En nu gaarne meer over het programma en minder over ballen en over eigen verenigingen. Wil je het daar over hebben dan hebben wij hier plenty genoeg slowchats, zoals de SES SC. Als blijk van welwillendheid: hij staat in de SES topiclijst 'ergens'.quote:De trailer:
Een 8-delige dramaserie over het corpsleven
Met natuurlijk een uit de hand gelopen ontgroening, het script is waarschijnlijk geschreven op aannames en secundaire bronnen
Hanna Verboom alias mevrouw de Assessor![]()
Dan loop je voor. Ik heb in aflevering één weinig tiet gezien!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef ThaTim het volgende:
blijft 'n kutserie, ondanks naakte wijven
Voor discussie over het programma zelf kan men toch hierheen: Nieuwe TV serie: Feutenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu gaarne meer over het programma en minder over ballen en over eigen verenigingen. Wil je het daar over hebben dan hebben wij hier plenty genoeg slowchats, zoals de SES SC. Als blijk van welwillendheid: hij staat in de SES topiclijst 'ergens'.
Als je er niets over kwijt wil dan hoef je ook niet een topic helemaal er aan te wijden. Maar als je de reden ontgaat waarom ik er een nieuw topic nodig is moet je het eventjes vragen in de Feedback en niet hier.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Ohja mijn edit knop is nog steeds weg dus maar zo...
Je denkt toch niet dat wij een slowchat over onze eigen verenigingen gaan houden? We laten juist niks naar buiten komen en jij wilt een slowchat topic voor ons? Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren...
Er staan al twee afleveringen op internet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:15 schreef Ewelina het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijk, maandag maar eens kijken
Ja, maar ik moet vandaag nog wel eea doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er staan al twee afleveringen op internet.
LOL, laat me raden, je senaat heeft je verteld dat je naar buiten moet brengen dat er niks van klopt. Het klopt wel, het geeft zelfs een zeer getrouw beeld van de werkelijkheid kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:52 schreef Nick_Taken het volgende:
Het blijft een knorrige serie waar niks van klopt, en wat wel klopt is zo uit het verband gerukt dat ook dat niet geloofwaardig meer is. Je kunt er een keer om lachen en dat is dan dat, niet meer niet minder.
Haha, inderdaad. Kan er wel om lachenquote:Op maandag 8 november 2010 02:02 schreef Outlined het volgende:
Net deel 2 gezien, zit goeie humor in.
Niet iedereen bij het corps is verrot, ik heb tijdens mijn eigen KMT fuckin hard gelachen met een paar gasten (die al lid waren), serieus een dag lang kaakkramp aan overgehouden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Kan er wel om lachen
Dit hangt van je definitie van "kloppen" af, als buitenstaanders aan mij zouden vragen of het een goed beeld schetst dan zou ik zeggen "ja voor 90%".quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik weet niet bij welk corps jij dan zit er klopt echt vrij weinig van.
En nee er is mij niks opgelegd, alleen om niet inhoudelijk over de KMT te spreken maar dat doe je toch al niet.
Wat bedoel je precies met hoe ze eruit zien? Kleding, haar, ander uiterlijk of gedrag?quote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Honeymooner het volgende:
Heb net ff de 2 afleveringen achter elkaar gekeken en vond het wel chill, maar niet geloofwaardig.
Waarom zien al die ouderejaars eruit als van die Jiskefet-lullo's? Ik ken werkelijk niemand hier in Groningen die er zo uit ziet en toch worden ze in de media altijd wel zo neergezet..
Die Bram is wel lekker trouwens.
Bollig, stropdasje, jasje dasje.. Ze zien er Corps uit. En inderdaad, veeeeel minder vind je van die types in Groningen. En toch: ze zijn er écht wel!quote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met hoe ze eruit zien? Kleding, haar, ander uiterlijk of gedrag?
Ik zou net zeggen, niet zo zeer op straat maar binnen verenigingen zelf zeker welquote:Op maandag 8 november 2010 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bollig, stropdasje, jasje dasje.. Ze zien er Corps uit. En inderdaad, veeeeel minder vind je van die types in Groningen. En toch: ze zijn er écht wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |