Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
open nieuw deel knopje indrukken is teveel werk?
Nee, te ver weg.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan het niet in het Rasterhoffpark? Kan ik gelijk buffels gaan aaien.
Wegrennen. Die beesten zijn echt eng joh
Persephone?quote:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:
GoWquote:Op donderdag 25 november 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Persephone?
Ez moet 'm snappen.
Voor mij ook tegenwoordig.quote:
Goedzo.quote:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef Ploertendoder het volgende:
vanavond lekker aan de
[ afbeelding ]
Patatje joppie jongehquote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef Ploertendoder het volgende:
vanavond lekker aan de
[ afbeelding ]
Die is ook baas iddquote:
Nog niet gehad, gisteren maar gehaald.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die is ook baas idd
Maar ik eet die bugles met een tube mayo
Paprikaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef ElmoFan het volgende:
Naturel owned alles, beter dan die vieze bbq en limited edition smaken
Kaasstengelsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef ElmoFan het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef ElmoFan het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Barbecue hamHeinz tomato ketchup chips
Hamka's
Bugles met chefke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chefke
sesamstraat ookquote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Top Gear is ook tof. Vooral de specials
Barbecue ham heb ik hier ook nogquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Barbecue hamHeinz tomato ketchup chips
Hamka's
Bugles met chefke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chefke
Komma en aanhalingsteken.quote:
Die hebben ze niet bij de C1000 in Amersfoortquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Top Gear is ook tof. Vooral de specials
quote:
Ik kom eraanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Barbecue ham heb ik hier ook nog
een garpjequote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Ik maakte vandaag een kut FOK! grapje in real life... Ze snapten hem niet
C1000quote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij de C1000 in Amersfoort
Yeah bitch.quote:
Je gooide het beeldje van je moeder op de grond, en schreeuwde 'IK HAD HEM TOCH GEKOCHT!'quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Ik maakte vandaag een kut FOK! grapje in real life... Ze snapten hem niet
Een garper?quote:
Oke de trein rijdt niet dus moet je lijn 31 pakken.quote:
Wat, die is maar 500 meter lopen van mijn huis. Anders moet ik met rugtas op de fietsquote:
C1000quote:
Ik hou van dozenquote:
Dat is echt geen 500 meter hoor. Voor mij is het 500 meter.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, die is maar 500 meter lopen van mijn huis. Anders moet ik met rugtas op de fiets
Oke correctie:quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C1000
Daar moet ik zo ook nog heen
Coolquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke de trein rijdt niet dus moet je lijn 31 pakken.
C1000 sneek ook hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke correctie:
C1000 Zwijndrecht Oudeland
Nja ik kom niet elke dag in Slang...quote:
Halte de Griend of Lange dreef/Willemsstraat.quote:
Ik ook niet meer. Volgende week wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nja ik kom niet elke dag in Slang...
450 meter volgens de navigatie.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is echt geen 500 meter hoor. Voor mij is het 500 meter.
Iemand zei: Ik heb gister een tv gekocht, 450¤quote:
Fantastischquote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
450 meter volgens de navigatie.
quote:
Wtf.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
450 meter volgens de navigatie.
En dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Halte de Griend of Lange dreef/Willemsstraat.
3 minuten lopenquote:
/care. Je bent er zo, da's het belangrijkste.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wtf.maar vanaf 't station naar hier is ook 600 meter volgens de navigatie, maar dat is ook wel iets meer.
Bedankt Pietquote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vrij veel bewolking en vooral in de kustprovincies valt een winterse bui, vlak aan zee komt daarbij lokaal ook onweer voor. De temperatuur ligt rond een graad of 3, in het zuidwesten enkele graden hoger. De wind is zwak tot matig en komt uit uiteenlopende richtingen. In de loop van de middag draait de wind overal naar noordoost.
Vanavond en komende nacht kan er in het noordelijk kustgebied nog een winterse bui vallen, grote hoeveelheden worden niet verwacht. In de rest van het land wisselen opklaringen en wolkenvelden elkaar af en kan er uit de bewolking lokaal wat lichte regen of (natte) sneeuw vallen. In de opklaringen kan lokaal ook mist ontstaan en koelt het af naar waarden tussen -2 en -5 graden. Lokaal kan het dan ook glad worden. Daar waar het bewolkt blijft ligt de temperatuur rond het vriespunt. De wind is boven land zwak en veranderlijk, maar aan zee overwegend noordoostelijk en matig.
Morgen wisselen bewolking en opklaringen elkaar af en vallen er in de middag en avond kan er vlak langs de westkust een winterse bui voorkomen. Met een zwakke veranderlijke wind ligt de middagtemperatuur tussen de 1 en 3 graden.
Thnx man.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vrij veel bewolking en vooral in de kustprovincies valt een winterse bui, vlak aan zee komt daarbij lokaal ook onweer voor. De temperatuur ligt rond een graad of 3, in het zuidwesten enkele graden hoger. De wind is zwak tot matig en komt uit uiteenlopende richtingen. In de loop van de middag draait de wind overal naar noordoost.
Vanavond en komende nacht kan er in het noordelijk kustgebied nog een winterse bui vallen, grote hoeveelheden worden niet verwacht. In de rest van het land wisselen opklaringen en wolkenvelden elkaar af en kan er uit de bewolking lokaal wat lichte regen of (natte) sneeuw vallen. In de opklaringen kan lokaal ook mist ontstaan en koelt het af naar waarden tussen -2 en -5 graden. Lokaal kan het dan ook glad worden. Daar waar het bewolkt blijft ligt de temperatuur rond het vriespunt. De wind is boven land zwak en veranderlijk, maar aan zee overwegend noordoostelijk en matig.
Morgen wisselen bewolking en opklaringen elkaar af en vallen er in de middag en avond kan er vlak langs de westkust een winterse bui voorkomen. Met een zwakke veranderlijke wind ligt de middagtemperatuur tussen de 1 en 3 graden.
True. Maar ik ga alsnog op de fiets naar de c1000quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
/care. Je bent er zo, da's het belangrijkste.
Hier wel, met de Aldi er tegenover. En de AH is ver weg, maar die is op zondag open dus daar kom ik soms ook nog. Voor de rest weet ik neit wat hier zit.quote:
Oude chips? Zak is nog dicht hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
3 fucking minuten? Voor wat oude chips?
Ik ga wel naar de supermarkt
4 gradenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
daar bij in zwijndrecht is het nog 2 graden warmer dan hier
THT?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oude chips? Zak is nog dicht hoor.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
daar bij in zwijndrecht is het nog 2 graden warmer dan hier
050211.quote:
Hij is zo geladen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef ElmoFan het volgende:
Vakantie
[ afbeelding ]
+ verneuking van jullie bandbreedte met dit plaatje
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.
Ben ik ook.quote:
George lenen?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, die is maar 500 meter lopen van mijn huis. Anders moet ik met rugtas op de fiets
Oef ja ik ga ze weer betasten denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het... Met je zachte benen
Film je het even voor me?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oef ja ik ga ze weer betasten denk ik
Nee.quote:
Ionen zijn nog makkelijk. En sowieso, jij mag binas nog gebruiken en het staat allemaal in tabel 40A. En anders kan je het aan de hand van het PS nog wel uitvogelen.quote:
Haiquote:
Ik vind het moeilijk! Maar niet alles staat in Binasquote:Op donderdag 25 november 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ionen zijn nog makkelijk. En sowieso, jij mag binas nog gebruiken en het staat allemaal in tabel 40A. En anders kan je het aan de hand van het PS nog wel uitvogelen.
Wat moet je weten?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk! Maar niet alles staat in Binas
Kom je er nu pas achter?quote:
ja dat ken ik van hemquote:
Havo 4?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een aantal samengestelde ionen, monowaterstoffosfaation en de rest begrijp ik wel.
Neequote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
ionen... dat is toch het broertje van protonen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja maar 2 jaar natuurkunde gehad. VMBO-Tquote:
Ionen horen meer bij scheikundequote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar 2 jaar natuurkunde gehad. VMBO-T
Nee, Ionen gebruik je om dingen kapot te schieten.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
Tabel 66B in je binas.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een aantal samengestelde ionen, monowaterstoffosfaation en de rest begrijp ik wel.
Ahquote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ionen horen meer bij scheikunde
Ik ben blijven zitten in groep 2quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef tdrone het volgende:
2 jaar scheikunde gehad op havo omdat ik ben blijven zitten in de 3e
jonge leerling? of kon je nog neit veter strikken?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten in groep 2
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heel erg lang in het ziekenhuis gelegenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
jonge leerling? of kon je nog neit veter strikken?
Toe maar!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moest op school gitaar spelen, nu heb ik een blaar op mijn vinger
Die heb ik overgeslagenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben betrapt vandaag. Zo'n jongen kwam naar mij toe: Wat moet jij op FOK!? Wat blijkt: ze hebben een opdracht voor school gegoogled, en die opdracht heb ik hier beschreven, en dus kwamen ze bij mijn post uit.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben betrapt vandaag. Zo'n jongen kwam naar mij toe: Wat moet jij op FOK!? Wat blijkt: ze hebben een opdracht voor school gegoogled, en die opdracht heb ik hier beschreven, en dus kwamen ze bij mijn post uit.
Bwehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Meest voorkomende wel.quote:
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
en jij natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Okquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meest voorkomende wel.Welke moet je wel weten?
Oh trouwens, zodra je bij zuren en basen aankomt moet je je leraar even slaan als hij over het H+-ion gaat beginnen, moet je even zeggen dat dat een hydroniumion is
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vmbo heb gedaan
Dingen uit je boek overtypen ;')quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Thiosulfaat, silicaat, sulfiet, acetaat, chloraat, nitraat, nitriet, carbonaat, oxalaat, chromaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat, diwatersoffosfaat en nog een paar anderen
Ik doe er 2quote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaan
Die ga ik doenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
Typercursus, 100 woorden per minuutquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dingen uit je boek overtypen ;')
sulfiet, oxalaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat en diwaterstoffosfaat staan er wel in geloof ik? En nitraat en nitriet zijn makkelijk, NO3 en NO2.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Thiosulfaat, silicaat, sulfiet, acetaat, chloraat, nitraat, nitriet, carbonaat, oxalaat, chromaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat, diwatersoffosfaat en nog een paar anderen
Vergeet de - er niet achterquote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sulfiet, oxalaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat en diwaterstoffosfaat staan er wel in geloof ik? En nitraat en nitriet zijn makkelijk, NO3 en NO2.
EM en NG hier.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ohja, Frans moet ik ook nog lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
toe maar! ik was meer goed in talen enzo
frans was altijd leuk bij ons en we hadden maar een kleine klas omdat 90% duits koosquote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, Frans moet ik ook nog leren
Sterker nog, ik zit nu te twijfelen welke richting ik meot doen, B&M of chemie.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Al die scheikundige termen ook
Dat hoeft niet op havoquote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, Frans moet ik ook nog leren
Bij ons niet, maar dat komt door de leraar...quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
frans was altijd leuk bij ons en we hadden maar een kleine klas omdat 90% duits koos
Duits is ook makkelijkerquote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
frans was altijd leuk bij ons en we hadden maar een kleine klas omdat 90% duits koos
Wat is B&M?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nu te twijfelen welke richting ik meot doen, B&M of chemie.
Ja dat zegt mij toch niks. A: het boeit me vrij weinig en B: Ik heb simpele scheikunde gehad op het vmbo.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit nu te twijfelen welke richting ik meot doen, B&M of chemie.
quote:
Nitraten wist ik!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je maar weet dat groep 1 elementen overal mee oplossen, groep 2 met heel veel. En nitraten met alles.
Biologie & medisch. De praktijk van chemie is zoveel leuker, maar de theorie kan ik niet.quote:
En dan moet mensen horen als het over computers of voetbal gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dat zegt mij toch niks. A: het boeit me vrij weinig en B: Ik heb simpele scheikunde gehad op het vmbo.
Ik heb nog wel een tabel voor je waar alles instaat, als je het nodig hebt.quote:
Ik zou B&M doen, maar mijn vader is ook bioloogquote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie & medisch. De praktijk van chemie is zoveel leuker, maar de theorie kan ik niet.
45?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tabel voor je waar alles instaat, als je het nodig hebt.
Tsja..quote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan moet mensen horen als het over computers of voetbal gaat
Biologie boeit je niet? Alles is biologie.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dat zegt mij toch niks. A: het boeit me vrij weinig en B: Ik heb simpele scheikunde gehad op het vmbo.
Dat lijkt me dus echt kut, met voortplanting en dihybride kruisingenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie & medisch. De praktijk van chemie is zoveel leuker, maar de theorie kan ik niet.
Alles is ook natuurkundequote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie boeit je niet? Alles is biologie.En alles is chemie.
Nee want daar liggen mijn interesses niet (afgezien van seks danquote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie boeit je niet? Alles is biologie.En alles is chemie.
Bioloog is uni.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou B&M doen, maar mijn vader is ook bioloog
Nee. Chemical principles van Atkins, het lesboek van HBO chemie.quote:
Okquote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Chemical principles van Atkins, het lesboek van HBO chemie.
oja en dit is nog maar vwo 3/4quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut, met voortplanting en dihybride kruisingen
Dat is makkelijk joh.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut, met voortplanting en dihybride kruisingen
Waar zit jij dan in?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
oja en dit is nog maar vwo 3/4
Kruisingschema's maken is te doen, maar eht is zo saaiquote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is makkelijk joh.Maar dat krijg ik niet, doe hogere laboratorium opleidingen he
Oke. En als je iets moet weten kan je t mij vragen, of SWJ. Die heeft mij vorig jaar veel nuttige linkjes gegeven.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkMaar het is niet nodig hoor
Apart subforumquote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind't wel oké! Dit is een tussenweg van leren en FOK!ken.
Ik 6 jaar lang.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef tdrone het volgende:
biologie heb ik ook maar 2 jaar gehad kwam door de leraar
Havo 3, met mijn luie kopquote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wanneer ben je blijven zitten? IN 3 havo of daarvoor al?
Dan post je ergens anders. Het gaat heir ook wel eens over dingen die ik niet interessant vindt, en dan ga ik ergens anders heen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan post je ergens anders. Het gaat heir ook wel eens over dingen die ik niet interessant vindt, en dan ga ik ergens anders heen.
Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.quote:
4quote:
Beter niet blijven zitten, dat is mijn doelstellingquote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.
Lekker ketsen.quote:
Dat mag toch helemaal niet? Bij ons mag dat maar 1jaar en anders meot je naar het allerlaagste niveau MBOquote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.
Ofwel: welkom terugquote:
Klopt, maar als je depressief en een ADD'er bent gaat school wat moeilijk he.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter niet blijven zitten, dat is mijn doelstelling
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mijquote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar als je depressief en een ADD'er bent gaat school wat moeilijk he.
Ik dus ook niet, maar nu wel. Blijkbaar ben ik het niet waard hele zinnen te typen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet hehe.
Waarom MBO? Omdat ik de 2e x in VWO ben blijven zitten, heb ik een overgangsbewijs naar 4 havo gekregen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Bij ons mag dat maar 1jaar en anders meot je naar het allerlaagste niveau MBO
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mij
En dat ga ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaat
Ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mij
Ooh, dat is wel netjesquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom MBO? Omdat ik de 2e x in VWO ben blijven zitten, heb ik een overgangsbewijs naar 4 havo gekregen.
En R&Pquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaat
Jep, toen maar naar volwassenenonderwijs gegaan, 1 groot feest daar, maar heb het wel met goede cijfers gehaald.quote:
nee, in mijn klas zijn ze soms nog dommer, alleen goed in lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg.. kijken jullie ook zo denigrerend naar vmbo'ers?
Nee, ik val op vmbo'ers over het algemeen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Hangt er vanaf. Ik kijk niet denigrerend naar ze, omdat ze minder opgeleid zijn, maar wel omdat ze, (in mijn leefomgeving) veel meer herrie schoppen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit dus ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik kijk niet denigrerend naar ze, omdat ze minder opgeleid zijn, maar wel omdat ze, (in mijn leefomgeving) veel meer herrie schoppen.
Dit dusquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik kijk niet denigrerend naar ze, omdat ze minder opgeleid zijn, maar wel omdat ze, (in mijn leefomgeving) veel meer herrie schoppen.
Gelukkig hoorde ik niet bij dat soort groepenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is echt niet vmbo ér gebonden, dan is persoonsgebonden...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar die mensen doen meestal niet een hoog niveauquote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is echt niet vmbo ér gebonden, dan is persoonsgebonden...
Zo ken ik anders ook nog een aantal vwo'ers die behoorlijk dom overkomenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar die mensen doen meestal niet een hoog niveau
HTquote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo ken ik anders ook nog een aantal vwo'ers die behoorlijk dom overkomen
So truequote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo ken ik anders ook nog een aantal vwo'ers die behoorlijk dom overkomen
Niet alle VMBO'er, maar wel veel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar dan zijn er meer van die personen op het vmbo, dat komt niet omdat ze op het vmbo zitten, maar die personen zijn meestal lui, en asociaal, en daarom leren ze niet, en daarom gaan ze naar het vmbo. Ik heb ook niks tegen het vmbo in het algemeenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben geen persoon om uit boeken te leren. Ik kan het wel, makkelijk zelfs, maar ik doe liever dingen zelf. Dat leert veel prettiger en sneller vind voor mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gelukkig hoorde ik niet bij dat soort groepenIk deed gewoon normaal en leerde goed. Ik kon helaas geen havo doen, omdat ik toen nog zwak was met wiskunde en dat soort shit
Dat geldt voor mij dus ook. Het heeft niks met intelligentie te maken. Helaas wordt er wel vaak zo gedacht.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben geen persoon om uit boeken te leren. Ik kan het wel, makkelijk zelfs, maar ik doe liever dingen zelf. Dat leert veel prettiger en sneller vind voor mij.
Er zijn uitzonderingen. Er zijn genoeg criminelen die hoogbegaafd zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar die mensen doen meestal niet een hoog niveau
Hannibalquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Er zijn genoeg criminelen die hoogbegaafd zijn.
Ongelooflijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je doet nog wel zoo je best
Maar dan zit er een steekje losquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Er zijn genoeg criminelen die hoogbegaafd zijn.
Volgens mij geld dat voor een groot deel van de mensheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben geen persoon om uit boeken te leren. Ik kan het wel, makkelijk zelfs, maar ik doe liever dingen zelf. Dat leert veel prettiger en sneller vind voor mij.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En Barrack Obama, hij is stiekem een reptiel.
Niet alleen hij.quote:
Tja, je hoge IQ moet je met je EQ compenseren he.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar dan zit er een steekje los
YES, HE IS!!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
KNUFFELDINOquote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die van mij zit ergens tussen de 110 en 140.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou geeneens weten wat mijn IQ zal zijn
Die van mij ook ofzo denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij zit ergens tussen de 110 en 140.
Van mij op:quote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij zit ergens tussen de 110 en 140.
Dat dus. Plus pas als het mij boeit leer ik het makkelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou t echt niet meer weten. Dat was voor mij in begin 1999quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
Wat was jullie cito dan eigenlijk? (als jullie die gemaakt hebben)
Geen idee, nooit gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
Nee. Iedereen laat op een gegeven moment een steekje vallen. Zeker met de methoden van nu is het heel moeilijk, terwijl het vroeger nog wel kon. Kijk maar naar de 2 Jacks. Allebei in London, allebei nooit gepakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
De slimste criminelen die ken je niet. Die zijn slim genoeg om niet gepakt te worden.
545quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
545, maar onder mijn niveau gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
Hij heeft het wel goed aangepakt jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
De slimste crimineel is trouwens Steve Jobs.
Waarom?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
545, maar onder mijn niveau gemaakt.
En hij komt er nog mee weg ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goed aangepakt ja
Ik ga hem googlen, moment...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
Ach.. wat dacht je van die rijke bankdirecteuren? Hun hebben de crisis veroorzaakt, maar komen er ook makkelijk mee weg.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En hij komt er nog mee weg ook!
Dus je kent hem wél.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach.. wat dacht je van die rijke bankdirecteuren? Hun Zij hebben de crisis veroorzaakt, maar komen er ook makkelijk mee weg.
L.noquote:
Boeiendquote:
Kan zo je buurman zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt op de vrijheidsneger van patje
Dat valt mee, maar hij, het is voor elk bedrijf illegaal, om te zeggen dat je alleen maar hun programma's mag gebruiken, en bij Apple niet. Alles moet uit de app store komenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach.. wat dacht je van die rijke bankdirecteuren? Hun hebben de crisis veroorzaakt, maar komen er ook makkelijk mee weg.
In groep 7 kreeg je zo'n soortgelijke test, ook van cito, daar had ik 550 op. Wat ik kan volgens mijn toenmalige leraren lag ook daarboven.quote:
Ja en Microsoft wordt hard aangepakt vanwege IE.... Dat het bij Apple niet helemaal volgend de wet loopt, kan ik bijna met 100% zekerheid zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar hij, het is voor elk bedrijf illegaal, om te zeggen dat je alleen maar hun programma's mag gebruiken, en bij Apple niet. Alles moet uit de app store komen
Lquote:
Entreetoets bedoel je... En leraren zeggen dat vaak om groep 8 leerlingen te stimuleren om beter te presterenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In groep 7 kreeg je zo'n soortgelijke test, ook van cito, daar had ik 550 op. Wat ik kan volgens mijn toenmalige leraren lag ook daarboven.
Ik had 548, boven het verwachtte van mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In groep 7 kreeg je zo'n soortgelijke test, ook van cito, daar had ik 550 op. Wat ik kan volgens mijn toenmalige leraren lag ook daarboven.
Tof man. Ik geniet van het leven nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LHoe is het in het Frieze land?
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik had 548, boven het verwachtte van mij.
Dat is het ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zie de CITO als een momentopname...
Ja, Microsoft moet ander browsers aanbieden, en Apple? Nee hoor, gewoon Safariquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en Microsoft wordt hard aangepakt vanwege IE.... Dat het bij Apple niet helemaal volgend de wet loopt, kan ik bijna met 100% zekerheid zeggen.
Is het ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zie de CITO als een momentopname...
Ja die. En het werd achteraf verteld, dus dan valt er weinig meer te stimuleren.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Entreetoets bedoel je... En leraren zeggen dat vaak om groep 8 leerlingen te stimuleren om beter te presteren
En het kutte is dat ik toen die CITO deed, net in een dip zat en op het vmbo kwamquote:
Oh jawel, voortgezet onderwijsquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja die. En het werd achteraf verteld, dus dan valt er weinig meer te stimuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |