Sowieso een lelijk lichaam. Maar goed, als je lam bent dan...quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef hexje het volgende:
Wat een lelijke pannenkoek tepels heeft dat kunstacademy-meisje.
Ik vraag me af waarom je die rol zou willen spelen als meisje. Ja je zit in een tv-serie, maar alleen om door de hoofdrolspelers 'vies wijf' genoemd te wordenquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Regenbui het volgende:
[..]
Sowieso een lelijk lichaam. Maar goed, als je lam bent dan...
Ja! dat is een goeie. In het echte leven zal het ook wel een halve hippy zijn die vast en zeker een verhaal heeft dat alleen in haar wereld logisch klinkt.quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je die rol zou willen spelen als meisje. Ja je zit in een tv-serie, maar alleen om door de hoofdrolspelers 'vies wijf' genoemd te worden
Wagtmans gaat haar absoluut nog wel krijgen lijkt me. Die karin is ook een kreng trouwens. Roepen dat joep haar moet vragen en vervolgens nee zeggen...quote:Op maandag 6 december 2010 09:00 schreef vogelkooi het volgende:
Zullen Bagmans en marie claire nog bij elkaar in bed belanden?
waar heb je hem nou bekeken?quote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
weer een prima aflevering
is er trouwens ergens bekend hoeveel afleveringen er nog komen?
quote:Op zondag 5 december 2010 03:47 schreef NotYou het volgende:
Afl. 7: http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1066/22413.mp4
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Pagina niet gevonden
Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer). De gevolgde link is waarschijnlijk verouderd, onnauwkeurig of niet beschikbaar.
Het wordt zeer gewaardeerd als u de internetredactie van de vorige website inlicht. Zie voor E-mailadressen deze pagina.
Page not found
The requested object does not exist on this server. The link you followed is inaccurate, outdated or not available.
Please inform the webmaster of the previous page. E-mail addresses can be found on our special webpage.
omroep.nl | mail
hmm vreemd, bij mij deed hij het vannacht wel nog..quote:
werkt ook nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier doet ie het nog rechter muisklik --> link opslaan als...
Uit het andere topic. Komt als het goed is online dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Nielsch het volgende:
Voorspellingen aflevering 8:Wat dat derde punt betreft ben ik 't niet met je eens, maar wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze serie heeft immers al meerdere onverwachte wendingen laten zien.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
staan niet meer online op de BNN website... ze hebben een beleid dat ze de afleveringen na verloop van tijd weer offline halen. Waarom weet ik niet precies, misschien willen ze een DVD uitbrengen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja ik weet waar de vids staan, maar waar zijn 1 t/m 4??
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
staan niet meer online op de BNN website... ze hebben een beleid dat ze de afleveringen na verloop van tijd weer offline halen. Waarom weet ik niet precies, misschien willen ze een DVD uitbrengen?
Spannuuund...!quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Waarom praat die gast zo moeilijk... Kohoor. Uitgescheeeheveen.
Omdat het een ontzettende koning isquote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Waarom praat die gast zo moeilijk... Kohoor. Uitgescheeeheveen.
Worden die honderdduizend views niet meegeteld voor de kijkcijfersquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef idiot---boy het volgende:
wat een slechte kijkcijfers heeft Feuten. Vind je het gek als je de afleveringen allemaal op internet zet
dom zijn
Je moet en zal knus op je laptop kijken, hequote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef ukker het volgende:
Niemand een linkje naar een mp4bestandje ofzo?
quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef ukker het volgende:
Niemand een linkje naar een mp4bestandje ofzo?
quote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef Nick_Taken het volgende:
http://www.2shared.com/video/1tNvEZu3/feuten_alf7.html
En nog eens voor het geval die andere het dadelijk ook niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |