Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.quote:
4quote:
Beter niet blijven zitten, dat is mijn doelstellingquote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.
Lekker ketsen.quote:
Dat mag toch helemaal niet? Bij ons mag dat maar 1jaar en anders meot je naar het allerlaagste niveau MBOquote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan in havo 3 en dan in vwo3 ook nog eens blijven zitten.
Ofwel: welkom terugquote:
Klopt, maar als je depressief en een ADD'er bent gaat school wat moeilijk he.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter niet blijven zitten, dat is mijn doelstelling
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mijquote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar als je depressief en een ADD'er bent gaat school wat moeilijk he.
Ik dus ook niet, maar nu wel. Blijkbaar ben ik het niet waard hele zinnen te typen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet hehe.
Waarom MBO? Omdat ik de 2e x in VWO ben blijven zitten, heb ik een overgangsbewijs naar 4 havo gekregen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Bij ons mag dat maar 1jaar en anders meot je naar het allerlaagste niveau MBO
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaatquote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mij
En dat ga ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaat
Ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben dat niet, volgens mij
Ooh, dat is wel netjesquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom MBO? Omdat ik de 2e x in VWO ben blijven zitten, heb ik een overgangsbewijs naar 4 havo gekregen.
En R&Pquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op fok is niemand depressief, behalve als je naar OUD gaat
Jep, toen maar naar volwassenenonderwijs gegaan, 1 groot feest daar, maar heb het wel met goede cijfers gehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |