Wat lief van jequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef Dhaha het volgende:
Ik voel me altijd zo machtig als ik dan dat fotootje zie van de chinees die me geholpen heeft en in gebrekkig engels vertelt dat het haar spijt
Net een met foto bedrukte mug mok besteld voor $8.24quote:Coupon Code: 25OFFALL
Expiry Date: 12/1/2010
Misschien kom ik die MUG volgend jaar zomer wel tegen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef thecuriousone het volgende:
Momenteel promo by artscow, tot 1 december... alles aan -25% en free shipping!
[..]
Net een met foto bedrukte mug besteld voor $8.24
Vooral rustig hé .. vorodat je weer weg moetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga rustig aan weer even meedoen hier
Haha ik ben niet meer zo baldadig hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vooral rustig hé .. vorodat je weer weg moet![]()
We zijn inmiddels goed aangekomen in de kerstvertragingsverzendingblabla fase![]()
Dus alles gaat sowiso een tikkeltje rustiger
wow !quote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Over dat gratis BG lampje:
Hello GuitarJJ,
Thanks a lot for your order.
We are going to send out the Ultra bright keychain flashlight to you. Do you want to print a simple sentence or image on the other side(one side will be the BG logo)? Totally Free!!
Thanks for your time
Meka
2010-11-27
Ik praatte er alleen over, ik heb niks gekochtquote:Op zondag 28 november 2010 00:52 schreef First het volgende:
[..]
Mag hopen dat het er geen een is die op een echt wapen lijkt.
Nicequote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Over dat gratis BG lampje:
Hello GuitarJJ,
Thanks a lot for your order.
We are going to send out the Ultra bright keychain flashlight to you. Do you want to print a simple sentence or image on the other side(one side will be the BG logo)? Totally Free!!
Thanks for your time
Meka
2010-11-27
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.phpquote:Op zondag 28 november 2010 00:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik praatte er alleen over, ik heb niks gekocht
[..]
NiceWaar was dat?
geniaal ditquote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php
Ja dat lees jequote:Op zondag 28 november 2010 11:01 schreef neo2000 het volgende:
Lees ik hier trouwens dat BIC failliet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |