Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.quote:
4quote:
Beter niet blijven zitten, dat is mijn doelstellingquote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.
Lekker ketsen.quote:
Dat mag toch helemaal niet? Bij ons mag dat maar 1jaar en anders meot je naar het allerlaagste niveau MBOquote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.
Ofwel: welkom terugquote:
Klopt, maar als je depressief en een ADD'er bent gaat school wat moeilijk he.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter niet blijven zitten, dat is mijn doelstelling
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mijquote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar als je depressief en een ADD'er bent gaat school wat moeilijk he.
Ik dus ook niet, maar nu wel. Blijkbaar ben ik het niet waard hele zinnen te typen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet hehe.
Waarom MBO? Omdat ik de 2e x in VWO ben blijven zitten, heb ik een overgangsbewijs naar 4 havo gekregen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Bij ons mag dat maar 1jaar en anders meot je naar het allerlaagste niveau MBO
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mij
En dat ga ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaat
Ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mij
Ooh, dat is wel netjesquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom MBO? Omdat ik de 2e x in VWO ben blijven zitten, heb ik een overgangsbewijs naar 4 havo gekregen.
En R&Pquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaat
Jep, toen maar naar volwassenenonderwijs gegaan, 1 groot feest daar, maar heb het wel met goede cijfers gehaald.quote:
nee, in mijn klas zijn ze soms nog dommer, alleen goed in lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg.. kijken jullie ook zo denigrerend naar vmbo'ers?
Nee, ik val op vmbo'ers over het algemeen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Hangt er vanaf. Ik kijk niet denigrerend naar ze, omdat ze minder opgeleid zijn, maar wel omdat ze, (in mijn leefomgeving) veel meer herrie schoppen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Dit dus ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik kijk niet denigrerend naar ze, omdat ze minder opgeleid zijn, maar wel omdat ze, (in mijn leefomgeving) veel meer herrie schoppen.
Dit dusquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik kijk niet denigrerend naar ze, omdat ze minder opgeleid zijn, maar wel omdat ze, (in mijn leefomgeving) veel meer herrie schoppen.
Gelukkig hoorde ik niet bij dat soort groepenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is echt niet vmbo ér gebonden, dan is persoonsgebonden...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar die mensen doen meestal niet een hoog niveauquote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is echt niet vmbo ér gebonden, dan is persoonsgebonden...
Zo ken ik anders ook nog een aantal vwo'ers die behoorlijk dom overkomenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar die mensen doen meestal niet een hoog niveau
HTquote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo ken ik anders ook nog een aantal vwo'ers die behoorlijk dom overkomen
So truequote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo ken ik anders ook nog een aantal vwo'ers die behoorlijk dom overkomen
Niet alle VMBO'er, maar wel veel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar dan zijn er meer van die personen op het vmbo, dat komt niet omdat ze op het vmbo zitten, maar die personen zijn meestal lui, en asociaal, en daarom leren ze niet, en daarom gaan ze naar het vmbo. Ik heb ook niks tegen het vmbo in het algemeenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben geen persoon om uit boeken te leren. Ik kan het wel, makkelijk zelfs, maar ik doe liever dingen zelf. Dat leert veel prettiger en sneller vind voor mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gelukkig hoorde ik niet bij dat soort groepenIk deed gewoon normaal en leerde goed. Ik kon helaas geen havo doen, omdat ik toen nog zwak was met wiskunde en dat soort shit
Dat geldt voor mij dus ook. Het heeft niks met intelligentie te maken. Helaas wordt er wel vaak zo gedacht.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben geen persoon om uit boeken te leren. Ik kan het wel, makkelijk zelfs, maar ik doe liever dingen zelf. Dat leert veel prettiger en sneller vind voor mij.
Er zijn uitzonderingen. Er zijn genoeg criminelen die hoogbegaafd zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar die mensen doen meestal niet een hoog niveau
Hannibalquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Er zijn genoeg criminelen die hoogbegaafd zijn.
Ongelooflijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En je doet nog wel zoo je best
Maar dan zit er een steekje losquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Er zijn genoeg criminelen die hoogbegaafd zijn.
Volgens mij geld dat voor een groot deel van de mensheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben geen persoon om uit boeken te leren. Ik kan het wel, makkelijk zelfs, maar ik doe liever dingen zelf. Dat leert veel prettiger en sneller vind voor mij.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En Barrack Obama, hij is stiekem een reptiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |