Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
open nieuw deel knopje indrukken is teveel werk?
Nee, te ver weg.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan het niet in het Rasterhoffpark? Kan ik gelijk buffels gaan aaien.
Wegrennen. Die beesten zijn echt eng joh
Persephone?quote:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:
GoWquote:Op donderdag 25 november 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Persephone?
Ez moet 'm snappen.
Voor mij ook tegenwoordig.quote:
Goedzo.quote:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef Ploertendoder het volgende:
vanavond lekker aan de
[ afbeelding ]
Patatje joppie jongehquote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef Ploertendoder het volgende:
vanavond lekker aan de
[ afbeelding ]
Die is ook baas iddquote:
Nog niet gehad, gisteren maar gehaald.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die is ook baas idd
Maar ik eet die bugles met een tube mayo
Paprikaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef ElmoFan het volgende:
Naturel owned alles, beter dan die vieze bbq en limited edition smaken
Kaasstengelsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef ElmoFan het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef ElmoFan het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Barbecue hamHeinz tomato ketchup chips
Hamka's
Bugles met chefke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chefke
sesamstraat ookquote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Top Gear is ook tof. Vooral de specials
Barbecue ham heb ik hier ook nogquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Barbecue hamHeinz tomato ketchup chips
Hamka's
Bugles met chefke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chefke
Komma en aanhalingsteken.quote:
Die hebben ze niet bij de C1000 in Amersfoortquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Top Gear is ook tof. Vooral de specials
quote:
Ik kom eraanquote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Barbecue ham heb ik hier ook nog
een garpjequote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Ik maakte vandaag een kut FOK! grapje in real life... Ze snapten hem niet
C1000quote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij de C1000 in Amersfoort
Yeah bitch.quote:
Je gooide het beeldje van je moeder op de grond, en schreeuwde 'IK HAD HEM TOCH GEKOCHT!'quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Ik maakte vandaag een kut FOK! grapje in real life... Ze snapten hem niet
Een garper?quote:
Oke de trein rijdt niet dus moet je lijn 31 pakken.quote:
Wat, die is maar 500 meter lopen van mijn huis. Anders moet ik met rugtas op de fietsquote:
C1000quote:
Ik hou van dozenquote:
Dat is echt geen 500 meter hoor. Voor mij is het 500 meter.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, die is maar 500 meter lopen van mijn huis. Anders moet ik met rugtas op de fiets
Oke correctie:quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C1000
Daar moet ik zo ook nog heen
Coolquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke de trein rijdt niet dus moet je lijn 31 pakken.
C1000 sneek ook hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oke correctie:
C1000 Zwijndrecht Oudeland
Nja ik kom niet elke dag in Slang...quote:
Halte de Griend of Lange dreef/Willemsstraat.quote:
Ik ook niet meer. Volgende week wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nja ik kom niet elke dag in Slang...
450 meter volgens de navigatie.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is echt geen 500 meter hoor. Voor mij is het 500 meter.
Iemand zei: Ik heb gister een tv gekocht, 450¤quote:
Fantastischquote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
450 meter volgens de navigatie.
quote:
Wtf.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
450 meter volgens de navigatie.
En dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Halte de Griend of Lange dreef/Willemsstraat.
3 minuten lopenquote:
/care. Je bent er zo, da's het belangrijkste.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wtf.maar vanaf 't station naar hier is ook 600 meter volgens de navigatie, maar dat is ook wel iets meer.
Bedankt Pietquote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vrij veel bewolking en vooral in de kustprovincies valt een winterse bui, vlak aan zee komt daarbij lokaal ook onweer voor. De temperatuur ligt rond een graad of 3, in het zuidwesten enkele graden hoger. De wind is zwak tot matig en komt uit uiteenlopende richtingen. In de loop van de middag draait de wind overal naar noordoost.
Vanavond en komende nacht kan er in het noordelijk kustgebied nog een winterse bui vallen, grote hoeveelheden worden niet verwacht. In de rest van het land wisselen opklaringen en wolkenvelden elkaar af en kan er uit de bewolking lokaal wat lichte regen of (natte) sneeuw vallen. In de opklaringen kan lokaal ook mist ontstaan en koelt het af naar waarden tussen -2 en -5 graden. Lokaal kan het dan ook glad worden. Daar waar het bewolkt blijft ligt de temperatuur rond het vriespunt. De wind is boven land zwak en veranderlijk, maar aan zee overwegend noordoostelijk en matig.
Morgen wisselen bewolking en opklaringen elkaar af en vallen er in de middag en avond kan er vlak langs de westkust een winterse bui voorkomen. Met een zwakke veranderlijke wind ligt de middagtemperatuur tussen de 1 en 3 graden.
Thnx man.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vrij veel bewolking en vooral in de kustprovincies valt een winterse bui, vlak aan zee komt daarbij lokaal ook onweer voor. De temperatuur ligt rond een graad of 3, in het zuidwesten enkele graden hoger. De wind is zwak tot matig en komt uit uiteenlopende richtingen. In de loop van de middag draait de wind overal naar noordoost.
Vanavond en komende nacht kan er in het noordelijk kustgebied nog een winterse bui vallen, grote hoeveelheden worden niet verwacht. In de rest van het land wisselen opklaringen en wolkenvelden elkaar af en kan er uit de bewolking lokaal wat lichte regen of (natte) sneeuw vallen. In de opklaringen kan lokaal ook mist ontstaan en koelt het af naar waarden tussen -2 en -5 graden. Lokaal kan het dan ook glad worden. Daar waar het bewolkt blijft ligt de temperatuur rond het vriespunt. De wind is boven land zwak en veranderlijk, maar aan zee overwegend noordoostelijk en matig.
Morgen wisselen bewolking en opklaringen elkaar af en vallen er in de middag en avond kan er vlak langs de westkust een winterse bui voorkomen. Met een zwakke veranderlijke wind ligt de middagtemperatuur tussen de 1 en 3 graden.
True. Maar ik ga alsnog op de fiets naar de c1000quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
/care. Je bent er zo, da's het belangrijkste.
Hier wel, met de Aldi er tegenover. En de AH is ver weg, maar die is op zondag open dus daar kom ik soms ook nog. Voor de rest weet ik neit wat hier zit.quote:
Oude chips? Zak is nog dicht hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
3 fucking minuten? Voor wat oude chips?
Ik ga wel naar de supermarkt
4 gradenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
daar bij in zwijndrecht is het nog 2 graden warmer dan hier
THT?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oude chips? Zak is nog dicht hoor.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
daar bij in zwijndrecht is het nog 2 graden warmer dan hier
050211.quote:
Hij is zo geladen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 15:33 schreef ElmoFan het volgende:
Vakantie
[ afbeelding ]
+ verneuking van jullie bandbreedte met dit plaatje
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.
Ben ik ook.quote:
George lenen?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, die is maar 500 meter lopen van mijn huis. Anders moet ik met rugtas op de fiets
Oef ja ik ga ze weer betasten denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het... Met je zachte benen
Film je het even voor me?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oef ja ik ga ze weer betasten denk ik
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |