Niet heel realistisch. In werkelijkheid kun je aan de kont van de corpsmeiden afmeten hoeveelste jaars ze zijn. Hoe langer lid, hoe dikker de kont.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef Geerd het volgende:
Sja al die wijven zijn ook wel lekker idd
en hoe beroerder ze klinken met hun hese, schorre stemmen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet heel realistisch. In werkelijkheid kun je aan de kont van de corpsmeiden afmeten hoeveelste jaars ze zijn. Hoe langer lid, hoe dikker de kont.
Het valt me juist op dat het behoorlijk goed gedaan is. De meeste dingen kloppen, hooguit slaan ze de plank af en toe mis met een detail of een opmerking. "Wij van dit corps..."quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet heel realistisch. In werkelijkheid kun je aan de kont van de corpsmeiden afmeten hoeveelste jaars ze zijn. Hoe langer lid, hoe dikker de kont.
Oké. En: corpsmeisjes hebben nooit een dikke kont, jij bedoelt VU-corpsmeisjesquote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef k_man het volgende:
Ik zal het er in het vervolg wel expliciet bijzetten als iets ironisch bedoeld is.
VU-corps? Wat is dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oké. En: corpsmeisjes hebben nooit een dikke kont, jij bedoelt VU-corpsmeisjes
Thanks, ik download hem wel, kan niet fullscreen daarquote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef seventhseagulll het volgende:
http://content2c1a.omroep(...)4/331/1066/22266.mp4
Geen idee, ben niet zo van de guns, maar vooral het einde was echt totaal onverwachts en maakt het verhaal zoveel beter.quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Regenbui het volgende:
Aflevering 6 was briljant, vooral omdat je iets anders verwachte van de trailer van vorige week. Kreeg hij nou een WII Duitse officiers pistool (Luger).
en iets met een slip...quote:
Ik dacht eerst dat ze ongesteld was maar dat kan dus niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef rooneyelst het volgende:
ja was een luger.
en h.verboom gaat naar de wc, pist niet maar veegt alleen even af haha alsof ze het was vergeten bij haar vorige beurt.
lul, spoilergebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze ongesteld was maar dat kan dus niet meer.
Dat ze naar de wc ging is al wel op de tv geweestquote:Op maandag 29 november 2010 23:10 schreef peop234 het volgende:
[..]
lul, spoilergebruiken
ik vond het een goede aflevering vooral het einde was erg sterk.
'Koor', zegt ie.quote:Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen ben je uit geschreven uit het koor..
Het 'corps' van de VU-universiteit, ik geloof dat het (vroeger?) ook wel het 'IAN' heette. Ze hebben er veel (of zelfs uitsluitend?) gemengde disputen. Voor de liefhebber, dusquote:
Net zoals dat in Eindhoven dus. Dat noemt zichzelf ook een Corps.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het 'corps' van de VU-universiteit, ik geloof dat het (vroeger?) ook wel het 'IAN' heette. Ze hebben er veel (of zelfs uitsluitend?) gemengde disputen. Voor de liefhebber, dus
de ravenburggracht oidquote:Op dinsdag 30 november 2010 03:50 schreef Bananenman het volgende:
Vraag me af waar dat zogenaamde huis van ze zit waar het gefilmd wordt. Aan een Amsterdamse gracht ja, maar welke?
Dat is een woordspeling op Rapenburg in Leiden.quote:
Rapenburgquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is een woordspeling op Rapenburg in Leiden.
Hij zat er wel heel tof inderdaad!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik kreeg een soort van Godfather gevoel toen ik hem daar zo stoer zag zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn verwachting :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Victor van Oppassen!quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef StarGazer het volgende:
Genieten deze serie
Helaas nog maar 2 afleveringen
Advocaat van familie De Ruyter is ff met mevrouw de getuige gaan praten. Die laat vervolgens aan de politie weten dat Hendrik haar heeft bedreigd.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:38 schreef Tamashii het volgende:
Pfft, ik begrijp geen fuck van waarom Hendrik nou is opgepakt en Olivier niet.
Het past wel binnen het ons-kent-ons sfeertje dat ze proberen te scheppen. Die advocaat (of pa De Ruyter) hebben vast Mercurius-vrindjes die rechter zijn, of OvJ, of anderzins invloedrijk binnen Justitie. Plus wat geld richting die getuige, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat begrijp ik wel natuurlijk, maar vind dat wel erg non reality. Kom op, dat is toch bijna niet mogelijk. xD
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Ja oke, dat is natuurlijk wel waar. Maar waarom deden ze dat dan niet eerder. PFfft, en waarom zijn er nog maar 2 afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat neem ik maar op de koop toe. De serie kijkt gewoon heerlijk wegquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef k_man het volgende:
Er wordt trouwens door sommigen wel buitengewoon belabberd geacteerd. Vooral pa Bolhuis en die getuige zijn dieptepunten.
Dat wijf van de friettent is kut ja, maar vind Olivier echt natuurlijk gedaanquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef k_man het volgende:
Er wordt trouwens door sommigen wel buitengewoon belabberd geacteerd. Vooral pa Bolhuis en die getuige zijn dieptepunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is het dit? De familie Bolhuys zal zich toch niet laten naaien, kennen die niet wat Joegoe-criminelen die vervolgens Marie-Claire gijzelen ofzo?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
Weer een vermakelijke aflevering.quote:Op zondag 5 december 2010 03:47 schreef NotYou het volgende:
Afl. 7: http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1066/22413.mp4
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
Erg vermakelijke serie, vooral nu het verhaal goed uit de verf komt. Zaken als het 21-diner zijn dan ook weer herkenbaar voor studenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is het dit? De familie Bolhuys zal zich toch niet laten naaien, kennen die niet wat Joegoe-criminelen die vervolgens Marie-Claire gijzelen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe serie wel! Die sneer naar Maastricht een paar afleveringen eerder was wel lollig.PWBF
Hmm, na 5 minuten gaat ie haperen...quote:Op zondag 5 december 2010 03:47 schreef NotYou het volgende:
in Firefox deed ie het wel, Chrome gaf problemen...quote:Op zondag 5 december 2010 10:49 schreef superjojo het volgende:
Bij mij doet ie 't goed. Alleen wil ik nu ook wel de laatste zien...
Zoiets jaquote:Op zondag 5 december 2010 15:14 schreef Regenbui het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat Olivier zelf ook enorm op z'n zusje geilt.
Hoe heb je deze link trouwens gevonden?quote:Op zondag 5 december 2010 03:47 schreef NotYou het volgende:
Sowieso een lelijk lichaam. Maar goed, als je lam bent dan...quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef hexje het volgende:
Wat een lelijke pannenkoek tepels heeft dat kunstacademy-meisje.
Ik vraag me af waarom je die rol zou willen spelen als meisje. Ja je zit in een tv-serie, maar alleen om door de hoofdrolspelers 'vies wijf' genoemd te wordenquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Sowieso een lelijk lichaam. Maar goed, als je lam bent dan...
Ja! dat is een goeie. In het echte leven zal het ook wel een halve hippy zijn die vast en zeker een verhaal heeft dat alleen in haar wereld logisch klinkt.quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je die rol zou willen spelen als meisje. Ja je zit in een tv-serie, maar alleen om door de hoofdrolspelers 'vies wijf' genoemd te worden
Wagtmans gaat haar absoluut nog wel krijgen lijkt me. Die karin is ook een kreng trouwens. Roepen dat joep haar moet vragen en vervolgens nee zeggen...quote:Op maandag 6 december 2010 09:00 schreef vogelkooi het volgende:
Zullen Bagmans en marie claire nog bij elkaar in bed belanden?
waar heb je hem nou bekeken?quote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
weer een prima aflevering
is er trouwens ergens bekend hoeveel afleveringen er nog komen?
quote:Op zondag 5 december 2010 03:47 schreef NotYou het volgende:
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Pagina niet gevonden
Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer). De gevolgde link is waarschijnlijk verouderd, onnauwkeurig of niet beschikbaar.
Het wordt zeer gewaardeerd als u de internetredactie van de vorige website inlicht. Zie voor E-mailadressen deze pagina.
Page not found
The requested object does not exist on this server. The link you followed is inaccurate, outdated or not available.
Please inform the webmaster of the previous page. E-mail addresses can be found on our special webpage.
omroep.nl | mail
hmm vreemd, bij mij deed hij het vannacht wel nog..quote:
werkt ook nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier doet ie het nog rechter muisklik --> link opslaan als...
Uit het andere topic. Komt als het goed is online dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Nielsch het volgende:
Voorspellingen aflevering 8:Wat dat derde punt betreft ben ik 't niet met je eens, maar wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze serie heeft immers al meerdere onverwachte wendingen laten zien.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
staan niet meer online op de BNN website... ze hebben een beleid dat ze de afleveringen na verloop van tijd weer offline halen. Waarom weet ik niet precies, misschien willen ze een DVD uitbrengen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja ik weet waar de vids staan, maar waar zijn 1 t/m 4??
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
staan niet meer online op de BNN website... ze hebben een beleid dat ze de afleveringen na verloop van tijd weer offline halen. Waarom weet ik niet precies, misschien willen ze een DVD uitbrengen?
Spannuuund...!quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Waarom praat die gast zo moeilijk... Kohoor. Uitgescheeeheveen.
Omdat het een ontzettende koning isquote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Waarom praat die gast zo moeilijk... Kohoor. Uitgescheeeheveen.
Worden die honderdduizend views niet meegeteld voor de kijkcijfersquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef idiot---boy het volgende:
wat een slechte kijkcijfers heeft Feuten. Vind je het gek als je de afleveringen allemaal op internet zet
dom zijn
Je moet en zal knus op je laptop kijken, hequote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef ukker het volgende:
Niemand een linkje naar een mp4bestandje ofzo?
quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef ukker het volgende:
Niemand een linkje naar een mp4bestandje ofzo?
quote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef Nick_Taken het volgende:
http://www.2shared.com/video/1tNvEZu3/feuten_alf7.html
En nog eens voor het geval die andere het dadelijk ook niet doet
Ik vind juist dat De Ruijter goed wordt neer gezet. Het is dat het verhaal leuk is maar anders zou ik mij zwaar storen aan Manuel Broekman (Wagtmans). Verbooms acteer prestaties vind ik tegenvallen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Ruder het volgende:
Wel jammer dat de volgende week alweer de laatste aflevering is.
Ik vind Wagmans en Marie Claire wel een leuk 'koppeltje' en trouwens ook het beste acteren samen met die advocaat.
Die De Ruijter wordt steeds vager en Heineken bedoeld het goed maar kan ook niet echt acteren.
Die advocaat is dan natuurlijk ook bekend geworden van de topserie Oppassen!quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Ruder het volgende:
Wel jammer dat de volgende week alweer de laatste aflevering is.
Ik vind Wagmans en Marie Claire wel een leuk 'koppeltje' en trouwens ook het beste acteren samen met die advocaat.
Die De Ruijter wordt steeds vager en Heineken bedoeld het goed maar kan ook niet echt acteren.
Ligt een beetje aan wat er in de laatste aflevering gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verwacht iemand nog een vervolg serie ?
Ze kunnen nog veel kanten op lijkt mij toffe serie.
Daarom zei die Wagmans er ook wat van tegen Joep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Outlined het volgende:
aflevering 7 is wel gewelddadig! Dacht dat ze daar alles met de vlotte babbel oplosten?
Ik snap dat dus niet he, je wordt in de serie zelf afgeschreven als een lelijk wijf en toch ga je de hele aflevering rondhuppelen in je blote tieten. Wat mensen wel niet doen om op tv te komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom zei die Wagmans er ook wat van tegen Joep.
Kunstacademie meisje
Echt hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet he, je wordt in de serie zelf afgeschreven als een lelijk wijf en toch ga je de hele aflevering rondhuppelen in je blote tieten. Wat mensen wel niet doen om op tv te komen
Don & Ad wilden haar niet, dus is ze hier maar met haar tieten gaan huppelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet he, je wordt in de serie zelf afgeschreven als een lelijk wijf en toch ga je de hele aflevering rondhuppelen in je blote tieten. Wat mensen wel niet doen om op tv te komen
Begrijpelijk dat ze haar niet wilden, als je haar tieten zagquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Don & Ad wilden haar niet, dus is ze hier maar met haar tieten gaan huppelen
Zij heeft te veel kapsones. Beetje 'Mevrouw de Assessor voor jou, feut' tegen Bram zeggen maar vervolgens wel op hem willen zitten;quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:48 schreef Tamashii het volgende:
Nee man, de enige die lekker is is het zusje van Olivier. Punt.
Goede kleding ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:48 schreef Tamashii het volgende:
Nee man, de enige die lekker is is het zusje van Olivier. Punt.
Zijn toch geen maatpakken johquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Lopen die lui allemaal in maatpakken rond ofzo?
Hooguit een tientje of 2 uit de kringloopwinkelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Lopen die lui allemaal in maatpakken rond ofzo?
zooi jasjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hooguit een tientje of 2 uit de kringloopwinkel
Maar Hannah Verboom is lekker. Dat maakt alles goed.quote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind juist dat De Ruijter goed wordt neer gezet. Het is dat het verhaal leuk is maar anders zou ik mij zwaar storen aan Manuel Broekman (Wagtmans). Verbooms acteer prestaties vind ik tegenvallen.
ja wel knap hoe die jongen zich opwerkt van Spangas naar Feuten.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef Nautilus. het volgende:
Tim Murck (Olivier) is 28. Kijk, dan begrijp je die stufi-wijzigingen wel.
Wel een uitstekende acteur, trouwens. Ik moest ook behoorlijk lachen om zijn scène met dat kunstacademiemeisje (Mooi hè? Helemaal niet!)
Haha in het begin wel ja, maar daarna vind ik dat ze zich ontwikkelt als een emotioneel cq soms onzeker meisje wat ik dan wel weer lief vind.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Zij heeft te veel kapsones. Beetje 'Mevrouw de Assessor voor jou, feut' tegen Bram zeggen maar vervolgens wel op hem willen zitten;.
ACHTENTWINTIG?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef Nautilus. het volgende:
Wel een uitstekende acteur, trouwens. Ik moest ook behoorlijk lachen om zijn scène met dat kunstacademiemeisje (Mooi hè? Helemaal niet!)
Die was van StarMaker toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef Nautilus. het volgende:
De acteurs zijn wel allemaal ouder dan de personages die ze spelen. Over tieten gesproken: Anna Speller (Nina, de barco-assistente) is 26,.
2 weken? Damnquote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Goeie ep 7, jammer dat we twee weken moeten wachten op de finale.
Oei dat wist ik niet waarom ? Voetbal ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
Goeie ep 7, jammer dat we twee weken moeten wachten op de finale.
nee, omdat BNN besloten heeft om de laatste aflevering niet een week eerder online te zetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oei dat wist ik niet waarom ? Voetbal ?
In de serie is hij 21.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef Nautilus. het volgende:
Kut actiequote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, omdat BNN besloten heeft om de laatste aflevering niet een week eerder online te zetten.
Ze is er niet minder knap om!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Om te praten over ontwikkelingshulp, (helaas) niet over feuten.
Dan kan je net zo goed foto's van haar gaan bekijken, want ik vind het absoluut niet aantrekkelijk als een vrouw over ontwikkelingssamenwerking gaat zaniken.quote:
Gewoon geluid uit zettenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed foto's van haar gaan bekijken, want ik vind het absoluut niet aantrekkelijk als een vrouw over ontwikkelingssamenwerking gaat zaniken.
Nee ze moeten voor jou niet meer dan 2 hersencellen hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed foto's van haar gaan bekijken, want ik vind het absoluut niet aantrekkelijk als een vrouw over ontwikkelingssamenwerking gaat zaniken.
Tuurlijk wel, dat is voor mij een vereiste. Maar gelul over ontwikkelingssamenwerking kan ik echt niet meer aanhoren, als ze nou over de bankencrisis of toestand van de economie in Duitsland over zou gaan praten zou ik het erg interessant vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee ze moeten voor jou niet meer dan 2 hersencellen hebben.
Hoef niet uit te leggen waarom dit nogal verboden is tegenwoordigquote:
Zeven, de één na laatste. Die je al online hebt gezienquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Nielsch het volgende:
Is vanavond nou aflevering 7 of 8 op TV?
Ja, al een week of 4 geleden voor mijn gevoel...quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeven, de één na laatste. Die je al online hebt gezien
Wel een beetje in de stijl van feuten blijven hehquote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef ukker het volgende:
Die kutPAUPERsite van feuten ligt iig wel weer plat
Lolquote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef HalvinCarris het volgende:
Enige filmpje wat er nu bij is gekomen is deze:
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1066/22576.mp4
Soort begin van aflevering 8 ofzo. Dan staat er "Helaas kut feut..." bla bla. Wel grappig gedaanZe weten ook wel dat er mensen die urls allemaal langsgaan..
Hij deed wel wat meer dan Spangas hoor. Ook Theater. Toch wel de basis als je wil leren acteren..quote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja wel knap hoe die jongen zich opwerkt van Spangas naar Feuten.
Lijkt mij toch een stap vooruit ongelooflijk trouwens ben je bijna 30 speel je 1 jaar geleden nog een puber.
Dat is hetzelfde met dat veel Bram nog een 'feut' noemen, terwijl het toch allang feut af is...quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Beetje faal dit. Hij zegt gilet(je). Een echt lid had vestje gezegd. Eerder legden ze juist zo de nadruk op het correct uitspreken van woorden (das ipv stropdas, pardon ipv sorry)...
Het hele filmpje is een faal. Of rijk de prijs uit als Manuel of als Bram. Niet een beetje van beide.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Beetje faal dit. Hij zegt gilet(je). Een echt lid had vestje gezegd. Eerder legden ze juist zo de nadruk op het correct uitspreken van woorden (das ipv stropdas, pardon ipv sorry)...
Giletje heb ik idd nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Oneens. Ik vind dat hij vanaf nu als Branuel door het leven moet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Het hele filmpje is een faal. Of rijk de prijs uit als Manuel of als Bram. Niet een beetje van beide.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind dat hij vanaf nu als Branuel door het leven moet.
anders lees je het topic even...quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef servus_universitas het volgende:
Is aflevering 8 nu al eens integraal online te bekijken? Schiet eens op daarmee.
Ja, daarom.quote:
misschien volgend seizoenquote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef sander89 het volgende:
Laatste aflevering valt aardig tegen.
Had Hanna Verboom nog goed kunnen maken door uit de kleren te gaan, maar dat gebeurde helaas ook niet.
Kijk eens op feuten.nl. Wie weet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Regenbui het volgende:
Iemand een link naar de laatste aflevering?
Mooi figuur was dat zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beetje matig einde inderdaad.
Leukste personage vond ik toch die Walkie Talkie gast.
Ja, wat een superspannende cliffhanger!quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Zo, dat was de laatste aflevering (toch?)
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Dat verwacht ik ook dat Bram zich nu als Olivier gaat gedragen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.
Zijn zus is Hanna Verboom .. zo opgelost.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die incestueuze trekjes van Olivier zijn ook niet verklaard, of wel?
Incest is alleen leuk als je het met een lekkere zus doet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn zus is Hanna Verboom .. zo opgelost.
Of wellicht een eeneiige tweeling? Als tweelingen met elkaar sex hebben is dat toch alsof je sex met jezelf hebt. Niet viezer dan masturbatie dus.quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Ziewoarut het volgende:
Was het niet zijn half-zus?
Dan ben je ook maar half een viespeuk
Lekker wachten op de eerste serieuze reactie hieropquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Of wellicht een eeneiige tweeling? Als tweelingen met elkaar sex hebben is dat toch alsof je sex met jezelf hebt. Niet viezer dan masturbatie dus.
Mjah, hier ben ik het wel mee eens. Maar ziet er wel naar uit dat er een tweede seizoen gepland is. Of dat er komt met de huidige bezuinigingen is natuurlijk nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Tim21 het volgende:
Matig einde van een goede serie..
Dat met die walkie talkie![]()
![]()
![]()
Zitten nog wel heel wat openingen in voor een vervolg.
Die littekens waren hetgene waar zo'n beetje het verhaal om draait! M-C stapt dronken/oiv drugs bij Hendrik in de auto, krijgen ongeluk waardoor M-C in ziekenhuis beland en baarmoeder kwijt raakt. Olivier is boos op bolhuis, wil geen familielid van hem bij Itika en vermoord Freek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef vogelkooi het volgende:
Waren dat littekens bij Marie claire?
Dat pistool werd inderdaad met zo'n nadruk geïntroduceerd dat ik wel had verwacht dat daar nog wel wat mee zou gebeuren. Wel genoeg open einde voor een tweede seizoen, dus misschien daar nog een second chance. Denk dat de koek daarna wel op is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef vogelkooi het volgende:
Waren dat littekens bij Marie claire?
Verwachte elke keer dat oli4 met zijn luger om de hoek stond.
Gozer met die Walkie Talkie's is Beeksma. Enige figuur die naar mijn idee niet eens acteert maar echt een student is en wat vage dames een veeg geeft. Als hij wel acteert dan doet hij dus blijkbaar erg goed.quote:
In dat huis kan hij niet blijven, maar hij ging ook direct terug naar huis, alsof het een definitief afscheid was. Dat was ook weer een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:47 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hij woonde in een huis van het corps, beetje raar om daar dan te blijven lijkt me.
Ik ben het begin een beetje vergeten, maar wellicht woonden ze al in Amsterdam dus dan kun je makkelijk weer even bij paps en mams in huis gaan wonen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In dat huis kan hij niet blijven, maar hij ging ook direct terug naar huis, alsof het een definitief afscheid was. Dat was ook weer een beetje overdreven.
Volgens mij zei hij woordelijk dat hij weer terug bij z'n ouders ging wonen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:55 schreef k_man het volgende:
Dat z'n moeder hielp met verhuizen hoeft toch niet te betekenen dat-ie naar het ouderlijk huis terug ging?
Overigens heb je natuurlijk niet meteen een nieuwe kamer, als je van de ene op de andere dag besluit te verhuizen. Zeker niet in Amsterdam.
Wist niet dat Marie-Claire bij dat ongeluk haar baarmoeder had verloren, maakt 't verhaal toch iets begrijpelijker vanuit Olivier's kant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Die littekens waren hetgene waar zo'n beetje het verhaal om draait! M-C stapt dronken/oiv drugs bij Hendrik in de auto, krijgen ongeluk waardoor M-C in ziekenhuis beland en baarmoeder kwijt raakt. Olivier is boos op bolhuis, wil geen familielid van hem bij Itika en vermoord Freek.
Wat dan precies? Vond het één van de minste afleveringen met meer vragen dan antwoordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond aflevering 8 echt wel goed. Hoop dat er een tweede deel komt.
Ik vind idd ook dat ie via een zijdeur is afgevoerd. Wat was nou ook al weer de reden dat die Hendrik werd opgepakt? Toch niet voor de fraude van z'n pa neem ik aan....quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:58 schreef Ziewoarut het volgende:
Had inderdaad ook nog gehoopt dat Bolhuis nog zou terugkomen.
Aangezien de familie Bolhuis wel vaker buiten de wet om bepaalde spelletjes speelt (stilzwijgen ongeluk van MC, verzoek voor hetzelfde voor Freek) had ik eigenlijk verwacht dat zij zelf Olivier nog te grazen zouden nemen voordat de politie dat had kunnen doen.
Bedreiging van die achterlijke getuige.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik vind idd ook dat ie via een zijdeur is afgevoerd. Wat was nou ook al weer de reden dat die Hendrik werd opgepakt? Toch niet voor de fraude van z'n pa neem ik aan....
En drugshandel, aldus Olivier "Niet zo flauw Hendrik, we weten allemaal dat je dealt hier".quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:09 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Bedreiging van die achterlijke getuige.
Dankjewel, dacht dat het een angstdroom was van oli4 over zijn zus maar het was dus echt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Die littekens waren hetgene waar zo'n beetje het verhaal om draait! M-C stapt dronken/oiv drugs bij Hendrik in de auto, krijgen ongeluk waardoor M-C in ziekenhuis beland en baarmoeder kwijt raakt. Olivier is boos op bolhuis, wil geen familielid van hem bij Itika en vermoord Freek.
Ik neem aan dat, je daar in seizoen 2 achterkomt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:04 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben ook nog steeds wel heel erg benieuwd wat MC nou wilde vragen.
Komt er een seizoen 2?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat, je daar in seizoen 2 achterkomt.
Misschien wel, wil je met me trouwen?![]()
Velen gaan er wel vanuit omdat ze in de slotaflevering zeggen: "bestel nu de DVD van seizoen 1!"quote:
Haha ja, heb ook wel eens interviews gezien van GTST-acteurs die boze blikken kregen omdat ze iets 'fouts' hadden gedaan in de seriequote:Op donderdag 23 december 2010 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zag de actrice die Karin speelt lopen in de stad. Lijkt me toch lastig te weten dat honderd duizenden je naakt hebben rond zien sletten, ook al is het niet echt
Wel een nipslip:quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef sander89 het volgende:
Laatste aflevering valt aardig tegen.
Had Hanna Verboom nog goed kunnen maken door uit de kleren te gaan, maar dat gebeurde helaas ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |