Geen idee, ben niet zo van de guns, maar vooral het einde was echt totaal onverwachts en maakt het verhaal zoveel beter.quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Regenbui het volgende:
Aflevering 6 was briljant, vooral omdat je iets anders verwachte van de trailer van vorige week. Kreeg hij nou een WII Duitse officiers pistool (Luger).
en iets met een slip...quote:
Ik dacht eerst dat ze ongesteld was maar dat kan dus niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef rooneyelst het volgende:
ja was een luger.
en h.verboom gaat naar de wc, pist niet maar veegt alleen even af haha alsof ze het was vergeten bij haar vorige beurt.
lul, spoilergebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze ongesteld was maar dat kan dus niet meer.
Dat ze naar de wc ging is al wel op de tv geweestquote:Op maandag 29 november 2010 23:10 schreef peop234 het volgende:
[..]
lul, spoilergebruiken
ik vond het een goede aflevering vooral het einde was erg sterk.
'Koor', zegt ie.quote:Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen ben je uit geschreven uit het koor..
Het 'corps' van de VU-universiteit, ik geloof dat het (vroeger?) ook wel het 'IAN' heette. Ze hebben er veel (of zelfs uitsluitend?) gemengde disputen. Voor de liefhebber, dusquote:
Net zoals dat in Eindhoven dus. Dat noemt zichzelf ook een Corps.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het 'corps' van de VU-universiteit, ik geloof dat het (vroeger?) ook wel het 'IAN' heette. Ze hebben er veel (of zelfs uitsluitend?) gemengde disputen. Voor de liefhebber, dus
de ravenburggracht oidquote:Op dinsdag 30 november 2010 03:50 schreef Bananenman het volgende:
Vraag me af waar dat zogenaamde huis van ze zit waar het gefilmd wordt. Aan een Amsterdamse gracht ja, maar welke?
Dat is een woordspeling op Rapenburg in Leiden.quote:
Rapenburgquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is een woordspeling op Rapenburg in Leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |