SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
Ja echt he, klein kindje denkt nog eens grappig te zijn.
Doe gewoon, Waar we ons hoofd weer gaan verminken met scheermesjes![]()
OMG OMG OMG!!!!!!111!!!einz!!!!!!
Ik heb drie dozen met van die eieren gekocht bij BuyInCoins, wat moet ik nu doen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is BIC failiet? Kut mijn geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb mn 2 watt wifi dongle binnen, de driver die er bij zitten werken niet op win 7
maar heb ff de goeie gedownload op realtek en hij werkt perfect!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik wacht nu meer dan 3 weken op mijn pakje van DX (3 weken na verzending). Klopt dit? Er stond bij 10 werkdagen levertijd. Het heeft niet echt haast dus het is opzich niet zo erg, maar ik kan zeker nergens zien waar het ongeveer rondzwerft?![]()
Bij bestelling boven de 15$ heb je een tracking number als het goed is.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef MilaNL het volgende:
Ik wacht nu meer dan 3 weken op mijn pakje van DX. Klopt dit? Er stond bij 10 werkdagen levertijd. Het heeft niet echt haast dus het is opzich niet zo erg, maar ik kan zeker nergens zien waar het ongeveer rondzwerft?![]()
Ja precies, die heb ik dus niet. Het is < 15$quote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef Androidman het volgende:
[..]
Bij bestelling boven de 15$ heb je een tracking number als het goed is.![]()
Er kwam een pakketje voor de buurman binnen met www.priceangels.com erop.
Weet niet of iemand die al kent maar daar staat ook wel leuk spul op.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jup, alle bestellingen voor 1 november worden nog gewoon bezorgt. Jammer genoeg mijn ePad die ik vorige week bestelde niet. Hopelijk krijg ik mijn geld terug.quote:![]()
Shit, ik had net voor 100 Dollar besteld. Nu kan ik dus fluiten naar producten en geld waarschijnlijk. Mooi kut weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat klop, het komt gewoon aan, je moet alleen even wachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja precies, die heb ik dus niet. Het is < 15$![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef Androidman het volgende:
... te dom voor worden. Ik ben nu echt super te spreken over de communicatie met BIC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.pandawill.com/(...)6-camera_p40105.htmlquote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Sdm007 het volgende:
Ik wil een Tablet/Laptop kopen voor iets van 100 Euro. Iemand een aanrader ?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
om dat je werpsterren bestelde??? hoeveel boete had je dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk niet de reden dat ze huiszoeking hebben gedaan, maar toch ff paar 100 euro boete. xDBAM dit is 3KB![]()
Ik wil weer spullen bestellen maar durf dit niet aan. Mogelijk binnenkort verhuizen. Met de shipping times rond deze tijd schiet dat niet echt op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Thnxquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef mickeyD het volgende:
[..]
http://www.pandawill.com/(...)6-camera_p40105.html![]()
chinapost schijnt het redelijk snel te doen, ongeveer 3 weekquote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef neo2000 het volgende:
Ik wil weer spullen bestellen maar durf dit niet aan. Mogelijk binnenkort verhuizen. Met de shipping times rond deze tijd schiet dat niet echt op.![]()
Gaat de politie eindelijk dat crackhol ontruimenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef neo2000 het volgende:
Ik wil weer spullen bestellen maar durf dit niet aan. Mogelijk binnenkort verhuizen. Met de shipping times rond deze tijd schiet dat niet echt op.![]()
Beetje laf, maar een echte Chinashopper vult dan gewoon het adres van familie in dat in de buurt woont![]()
Ik laat het spul naar mijn oma sturen, hoef ik niet thuis te zijn en zij is blij met de aandacht van de postbode![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gaat de politie eindelijk dat crackhol ontruimen![]()
Beetje laf, maar een echte Chinashopper vult dan gewoon het adres van familie in dat in de buurt woont![]()
Ik laat het spul naar mijn oma sturen, hoef ik niet thuis te zijn en zij is blij met de aandacht van de postbodeEn dan kom jij met die nazi aanstekers!
![]()
![]()
Ze zal trots op me zijn, mijn lieve oma de rasechte NSB'erquote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En dan kom jij met die nazi aanstekers!
Oma pakt niks uit anders krijgt ze slaag![]()
Gaat ze straks een omelet bakken van mijn rukeieren![]()
![]()
Whehehe, was het maar zo'n feest, de ME alle tokkies eruit knuppelen. Hoef ik het zelf niet meer te doen met mijn special decoration for fingers..quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gaat de politie eindelijk dat crackhol ontruimen![]()
Ik laat het spul naar mijn oma sturen, hoef ik niet thuis te zijn en zij is blij met de aandacht van de postbode
Nuh, we gaan mogelijk iets kopen. Houd ik nu nog geld over vanwege het scheefhuren, straks als ik in een paleisje zit met een torenhoge hypotheek mag ik blij zijn als ik nog geld over hou voor wat van die lullige chinese flip flap bloemen in de veelste dure vensterbank.
Kan het idd bij familie laten bezorgen maar goed, is ook weer kut, Tegen de tijd dat het dan weer daar aan komt en je ze weer ziet ben je alweer vergeten wat je ook al weer besteld had.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Vergeet dat huis.
Gewoon 3 ton euri aan Chinese spullen bestellen en van alle gele enveloppen een hut bouwen![]()
Die bubbelenveloppen isoleren uitstekend![]()
![]()
Dat zeggen ze neit van mij, maar ik weet dat ik eht ben. Gelukkig werk ik daarvoorquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef hondebrok het volgende:
mijn huisgenoten vinden me chinashop verslaafd.
herkennen mensen dat![]()
![]()
Zal al op TaoBao te zoeken naar 'house' en 'hut' maar goed, dan komt je dit tegen:quote:Op donderdag 25 november 2010 21:02 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet dat huis.
Gewoon 3 ton euri aan Chinese spullen bestellen en van alle gele enveloppen een hut bouwen![]()
Die bubbelenveloppen isoleren uitstekend
http://item.taobao.com/it(...)d0d2b5052b2fb03abfd1
Iets in mij zegt dat tarditionele Chinese build quality dan geen voordeel op gaat leveren in de winter.Common sense is my super power. What's yours?
Nee totaal niet. Maar ik praat dan ook met niemand omdat ik te druk ben met snuffelen in Chinaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef hondebrok het volgende:
mijn huisgenoten vinden me chinashop verslaafd.
herkennen mensen dat
Prachtige oplossing, schilderijtje ophangen en je bent helemaal de koningquote:Op donderdag 25 november 2010 21:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zal al op TaoBao te zoeken naar 'house' en 'hut' maar goed, dan komt je dit tegen:
http://item.taobao.com/it(...)d0d2b5052b2fb03abfd1
Iets in mij zegt dat tarditionele Chinese build quality dan geen voordeel op gaat leveren in de winter.![]()
![]()
Hoe serieus was die opmerking over het niet verder gaan met laser(pennen)?
Iets dat het niet meer zou mogen in de toekomst o.i.d.
Want dan moet ik het ook nog wel 'ns gaan bestellen.![]()
Yeah mijn bestelling is binnen
http://www.theimgdump.com/imgs/1290717694.jpg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33660
en nog een laserpen en elastiekjes pistool
(en nog een zooi kabels en hoesjes en docks)
[ Bericht 8% gewijzigd door Stevennn op 25-11-2010 22:17:03 ]Jonge, ik bin op de weaze![]()
10 cigarettenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:46 schreef Stevennn het volgende:
Yeah mijn bestelling is binnen
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33660
en nog een laserpen en elastiekjes pistool
(en nog een zooi kabels en hoesjes en docks)
dus niet voor verstokte rokers dus.
als je een incidentele roker bent is dit wel leuk voor op reis of zo![]()
![]()
Mwah, 99% van de lasers die hier voorbij komen mogen sowieso niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:45 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe serieus was die opmerking over het niet verder gaan met laser(pennen)?
Iets dat het niet meer zou mogen in de toekomst o.i.d.
Want dan moet ik het ook nog wel 'ns gaan bestellen.![]()
En getuige de "doorverkopen-aan-13jarigen" drang die sommigen hier ten toon stellen allicht ook verstandig.
Ik zie het zo: bij een pistool weet iedereen dat het ding gevaarlijk is. Een katapult, daar kan je ook iemands oog mee uitschieten als je er een beetje over nadenkt.. Common sense. Maar dat met een laserstraal (waarmee je met gemak plastic weg kan smeulen) in je oog schijnen niet zo goed voor je is krijg je bij sommige mensen niet aan het verstand gepeuterd vreemd genoeg.
Getuige de hoeveelheid nieuwsberichten de laatste tijd (not to mention voetbalwedstrijden) lopen er vrij veel mongolen rond in Nederland die dit niet helemaal begrijpen.
En dan heb ik het niet over de 0,5 mW dingetjes die je kan gebruiken om je kat achteraan te laten rennen.
Plus: wat moet je ermee..?
laatst weer een buschauffeur met oogschadequote:Op donderdag 25 november 2010 22:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, 99% van de lasers die hier voorbij komen mogen sowieso niet.![]()
En getuige de "doorverkopen-aan-13jarigen" drang die sommigen hier ten toon stellen allicht ook verstandig.
Ik zie het zo: bij een pistool weet iedereen dat het ding gevaarlijk is. Een katapult, daar kan je ook iemands oog mee uitschieten als je er een beetje over nadenkt.. Common sense. Maar dat met een laserstraal (waarmee je met gemak plastic weg kan smeulen) in je oog schijnen niet zo goed voor je is krijg je bij sommige mensen niet aan het verstand gepeuterd vreemd genoeg.
Getuige de hoeveelheid nieuwsberichten de laatste tijd (not to mention voetbalwedstrijden) lopen er vrij veel mongolen rond in Nederland die dit niet helemaal begrijpen.
En dan heb ik het niet over de 0,5 mW dingetjes die je kan gebruiken om je kat achteraan te laten rennen.
Plus: wat moet je ermee..?![]()
![]()
![]()
Haha meer dan genoeg voor 1 dag voor mijquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef hondebrok het volgende:
[..]
10 cigaretten
als je een incidentele roker bent is dit wel leuk voor op reis of zo
Jonge, ik bin op de weaze![]()
Tja, ik ga 'm niet doorverkopen. Ff wat (verantwoord) gein trappen en dan donder ik 'm waarschijnlijk toch wel aan de kant.
Maar als ik een niet dure (sub $10), sterke laser zou willen waar je de straal kan zien?
Welke is dan aan te raden (qua kleur, of nog beter; linkje?)?
![]()
Waardoor ie z'n beroep niet meer uit kan oefenen en gedoemd is tot een carrière als handelaar. Hij heeft geen andere optie dan een leipe domeinnaam als www.leukedingetjes.nl te registreren en hele dagen DX orders te dropshippen naar Nederlandse klanten die niets anders lopen te doen dan te zeiken dat het zo lang duurt allemaal. Maar ja, die vent moet ook eten natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:12 schreef hondebrok het volgende:
[..]
laatst weer een buschauffeur met oogschade![]()
![]()
Groene van buyincoins, overdag erg felle groene punt tot metertje of 100.. en 'snachts ook duidelijke straal. Voor z'n 8 euro toch prima!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, ik ga 'm niet doorverkopen. Ff wat (verantwoord) gein trappen en dan donder ik 'm waarschijnlijk toch wel aan de kant.
Maar als ik een niet dure (sub $10), sterke laser zou willen waar je de straal kan zien?
Welke is dan aan te raden (qua kleur, of nog beter; linkje?)?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ok, prima. En wat is nou hét verschil tussen een groene/rode/blauwe laser? Behalve dan de kleurquote:Op donderdag 25 november 2010 22:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Groene van buyincoins, overdag erg felle groene punt tot metertje of 100.. en 'snachts ook duidelijke straal. Voor z'n 8 euro toch prima!Bijvoorbeeld wat is het voordeel van de een of het nadeel van de ander?
![]()
Jammer dat ze failliet zijn :<quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef UncleSam het volgende:
Dit is toch wel een toppertje hoor van BIC.
15 nov besteld 25 nov ontvangen. Respect![]()
Ohwnee eerst DX en nu ook BIC failliet !!!!!11
Straks gaat hele China naar de klote !!! ook geen nasibami meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOKNOK![]()
Zijn hier nog mensen bij wie een pakje op de berg van 6 november blijft liggen?
Bestelling eind oktober DX staat nog steeds:
The item (RT07xxxxxxxHK) was posted on 6-Nov-2010.
Initieel was dat The item (RT07xxxxxxxHK) was posted on 6-Nov-2010 and is being processed for delivery...
![]()
![]()
jaja, en azo...![]()
de mijne is gisteren binnengekomen en bijna 7 weken onderweg geweest, dus relaxxxx!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Rood = Meest voorkomend, dus relatief goedkoop, per Mw minder licht dan groen maar meer brandvermogen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok, prima. En wat is nou hét verschil tussen een groene/rode/blauwe laser? Behalve dan de kleurBijvoorbeeld wat is het voordeel van de een of het nadeel van de ander?
Groen = Normale prijs, erg fel licht maar weinig brandvermogen.
Blauw = Redelijk nieuw dus nog relatief duur, felle kleur en weinig brandvermogen.
Ps, heb weer wat dingentjes uit china besteld van DinoDirect (Rii, en een usb stickje)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Rood = Meest voorkomend, dus relatief goedkoop, per Mw minder licht dan groen maar meer brandvermogen.
Groen = Normale prijs, erg fel licht maar weinig brandvermogen.
Blauw = Redelijk nieuw dus nog relatief duur, felle kleur en weinig brandvermogen.
Rood= brandvermogen ++
groen= licht + brandvermogen -
Blauw= prijs -- brandvermogen --
?"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"![]()
Als je een beetje met de hond/kat wil dollen met een laserpointer dan neem je gewoon een hele zwakke in een kleurtje welke jij mooi vindt. (soms zijn ze sterker dan geadverteerd dus je bent gewaarschuwd!) Wil je branden in bijv. piepschuim dan neem je een soldeerbout, werkt veel handiger.![]()
![]()
Ik kreeg dus een mailtje van budgetgadgets met het feit dat ze keychain flashlights weggeven.
GRATIS, omdat het kan.
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php
Jaaaa, is wel sympathiek. Eén flashlight per persoon en er zijn 10 per dag beschikbaar, dus als je nummer 11 bent dan moet je het een dag later nog een proberen.![]()
![]()
Haha, nice! Meteen eentje besteldquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:16 schreef -Mo- het volgende:
Ik kreeg dus een mailtje van budgetgadgets met het feit dat ze keychain flashlights weggeven.
[ link | afbeelding ]
GRATIS, omdat het kan.
http://www.budgetgadgets.com/fok.nl.freeflashlight.php
Jaaaa, is wel sympathiek. Eén flashlight per persoon en er zijn 10 per dag beschikbaar, dus als je nummer 11 bent dan moet je het een dag later nog een proberen.![]()
![]()
Als ik bij DX op mijn trackingnummer druk, kom ik op de volgende site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do en daar kan ik niets met mijn nummer. Kan dit kloppen?![]()
En hoe is ie? Scant ie een beetje ver?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef mickeyD het volgende:
heb mn 2 watt wifi dongle binnen, de driver die er bij zitten werken niet op win 7
maar heb ff de goeie gedownload op realtek en hij werkt perfect!![]()
met 10 sigaretten red ik het niet met een avondje uitquote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef hondebrok het volgende:
[..]
10 cigaretten
als je een incidentele roker bent is dit wel leuk voor op reis of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Snap niet dat iedereen problemen heeft met levertijd.
Al mijn pakketjes van de laatste weken komen binnen 2 weken aan
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Chinapostquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Semmm het volgende:
![]()
Snap niet dat iedereen problemen heeft met levertijd.
Al mijn pakketjes van de laatste weken komen binnen 2 weken aan![]()
![]()
GVD, je moet 1-3 dagen wachten totdat die werkt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik bij DX op mijn trackingnummer druk, kom ik op de volgende site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do en daar kan ik niets met mijn nummer. Kan dit kloppen?![]()
1 tot 3 dagen vanaf wanneer wijsneus? Het pakket is 14 oktober verzonden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
GVD, je moet 1-3 dagen wachten totdat die werkt!![]()
Dan meot je een ticket makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1 tot 3 dagen vanaf wanneer wijsneus? Het pakket is 14 oktober verzonden.![]()
tsja, heb ineens een waslijst met zeker 20 wifi punten ipv een stuk of 7quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En hoe is ie? Scant ie een beetje ver?
maar of het van ver komt dat weet ik niet natuurlijk.. ik weet niet waar die lui wonen he?
weet nu wel dat ik een handige back-up heb als mijn ziggo dr uit ligt, heb nu de beschikking over 3 "vrije" netwerken die ook nog eens boven de 85% ontvangst zitten.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
oh. mijn bic bestelling is in Nederland geland, at the delivery office.... Whoohoo!
Iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voor ik het pakje heb?Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Maandag? Dinsdag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Whiskers het volgende:
oh. mijn bic bestelling is in Nederland geland, at the delivery office.... Whoohoo!
Iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voor ik het pakje heb?![]()
Je buurman zit op fok!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Er kwam een pakketje voor de buurman binnen met www.priceangels.com erop.
Weet niet of iemand die al kent maar daar staat ook wel leuk spul op.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
thanks2010quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef Iemand91 het volgende:
Thanks voor alle input.
Ik ga 'ns kijken of ik deze, deze of deze doe. De laatste 2 zijn eigenlijk hetzelfde dus maar de goedkoopste.?
En ik weet dat het hier vaak gevraagd/gepost word maar zijn er nog code's voor lekker korting op BIC?(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
thanks, maar die laatste 2 maken geen verschil eigenlijk of niet. Ofwel de goedkoopste maar nemen (2e dus) nemen?Of is het verschil tussen 30mw en 50mw nauwelijks te zien?
![]()
de 2e is sold out, dat zou ik dus niet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Iemand91 het volgende:
thanks, maar die laatste 2 maken geen verschil eigenlijk of niet. Ofwel de goedkoopste maar nemen (2e dus) nemen?Of is het verschil tussen 30mw en 50mw nauwelijks te zien?
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:58 schreef forsho het volgende:
ah nee, krijgen we weer 3 topics over die schijt lasers![]()
![]()
De ene heeft 20mw meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:04 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, twee blijven erover. Laatste vraag: Zit er groot (merkbaar) verschil tussen 30mw en 50mw?![]()
Chinese Lasertopic #105 - Waar we mensen permanent blind makenCommon sense is my super power. What's yours?
vond ik die van mij toch iets leukerquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef neo2000 het volgende:
Chinese Lasertopic #105 - Waar we mensen permanent blind maken![]()
Chinese Lasertopic #105 - Waar we met 5 watt lasers spelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:17 schreef neo2000 het volgende:
Chinese Lasertopic #105 - Waar we mensen permanent blind maken![]()
Mijne denkt de lading tot dusverre beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
vond ik die van mij toch iets leuker![]()
Lasers: Check.
Geouwehoer over levertijden: Check.
I'm outta here: Check.![]()
nee als je iemand blind wel maken werken ze waarschijnlijk beiden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Maar is die 20mw verschil zo duidelijk?![]()
ik zou zeggen koop ze beide, bijna geen een laser is de sterkte als op t labeltje staat, dus wij kunnen dat ook niet echt goed wetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Maar is die 20mw verschil zo duis zo sterki delijk?![]()
Screw it, gewoon de 50mw besteld, was/is uiteindelijk ook maar ¤8,62. (inclusief coupon/recommender).
En nu maar wachten (tot volgend jaar?)...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: