Ik had er patent op moeten aanvragen...quote:
bewijs dan maar eerst is dat je het hebt 'verzonnen'quote:Op zondag 28 november 2010 14:02 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik had er patent op moeten aanvragen...
quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bewijs dan maar eerst is dat je het hebt 'verzonnen'
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef bularax het volgende:
Volgende TT: Buyincoins failliet.
Komende 5 topics krijgen we dan deze reacties:"Gaat BIC echt failliet" "Ben ik nu mijn geld kwijt?!"
Amen!quote:Op zondag 28 november 2010 15:29 schreef Semmm het volgende:
Wat een stel kleuters zegRuzie maken om wie een TT heeft bedacht, wat boeit het in godsnaam wie die TT heeft bedacht.
_!
Alvast? Als ik dat nu bestel is de winter alweer voorbij.quote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef ElmoFan het volgende:
Voor de koude winter alvast: http://www.focalprice.com(...)ter_Hat_Cap_Red.html
Fixedquote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Alvast? Als ik dat nu bestel is de winter alweer voorbij.
quote:
Heb je daar een link van? Van die dongle waar je hem hebt besteld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:24 schreef mickeyD het volgende:
[..]
tsja, heb ineens een waslijst met zeker 20 wifi punten ipv een stuk of 7
maar of het van ver komt dat weet ik niet natuurlijk.. ik weet niet waar die lui wonen he?
weet nu wel dat ik een handige back-up heb als mijn ziggo dr uit ligt, heb nu de beschikking over 3 "vrije" netwerken die ook nog eens boven de 85% ontvangst zitten.
verzenden duurt nu erg lang, heb nog maar even geduldquote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef Afca0229 het volgende:
Hey,
Ik heb op 18/11 wat besteld. Er staat dat hij 19/18 shipped is, maar hoe kan dat? iedereen zegt toch dat het versturen heel lang duurt?
Of duurt het heel lang voor het pakketje vanaf hun bij jou is?
dat is meestal ook het gevalquote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Afca0229 het volgende:
Ooh oke, ik dacht dat het bij DX zelf lang zou duren.
Koop voor 100 euro zo een AC Ryan ding... full HD.. of een Mede8erquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Edit: iemand idee of zon moviebox (usb>divx,avi naar tv) goed werkt, op bic staat er een voor 18 euro
Koop die ene op iboodquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Edit: iemand idee of zon moviebox (usb>divx,avi naar tv) goed werkt, op bic staat er een voor 18 euro
Dat zijn niet de bezorgtijden he, maar de tijd waarop het verzonden moet zijn dat het voor kerst aankomt.quote:
Vet goedkoop! Ook maar even besteldquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zijn niet de bezorgtijden he, maar de tijd waarop het verzonden moet zijn dat het voor kerst aankomt.
Ik heb net varkens besteldOp lightake. 5 voor 1,02$
neuh niet aan gedacht, maarja maakt ook niet zoveel uit :pquote:Op zondag 28 november 2010 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Owja, coupon is snapshot. Scheelt nog 8 centmaar die had je misschien al gevonden.
Mijn pakje heeft dus 23 dagen op (of onder) een stapel gelegen bij HongKong post.quote:The item (RT07xxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 29-Nov-2010
Ah dus er is nog hoop voor mijn pakje dat ook op 5 november "verstuurd" werd.quote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef thecuriousone het volgende:
Woohoo! DX bestelling...24 oktober besteld, 5 november "verstuurd" en nu eindelijk
[..]
Mijn pakje heeft dus 23 dagen op (of onder) een stapel gelegen bij HongKong post.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je daar een link van? Van die dongle waar je hem hebt besteld?
Omdat ze bazen zijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Trava het volgende:
Waarom geven ze gratis dingen weg aan Fok! en geven ze kortingen?
Aan jou heb ik iets, de rest zit maar een beetje aan hun piemel te friemelenquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zijn niet de bezorgtijden he, maar de tijd waarop het verzonden moet zijn dat het voor kerst aankomt.
Ik heb net varkens besteldOp lightake. 5 voor 1,02$
quote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aan jou heb ik iets, de rest zit maar een beetje aan hun piemel te friemelen![]()
Dit de gehele maand december bestellen lijkt mij wel iets, lekker pakjes ontvangen en de muur volplakken met varkens
Inderdaad overkill, maar als dat maar $10 gaat kosten dan krijg ik binnenkort een dikke zak bezorgdquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een mailtje sturen wat 100 van die dingen moeten kosten, da's waarschijnlijk 10 dollar of zoAl is 100 varkens wel overkill, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Waar koop je die?quote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Heb ik wel eens gedaan met led throwies, gekleurd ledlampje om een knoopcelbatterij getaped. Blijft dagen branden
dat geld voor de meeste dingen hier:')quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef robin007bond het volgende:
Nog steeds ben ik benieuwd waarom er zo veel mensen laserlampjes bestellen.
C'mon, waar ga je ze voor gebruiken?
Inderdaad, heb het maar opgegeven om even bij my account te kijken!quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef DobbelSteen200 het volgende:
de website van BIC is weer sloom![]()
Omdat ze dan "genoemd" worden op de site.. worden ze blij gratis/goedkope reclame. Wij blij met lampjesquote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Trava het volgende:
Waarom geven ze gratis dingen weg aan Fok! en geven ze kortingen?
Nou eerlijk gezegd heeft het totaal GEEN nut behalve het aandacht trekken van iemand aan de andere kant van de collegezaalquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef robin007bond het volgende:
Nog steeds ben ik benieuwd waarom er zo veel mensen laserlampjes bestellen.
C'mon, waar ga je ze voor gebruiken?
Zit FP op dezelfde server ofzo? Fp is altijd traag als BIC ook traag is.quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef DobbelSteen200 het volgende:
de website van BIC is weer sloom![]()
idd geen mediaspelers halen uit het buitenland joh, gewoon een AC ryan PlayondHD mini Mediaspeler halen voor 88 euro. gewoon externe HDD of Usb eraan en gaan met die banaan..quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Koop voor 100 euro zo een AC Ryan ding... full HD.. of een Mede8er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |