Victor van Oppassen!quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef StarGazer het volgende:
Genieten deze serie
Helaas nog maar 2 afleveringen
Advocaat van familie De Ruyter is ff met mevrouw de getuige gaan praten. Die laat vervolgens aan de politie weten dat Hendrik haar heeft bedreigd.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:38 schreef Tamashii het volgende:
Pfft, ik begrijp geen fuck van waarom Hendrik nou is opgepakt en Olivier niet.
Het past wel binnen het ons-kent-ons sfeertje dat ze proberen te scheppen. Die advocaat (of pa De Ruyter) hebben vast Mercurius-vrindjes die rechter zijn, of OvJ, of anderzins invloedrijk binnen Justitie. Plus wat geld richting die getuige, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat begrijp ik wel natuurlijk, maar vind dat wel erg non reality. Kom op, dat is toch bijna niet mogelijk. xD
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Ja oke, dat is natuurlijk wel waar. Maar waarom deden ze dat dan niet eerder. PFfft, en waarom zijn er nog maar 2 afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat neem ik maar op de koop toe. De serie kijkt gewoon heerlijk wegquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef k_man het volgende:
Er wordt trouwens door sommigen wel buitengewoon belabberd geacteerd. Vooral pa Bolhuis en die getuige zijn dieptepunten.
Dat wijf van de friettent is kut ja, maar vind Olivier echt natuurlijk gedaanquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef k_man het volgende:
Er wordt trouwens door sommigen wel buitengewoon belabberd geacteerd. Vooral pa Bolhuis en die getuige zijn dieptepunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is het dit? De familie Bolhuys zal zich toch niet laten naaien, kennen die niet wat Joegoe-criminelen die vervolgens Marie-Claire gijzelen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |