Ik ben blijven zitten in groep 2quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef tdrone het volgende:
2 jaar scheikunde gehad op havo omdat ik ben blijven zitten in de 3e
jonge leerling? of kon je nog neit veter strikken?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten in groep 2
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heel erg lang in het ziekenhuis gelegenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
jonge leerling? of kon je nog neit veter strikken?
Toe maar!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moest op school gitaar spelen, nu heb ik een blaar op mijn vinger
Die heb ik overgeslagenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben betrapt vandaag. Zo'n jongen kwam naar mij toe: Wat moet jij op FOK!? Wat blijkt: ze hebben een opdracht voor school gegoogled, en die opdracht heb ik hier beschreven, en dus kwamen ze bij mijn post uit.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben betrapt vandaag. Zo'n jongen kwam naar mij toe: Wat moet jij op FOK!? Wat blijkt: ze hebben een opdracht voor school gegoogled, en die opdracht heb ik hier beschreven, en dus kwamen ze bij mijn post uit.
Bwehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Meest voorkomende wel.quote:
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
en jij natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Okquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meest voorkomende wel.Welke moet je wel weten?
Oh trouwens, zodra je bij zuren en basen aankomt moet je je leraar even slaan als hij over het H+-ion gaat beginnen, moet je even zeggen dat dat een hydroniumion is
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vmbo heb gedaan
Dingen uit je boek overtypen ;')quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Thiosulfaat, silicaat, sulfiet, acetaat, chloraat, nitraat, nitriet, carbonaat, oxalaat, chromaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat, diwatersoffosfaat en nog een paar anderen
Ik doe er 2quote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaan
Die ga ik doenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaan
Typercursus, 100 woorden per minuutquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dingen uit je boek overtypen ;')
sulfiet, oxalaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat en diwaterstoffosfaat staan er wel in geloof ik? En nitraat en nitriet zijn makkelijk, NO3 en NO2.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Thiosulfaat, silicaat, sulfiet, acetaat, chloraat, nitraat, nitriet, carbonaat, oxalaat, chromaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat, diwatersoffosfaat en nog een paar anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |