Alles is ook natuurkundequote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie boeit je niet? Alles is biologie.En alles is chemie.
Nee want daar liggen mijn interesses niet (afgezien van seks danquote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Biologie boeit je niet? Alles is biologie.En alles is chemie.
Bioloog is uni.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou B&M doen, maar mijn vader is ook bioloog
Nee. Chemical principles van Atkins, het lesboek van HBO chemie.quote:
Okquote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Chemical principles van Atkins, het lesboek van HBO chemie.
oja en dit is nog maar vwo 3/4quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut, met voortplanting en dihybride kruisingen
Dat is makkelijk joh.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut, met voortplanting en dihybride kruisingen
Waar zit jij dan in?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
oja en dit is nog maar vwo 3/4
Kruisingschema's maken is te doen, maar eht is zo saaiquote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is makkelijk joh.Maar dat krijg ik niet, doe hogere laboratorium opleidingen he
Oke. En als je iets moet weten kan je t mij vragen, of SWJ. Die heeft mij vorig jaar veel nuttige linkjes gegeven.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkMaar het is niet nodig hoor
Apart subforumquote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind't wel oké! Dit is een tussenweg van leren en FOK!ken.
Ik 6 jaar lang.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef tdrone het volgende:
biologie heb ik ook maar 2 jaar gehad kwam door de leraar
Havo 3, met mijn luie kopquote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wanneer ben je blijven zitten? IN 3 havo of daarvoor al?
Dan post je ergens anders. Het gaat heir ook wel eens over dingen die ik niet interessant vindt, en dan ga ik ergens anders heen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan post je ergens anders. Het gaat heir ook wel eens over dingen die ik niet interessant vindt, en dan ga ik ergens anders heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |