Ionen zijn nog makkelijk. En sowieso, jij mag binas nog gebruiken en het staat allemaal in tabel 40A. En anders kan je het aan de hand van het PS nog wel uitvogelen.quote:
Haiquote:
Ik vind het moeilijk! Maar niet alles staat in Binasquote:Op donderdag 25 november 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ionen zijn nog makkelijk. En sowieso, jij mag binas nog gebruiken en het staat allemaal in tabel 40A. En anders kan je het aan de hand van het PS nog wel uitvogelen.
Wat moet je weten?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk! Maar niet alles staat in Binas
Kom je er nu pas achter?quote:
ja dat ken ik van hemquote:
Havo 4?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een aantal samengestelde ionen, monowaterstoffosfaation en de rest begrijp ik wel.
Neequote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
ionen... dat is toch het broertje van protonen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja maar 2 jaar natuurkunde gehad. VMBO-Tquote:
Ionen horen meer bij scheikundequote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar 2 jaar natuurkunde gehad. VMBO-T
Nee, Ionen gebruik je om dingen kapot te schieten.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
Tabel 66B in je binas.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een aantal samengestelde ionen, monowaterstoffosfaation en de rest begrijp ik wel.
Ahquote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ionen horen meer bij scheikunde
Ik ben blijven zitten in groep 2quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef tdrone het volgende:
2 jaar scheikunde gehad op havo omdat ik ben blijven zitten in de 3e
jonge leerling? of kon je nog neit veter strikken?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten in groep 2
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heel erg lang in het ziekenhuis gelegenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
jonge leerling? of kon je nog neit veter strikken?
Toe maar!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moest op school gitaar spelen, nu heb ik een blaar op mijn vinger
Die heb ik overgeslagenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben betrapt vandaag. Zo'n jongen kwam naar mij toe: Wat moet jij op FOK!? Wat blijkt: ze hebben een opdracht voor school gegoogled, en die opdracht heb ik hier beschreven, en dus kwamen ze bij mijn post uit.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ben betrapt vandaag. Zo'n jongen kwam naar mij toe: Wat moet jij op FOK!? Wat blijkt: ze hebben een opdracht voor school gegoogled, en die opdracht heb ik hier beschreven, en dus kwamen ze bij mijn post uit.
Bwehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Meest voorkomende wel.quote:
Nicequote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
en jij natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Lutte het volgende:
Okquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meest voorkomende wel.Welke moet je wel weten?
Oh trouwens, zodra je bij zuren en basen aankomt moet je je leraar even slaan als hij over het H+-ion gaat beginnen, moet je even zeggen dat dat een hydroniumion is
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vmbo heb gedaan
Dingen uit je boek overtypen ;')quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Thiosulfaat, silicaat, sulfiet, acetaat, chloraat, nitraat, nitriet, carbonaat, oxalaat, chromaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat, diwatersoffosfaat en nog een paar anderen
Ik doe er 2quote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaan
Die ga ik doenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik geen N profiel heb gedaan
Typercursus, 100 woorden per minuutquote:Op donderdag 25 november 2010 15:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dingen uit je boek overtypen ;')
sulfiet, oxalaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat en diwaterstoffosfaat staan er wel in geloof ik? En nitraat en nitriet zijn makkelijk, NO3 en NO2.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
Thiosulfaat, silicaat, sulfiet, acetaat, chloraat, nitraat, nitriet, carbonaat, oxalaat, chromaat, fosfaat, sulfaat, monowaterstoffosfaat, diwatersoffosfaat en nog een paar anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |