Ja, wat een superspannende cliffhanger!quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Zo, dat was de laatste aflevering (toch?)
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Dat verwacht ik ook dat Bram zich nu als Olivier gaat gedragen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.
Zijn zus is Hanna Verboom .. zo opgelost.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die incestueuze trekjes van Olivier zijn ook niet verklaard, of wel?
Incest is alleen leuk als je het met een lekkere zus doet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn zus is Hanna Verboom .. zo opgelost.
Of wellicht een eeneiige tweeling? Als tweelingen met elkaar sex hebben is dat toch alsof je sex met jezelf hebt. Niet viezer dan masturbatie dus.quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Ziewoarut het volgende:
Was het niet zijn half-zus?
Dan ben je ook maar half een viespeuk
Lekker wachten op de eerste serieuze reactie hieropquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Of wellicht een eeneiige tweeling? Als tweelingen met elkaar sex hebben is dat toch alsof je sex met jezelf hebt. Niet viezer dan masturbatie dus.
Mjah, hier ben ik het wel mee eens. Maar ziet er wel naar uit dat er een tweede seizoen gepland is. Of dat er komt met de huidige bezuinigingen is natuurlijk nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef Tim21 het volgende:
Matig einde van een goede serie..
Dat met die walkie talkie![]()
![]()
![]()
Zitten nog wel heel wat openingen in voor een vervolg.
Die littekens waren hetgene waar zo'n beetje het verhaal om draait! M-C stapt dronken/oiv drugs bij Hendrik in de auto, krijgen ongeluk waardoor M-C in ziekenhuis beland en baarmoeder kwijt raakt. Olivier is boos op bolhuis, wil geen familielid van hem bij Itika en vermoord Freek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef vogelkooi het volgende:
Waren dat littekens bij Marie claire?
Dat pistool werd inderdaad met zo'n nadruk geïntroduceerd dat ik wel had verwacht dat daar nog wel wat mee zou gebeuren. Wel genoeg open einde voor een tweede seizoen, dus misschien daar nog een second chance. Denk dat de koek daarna wel op is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef vogelkooi het volgende:
Waren dat littekens bij Marie claire?
Verwachte elke keer dat oli4 met zijn luger om de hoek stond.
Gozer met die Walkie Talkie's is Beeksma. Enige figuur die naar mijn idee niet eens acteert maar echt een student is en wat vage dames een veeg geeft. Als hij wel acteert dan doet hij dus blijkbaar erg goed.quote:
In dat huis kan hij niet blijven, maar hij ging ook direct terug naar huis, alsof het een definitief afscheid was. Dat was ook weer een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:47 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hij woonde in een huis van het corps, beetje raar om daar dan te blijven lijkt me.
Ik ben het begin een beetje vergeten, maar wellicht woonden ze al in Amsterdam dus dan kun je makkelijk weer even bij paps en mams in huis gaan wonen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In dat huis kan hij niet blijven, maar hij ging ook direct terug naar huis, alsof het een definitief afscheid was. Dat was ook weer een beetje overdreven.
Volgens mij zei hij woordelijk dat hij weer terug bij z'n ouders ging wonen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:55 schreef k_man het volgende:
Dat z'n moeder hielp met verhuizen hoeft toch niet te betekenen dat-ie naar het ouderlijk huis terug ging?
Overigens heb je natuurlijk niet meteen een nieuwe kamer, als je van de ene op de andere dag besluit te verhuizen. Zeker niet in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |