nadeel: een "te"-lege batterij wil dan vaak niet meer worden opgeladen, omdat de electronica in de batterij niet meer werkt.
ik had dat met 2 batterijen in een fake iphone.. die wilden dus niet meer opladen. heb nieuwe gekregen van de site waar ik de foon had besteld.
een voordeel heb ik nog nooit ontdekt
zie: http://www.dealextreme.co(...)400~search.protected
let op: 18650, 14500 en 10440 batterijen zijn dus geen AA's maar net ff een ander model (groter/kleiner/dikker/dunner/meer volt) maar sommige apparaten hebben ze wel nodig om aan te gaan door de hogere spanning 3,7v dus
is besteld, bedankt!quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Downstar het volgende:
http://www.everbuying.com(...)nnector-p-17765.html
$0.01 dealtje weer..
Downstar, uw actie promoter haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |