Niet alleen hij.quote:
Tja, je hoge IQ moet je met je EQ compenseren he.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar dan zit er een steekje los
YES, HE IS!!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En Barrack Obama, hij is stiekem een reptiel.
KNUFFELDINOquote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En Barrack Obama, hij is stiekem een reptiel.
Die van mij zit ergens tussen de 110 en 140.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zou geeneens weten wat mijn IQ zal zijn
Die van mij ook ofzo denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij zit ergens tussen de 110 en 140.
Van mij op:quote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij zit ergens tussen de 110 en 140.
Dat dus. Plus pas als het mij boeit leer ik het makkelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben geen persoon om uit boeken te leren. Ik kan het wel, makkelijk zelfs, maar ik doe liever dingen zelf. Dat leert veel prettiger en sneller vind voor mij.
Ik zou t echt niet meer weten. Dat was voor mij in begin 1999quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
Wat was jullie cito dan eigenlijk? (als jullie die gemaakt hebben)
Geen idee, nooit gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
Nee. Iedereen laat op een gegeven moment een steekje vallen. Zeker met de methoden van nu is het heel moeilijk, terwijl het vroeger nog wel kon. Kijk maar naar de 2 Jacks. Allebei in London, allebei nooit gepakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
De slimste criminelen die ken je niet. Die zijn slim genoeg om niet gepakt te worden.
545quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
545, maar onder mijn niveau gemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
Hij heeft het wel goed aangepakt jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
De slimste crimineel is trouwens Steve Jobs.
Waarom?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
545, maar onder mijn niveau gemaakt.
En hij komt er nog mee weg ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goed aangepakt ja
Ik ga hem googlen, moment...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
Ach.. wat dacht je van die rijke bankdirecteuren? Hun hebben de crisis veroorzaakt, maar komen er ook makkelijk mee weg.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En hij komt er nog mee weg ook!
Dus je kent hem wél.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach.. wat dacht je van die rijke bankdirecteuren? Hun Zij hebben de crisis veroorzaakt, maar komen er ook makkelijk mee weg.
L.noquote:
Boeiendquote:
Kan zo je buurman zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt op de vrijheidsneger van patje
Dat valt mee, maar hij, het is voor elk bedrijf illegaal, om te zeggen dat je alleen maar hun programma's mag gebruiken, en bij Apple niet. Alles moet uit de app store komenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach.. wat dacht je van die rijke bankdirecteuren? Hun hebben de crisis veroorzaakt, maar komen er ook makkelijk mee weg.
In groep 7 kreeg je zo'n soortgelijke test, ook van cito, daar had ik 550 op. Wat ik kan volgens mijn toenmalige leraren lag ook daarboven.quote:
Ja en Microsoft wordt hard aangepakt vanwege IE.... Dat het bij Apple niet helemaal volgend de wet loopt, kan ik bijna met 100% zekerheid zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar hij, het is voor elk bedrijf illegaal, om te zeggen dat je alleen maar hun programma's mag gebruiken, en bij Apple niet. Alles moet uit de app store komen
Lquote:
Entreetoets bedoel je... En leraren zeggen dat vaak om groep 8 leerlingen te stimuleren om beter te presterenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In groep 7 kreeg je zo'n soortgelijke test, ook van cito, daar had ik 550 op. Wat ik kan volgens mijn toenmalige leraren lag ook daarboven.
Ik had 548, boven het verwachtte van mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In groep 7 kreeg je zo'n soortgelijke test, ook van cito, daar had ik 550 op. Wat ik kan volgens mijn toenmalige leraren lag ook daarboven.
Tof man. Ik geniet van het leven nu.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LHoe is het in het Frieze land?
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik had 548, boven het verwachtte van mij.
Dat is het ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zie de CITO als een momentopname...
Ja, Microsoft moet ander browsers aanbieden, en Apple? Nee hoor, gewoon Safariquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en Microsoft wordt hard aangepakt vanwege IE.... Dat het bij Apple niet helemaal volgend de wet loopt, kan ik bijna met 100% zekerheid zeggen.
Is het ookquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zie de CITO als een momentopname...
Ja die. En het werd achteraf verteld, dus dan valt er weinig meer te stimuleren.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Entreetoets bedoel je... En leraren zeggen dat vaak om groep 8 leerlingen te stimuleren om beter te presteren
En het kutte is dat ik toen die CITO deed, net in een dip zat en op het vmbo kwamquote:
Oh jawel, voortgezet onderwijsquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja die. En het werd achteraf verteld, dus dan valt er weinig meer te stimuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |