En nu gaarne meer over het programma en minder over ballen en over eigen verenigingen. Wil je het daar over hebben dan hebben wij hier plenty genoeg slowchats, zoals de SES SC. Als blijk van welwillendheid: hij staat in de SES topiclijst 'ergens'.quote:De trailer:
Een 8-delige dramaserie over het corpsleven
Met natuurlijk een uit de hand gelopen ontgroening, het script is waarschijnlijk geschreven op aannames en secundaire bronnen
Hanna Verboom alias mevrouw de Assessor![]()
Dan loop je voor. Ik heb in aflevering één weinig tiet gezien!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef ThaTim het volgende:
blijft 'n kutserie, ondanks naakte wijven
Voor discussie over het programma zelf kan men toch hierheen: Nieuwe TV serie: Feutenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu gaarne meer over het programma en minder over ballen en over eigen verenigingen. Wil je het daar over hebben dan hebben wij hier plenty genoeg slowchats, zoals de SES SC. Als blijk van welwillendheid: hij staat in de SES topiclijst 'ergens'.
Als je er niets over kwijt wil dan hoef je ook niet een topic helemaal er aan te wijden. Maar als je de reden ontgaat waarom ik er een nieuw topic nodig is moet je het eventjes vragen in de Feedback en niet hier.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Ohja mijn edit knop is nog steeds weg dus maar zo...
Je denkt toch niet dat wij een slowchat over onze eigen verenigingen gaan houden? We laten juist niks naar buiten komen en jij wilt een slowchat topic voor ons? Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren...
Er staan al twee afleveringen op internet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:15 schreef Ewelina het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijk, maandag maar eens kijken
Ja, maar ik moet vandaag nog wel eea doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er staan al twee afleveringen op internet.
LOL, laat me raden, je senaat heeft je verteld dat je naar buiten moet brengen dat er niks van klopt. Het klopt wel, het geeft zelfs een zeer getrouw beeld van de werkelijkheid kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:52 schreef Nick_Taken het volgende:
Het blijft een knorrige serie waar niks van klopt, en wat wel klopt is zo uit het verband gerukt dat ook dat niet geloofwaardig meer is. Je kunt er een keer om lachen en dat is dan dat, niet meer niet minder.
Haha, inderdaad. Kan er wel om lachenquote:Op maandag 8 november 2010 02:02 schreef Outlined het volgende:
Net deel 2 gezien, zit goeie humor in.
Niet iedereen bij het corps is verrot, ik heb tijdens mijn eigen KMT fuckin hard gelachen met een paar gasten (die al lid waren), serieus een dag lang kaakkramp aan overgehouden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Kan er wel om lachen
Dit hangt van je definitie van "kloppen" af, als buitenstaanders aan mij zouden vragen of het een goed beeld schetst dan zou ik zeggen "ja voor 90%".quote:Op maandag 8 november 2010 15:06 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik weet niet bij welk corps jij dan zit er klopt echt vrij weinig van.
En nee er is mij niks opgelegd, alleen om niet inhoudelijk over de KMT te spreken maar dat doe je toch al niet.
Wat bedoel je precies met hoe ze eruit zien? Kleding, haar, ander uiterlijk of gedrag?quote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Honeymooner het volgende:
Heb net ff de 2 afleveringen achter elkaar gekeken en vond het wel chill, maar niet geloofwaardig.
Waarom zien al die ouderejaars eruit als van die Jiskefet-lullo's? Ik ken werkelijk niemand hier in Groningen die er zo uit ziet en toch worden ze in de media altijd wel zo neergezet..
Die Bram is wel lekker trouwens.
Bollig, stropdasje, jasje dasje.. Ze zien er Corps uit. En inderdaad, veeeeel minder vind je van die types in Groningen. En toch: ze zijn er écht wel!quote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met hoe ze eruit zien? Kleding, haar, ander uiterlijk of gedrag?
Ik zou net zeggen, niet zo zeer op straat maar binnen verenigingen zelf zeker welquote:Op maandag 8 november 2010 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bollig, stropdasje, jasje dasje.. Ze zien er Corps uit. En inderdaad, veeeeel minder vind je van die types in Groningen. En toch: ze zijn er écht wel!
Nee, het zijn details, kan het niet echt uitleggen. Ze lijken echt weer precies op die Jiskefetlui, je ziet dat ze 'nep' zijn. Binnen het corps hier zie ik echt net iets andere ballen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:58 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, niet zo zeer op straat maar binnen verenigingen zelf zeker wel
Niet zo vreemd, in een film/serie moet alles nét wat overdreven neergezet zijn zodat het overtuigend overkomt. Voor de studenten die 'weten' hoe een dergelijke student eruit ziet, zal het niet kloppen maar dat is maar een klein deel van de mensen die kijkt. Ik stoor mij er niet aan, trouwens. Nu je het zelf goed kunt vergelijken zie je de verschillen goed... Wat denk je dat artsen hebben die naar bv. iets als de co-assistent kijken? Of voetballers die naar All Stars kijken?quote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Nee, het zijn details, kan het niet echt uitleggen. Ze lijken echt weer precies op die Jiskefetlui, je ziet dat ze 'nep' zijn. Binnen het corps hier zie ik echt net iets andere ballen.Maar goed, zet 10 niet-leden op een rij en 1 vindi en je pikt em er direct uit. En zo vind ik dus dat je hier goed kunt zien dat het geen van allen echte leden zijn.
Hehe dat klopt wel ja. Overigens ben ik bijna arts en zijn de verschillen in de Co-assistent zó groot dat ik het volledig los van elkaar zie eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef Slickk het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, in een film/serie moet alles nét wat overdreven neergezet zijn zodat het overtuigend overkomt. Voor de studenten die 'weten' hoe een dergelijke student eruit ziet, zal het niet kloppen maar dat is maar een klein deel van de mensen die kijkt. Ik stoor mij er niet aan, trouwens. Nu je het zelf goed kunt vergelijken zie je de verschillen goed... Wat denk je dat artsen hebben die naar bv. iets als de co-assistent kijken? Of voetballers die naar All Stars kijken?
Aflevering 3 net gezien, mooie aflevering weer
waar haalde je 5 vandaan>quote:Op zondag 21 november 2010 04:23 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 4 (morgen op tv)
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1068/21885.mp4
Aflevering 5
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1068/21887.mp4
Kan iemand 6,7,8 al vinden?
Vind je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Nee, fantastische serie. Kan niet wachten op aflevering 3.
Jammer, er komen mooiere afleveringen mi.quote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef rubje het volgende:
[..]
Vind je?ik ben al na 1 aflevering afgehaakt en mi 3/4 van corpsballen NL ook
De ontgroening is maar 2 afleveringen ofzo, daarna wordt het al wat leuker vind ik.quote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef rubje het volgende:
[..]
Vind je?ik ben al na 1 aflevering afgehaakt en mi 3/4 van corpsballen NL ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zuuke op z'n Brabants.quote:
Nee duh, dit is ook alleen de plee-ert. URL moet je zelluf zoeken.quote:
HTML kennis. Spelen met urls. Is zo niet 1,2,3 uit te leggen waar je op moet letten.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Aalbers het volgende:
hoe zoek je dr url dan? ben niet zo heel handig met computers
Haha ja, echt mooi stukje is dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee duh, dit is ook alleen de plee-ert. URL moet je zelluf zoeken.
Ondertussen nog een bazen stukkie voor op je ipod touch:
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/332/1070/21275.mp4
Ik wacht nog steeds op Hannahquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:59 schreef W00fer het volgende:
Tamashii is een vrouw, dat veranderd de zaak![]()
Er zijn maar weinig corpsen waar het er echt zo aan toegaat. Ik vind het echt ZO over the top.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo veranderd dat de zaak? Of de serie goed is bedoel je? Ik vind het vooral een vermakelijke serie en aangezien ik nooit in een vereniging heb gezeten, heb ik ook geen idee of het reëel is, maar het is vooral fantastisch geschreven en geacteerd.
Corpora.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig corpsen waar het er echt zo aan toegaat. Ik vind het echt ZO over the top.
Ja jij hebt schijnbaar ervaring met de 'corpsen'.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig corpsen waar het er echt zo aan toegaat. Ik vind het echt ZO over the top.
Het is toch niet voor niets een drama-seriequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:56 schreef Integreerbeer het volgende:
De tering, dit is zo mogelijk nog grotere bullshit dan Oh Oh Cherso.
Man, man, man, wat een gelul in deze serie.
Inderdaad. En het raarste wat ik heb meegemaakt is dat iemand met glazen ging gooien. (wel mis).quote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef uithangbord het volgende:
Gelieve niet over eigen verenigingen te praten, maar het dan wel in 'School & studie' plaatsen inplaats van 'Film, Tv & radio'. Door het board waar het topic staat lijkt het me niet meer dan logisch dat we hier gaan vergelijken met onze eigen verenigingen en discussiëren over het verenigingsleven.
Dat mag, maak dan even een apart topicquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef uithangbord het volgende:
Gelieve niet over eigen verenigingen te praten, maar het dan wel in 'School & studie' plaatsen inplaats van 'Film, Tv & radio'. Door het board waar het topic staat lijkt het me niet meer dan logisch dat we hier gaan vergelijken met onze eigen verenigingen en discussiëren over het verenigingsleven.
Nee, in principe niet: anders kunnen we wel alles centraliseren. Dan is Puber en Tiener ook niet relevant. Maar laten we deze discussie niet hier houden, doe dat anders maar in het feedback topic. Heb voor de vorm dit topic geopend: Hoe gaat het er aan toe op jouw studentenvereniging?quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef uithangbord het volgende:
Is dit topic daar niet voor bedoeld?
Zou tof zijn als ie er al op staat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:42 schreef W00fer het volgende:
Dit is aflevering 6. http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1067/22266.mp4
Directory 332 is voor de promo's en short movies.
Ik ga nog even verder spitten voor aflevering 7.
Subdirectory 1071 zijn de HD versies. 1070 zijn de SD versies.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ie er al op staat.
quote:
Ik dacht dus de post boven mijn post, maar die deed niks.quote:
zoeken jonge kut.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dus de post boven mijn post, maar die deed niks.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | for( i = 23000 ofzo; i< 50000;i++) { getpage = OpenURL("bnnblabla/"+i+".mp4") if(!getpage.Contains("copyright" of "notfound")) { We got one! } else { We don't have one qq } } |
Als je denkt dat ik handmatig gezocht heb vergis je, je jammerlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef -0mega- het volgende:
Volgens mij is het makkelijker om er een programmaatje voor te codenipv handmatig al die nummers af te zoeken.
[ code verwijderd ]
iets in die geest.
Dat kan ook ja, ik had het eerder tegen W00fer en rickyszz omdat "gezocht t/m *url met niet zo hoog getal*" zo klinkt alsof ze elke keer op enter drukken en vervolgens het tellertje weer 1 omhoog doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik handmatig gezocht heb vergis je, je jammerlijk.Via een scriptje automatisch een m3u playlist gegenereerd met duizenden urls en die vervolgens in vlc mediaplayer geopend. Daarna is het een kwestie van wachten. De nieuwe aflevering staat far as I know nog niet online.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik handmatig gezocht heb vergis je, je jammerlijk.Via een scriptje automatisch een m3u playlist gegenereerd met duizenden urls en die vervolgens in vlc mediaplayer geopend. Daarna is het een kwestie van wachten. De nieuwe aflevering staat far as I know nog niet online.
Ah mooi, zo kan het natuurlijk ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, ik had het eerder tegen W00fer en rickyszz omdat "gezocht t/m *url met niet zo hoog getal*" zo klinkt alsof ze elke keer op enter drukken en vervolgens het tellertje weer 1 omhoog doen.![]()
In de comments bij BNN zelf beweren mensen wel afl 7 gezien te hebben maar wellicht is dat gewoon bluf.
Bedankt, ik kan helaas niet coden. Heb het daarom op de manier gedaan van HTML inspectie, daarna nummertjes verhogen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, ik had het eerder tegen W00fer en rickyszz omdat "gezocht t/m *url met niet zo hoog getal*" zo klinkt alsof ze elke keer op enter drukken en vervolgens het tellertje weer 1 omhoog doen.![]()
In de comments bij BNN zelf beweren mensen wel afl 7 gezien te hebben maar wellicht is dat gewoon bluf.
Me 2... Straks na het werk even doenquote:Op zondag 5 december 2010 09:12 schreef Hawkery het volgende:
Bedankt voor aflvering 7.. nu even kijken. Valt voor mij veel beter om 'm in't weekend te kijken dan doordeweeks! 8 is ook altijd welkom
(maar zal waarschijnlijk nog niet online staan)
Dank!quote:Op zondag 5 december 2010 03:43 schreef NotYou het volgende:
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1066/22413.mp4
Enjoy
Vielen Dankquote:Op zondag 5 december 2010 03:43 schreef NotYou het volgende:
Enjoy
Thanx!quote:Op zondag 5 december 2010 03:43 schreef NotYou het volgende:
Enjoy
8 is de laatste?quote:Op maandag 6 december 2010 01:43 schreef yosander het volgende:
Wat een aflevering weer!
Belooft veel te gaan gebeuren in die laatste aflevering zeg, al heb ik zo mijn vermoedens.
Met nieuwe feuten? Of veranderen ze de naam van de serie dan? Ik denk dat het leuker zou zijn als ze gewoon een nieuwe miniserie maken met een ander thema. Over een paar lui die zich omhoogwerken in de krakerscene ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 10:32 schreef Nick_Taken het volgende:
Ach dan komen ze mogelijk toch met een seizoen 2?
Ik upload hem wel ergens ffquote:Op maandag 6 december 2010 10:41 schreef HalvinCarris het volgende:
Aflevering 7 is inmiddels weer offline gehaald
Inderdaad, Wagtmans die een beetje de mannelijke feuten afblaft en de vrouwelijke feuten volblaft.quote:Op maandag 6 december 2010 10:32 schreef Nick_Taken het volgende:
Ach dan komen ze mogelijk toch met een seizoen 2?
Dank, wil 'm net kijken!quote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef Nick_Taken het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=01X9CIGL
Staat ie dan weer
Hier, ook last van, hij was bijna klaarquote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef Dionysius85 het volgende:
Hmm, net een aantal keer geprobeerd te downloaden en hij bleef steeds hangen in het begin. Nu echter; "Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.".
Appeltje eitjequote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef Nick_Taken het volgende:
Ben al ergens aan het uploaden alleen heb geen lijntje zoals op de uni waar het met 1 mb/sec gaat. Even geduld dus nog. Helaas werkt wetrasfer met mail adressen.
http://www.binsearch.info(...)&adv_age=365&server=quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef Nielsch het volgende:
Heeft iemand afl. 8 ook al?
Afl. 1 heb ik trouwens nooit gezien. Is die nog ergens?
Hartstikke bedankt!quote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef Nick_Taken het volgende:
http://www.2shared.com/video/1tNvEZu3/feuten_alf7.html
En nog eens voor het geval die andere het dadelijk ook niet doet
Waarschijnlijk omdat het een makkelijk iemand was om te manipuleren als HJ.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat ik nu niet helemaal snap: Als Olivier daadwerkelijk zoveel waarde hecht aan het feit dat mensen "op stand" moeten zijn, met andere woorden: wat te betekenen hebben, waarom wil hij dan zo graag dat Bram in Ithaka komt? Z'n vader is nota bene slager en dat wist Olivier..
Omdat Bram de enige was die voor Olivier op kwam tijdens de ontgroening en niet de braafste was; gewoon een toffe gozer. Bovendien wou hij absoluut niet dat Freek Bolhuis in Ithaka kwam en moest Olivier dus een goede tegenkandidaat vinden, koste wat het kost. Daarnaast zei Bram eerst dat z'n pa advocaat was, moeilijk voor Olivier om nadat bekend werd dat dat niet zo was een andere kandidaat te vinden om Freek te verslaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat ik nu niet helemaal snap: Als Olivier daadwerkelijk zoveel waarde hecht aan het feit dat mensen "op stand" moeten zijn, met andere woorden: wat te betekenen hebben, waarom wil hij dan zo graag dat Bram in Ithaka komt? Z'n vader is nota bene slager en dat wist Olivier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn dat de hoofdzaken wel, enorm veel voor 25 minuten...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef Slickk het volgende:
Hopelijk wordt het niet een aflevering waarin alle dingen die nog openstaan vlot achter elkaar worden ingevuld.
Ik bedoel, dit zijn veel van de dingen die nog een einde nodig hebben;Vergeet Heineken & Karin niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn dat de hoofdzaken wel, enorm veel voor 25 minuten...PWBF
Tsja, had ik er maar niet bijgezet omdat ik het niet zo belangrijk vond als de zaken die daar staan. Bovendien vond ik de scene dat hijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb net 4 t/m 7 gekieken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef s0k het volgende:
Vergeet ook niet in de incest in de familie De Ruyter.
Hij probeerde haar meerdere keren te zoenen.quote:
De Ruyter wist al vanaf het begin dat Wagmans vader slager was. Zie voorstukje ep7quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
Omdat Bram de enige was die voor Olivier op kwam tijdens de ontgroening en niet de braafste was; gewoon een toffe gozer. Bovendien wou hij absoluut niet dat Freek Bolhuis in Ithaka kwam en moest Olivier dus een goede tegenkandidaat vinden, koste wat het kost. Daarnaast zei Bram eerst dat z'n pa advocaat was, moeilijk voor Olivier om nadat bekend werd dat dat niet zo was een andere kandidaat te vinden om Freek te verslaan.
Hopelijk wordt het niet een aflevering waarin alle dingen die nog openstaan vlot achter elkaar worden ingevuld.
Ik bedoel, dit zijn veel van de dingen die nog een einde nodig hebben;Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn dat de hoofdzaken wel, enorm veel voor 25 minuten...
Weet je wie ik vandaag zag!
FREEK BOLHUIS.
Ik zo kijken, ja hoor. Hij was het echt zei een vriendinnetje van mij, ze haddden het aan hem gevraagd. Hij zit op dezelfde school xDI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik bedoel, dit zijn veel van de dingen die nog een einde nodig hebben;Die gaat er niet komen denk ik. Gepasseerd stadium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond aflevering 7 wel aardig, goed psychologisch in elkaar gezet. Maar mistte de vaart en de ontwikkelingen uit eerdere afleveringen. Dat stukje dat MC die vader rondleidde had er niet in hoeven te zitten.
Oja: BNN heeft een nieuwe challenge:
Let op: Aflevering acht (slot) komt niet eerder online. Dusseh: gezellig met z'n allen voor de tv feuten!.
Leuk voor de kijkcijfers, maar wellicht kan iemand een scriptje draaien en mirroren.Friettent dikke Willie, met Willie
Klopt.quote:Op woensdag 8 december 2010 07:24 schreef Slickk het volgende:
Maarre, bedoel je nu dat we 2 weken moeten wachten? Komende maandag aflevering 7 en week daarna pas aflevering 8?
Ik zoek niet.. ik draai 1 minuut een scriptje die me beschikbare urls teruggeeftquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef Cortax het volgende:
Denk dat je tevergeefs kan zoeken. BNN heeft ook al wel gemerkt dat die dingen voortijdig in omloop kwamen. Vraag me af of aflevering 8 ooit überhaupt online komt, of slechts op DVD uitkomt.
Nou, ik heb t/m 50.000 gezocht. Hoogste wat beschikbaar is: nummer 22414 (aflevering 7 dus). Helaasquote:Op maandag 13 december 2010 11:54 schreef W00fer het volgende:
Gelukkig draait er iemand een scriptje. Zou het niet beter zijn als het scriptje tot 50.000 gaat ofzo. Je weet het nooit met die gasten. Is er ook geen promo online waarvan we een url kunnen afleiden?
Hihiquote:
Wie?quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zerocool
SES tegenover TV.quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Nielsch het volgende:
Vraag ik me in het andere topic ook af. Waarom zijn er eigenlijk 2 topics?
Geen idee, deze is imho totaal overbodig.quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Nielsch het volgende:
Vraag ik me in het andere topic ook af. Waarom zijn er eigenlijk 2 topics?
Dat snap ik, maar het hoort m.i. gewoon in TV. In SES hebben we toch ook nooit topics gehad over Heartbreak High, Saved By The Bell, Sweet Valley High, Fort Alpha, Spangas en dergelijke?quote:
Kun jij daar als FA niets aan doen dan?quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, deze is imho totaal overbodig.
Nah, het eerste deel ging het inderdaad heel erg over het studentenleven an-sich. Maar het is nu ingekaktquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het hoort m.i. gewoon in TV. In SES hebben we toch ook nooit topics gehad over Heartbreak High, Saved By The Bell, Sweet Valley High, Fort Alpha, Spangas en dergelijke?
Leuke grap.quote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef HalvinCarris het volgende:
Enige filmpje wat er nu bij is gekomen is deze:
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1066/22576.mp4
Soort begin van aflevering 8 ofzo. Dan staat er "Helaas kut feut..." bla bla. Wel grappig gedaanZe weten ook wel dat er mensen die urls allemaal langsgaan..
Droog, maar wel jammer.quote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef HalvinCarris het volgende:
Soort begin van aflevering 8 ofzo. Dan staat er "Helaas kut feut..." bla bla. Wel grappig gedaanZe weten ook wel dat er mensen die urls allemaal langsgaan..
quote:BNN Redactie 2 minuten geleden
Gelieve te stoppen met posten, of wij zullen de beheerder van de server moeten vragen u een IP ban op te leggen. BNN Redactie
Haha prachtig. Weet bijna zeker dat BNN dit speciaal voor ons heeft geregeld.quote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef s0k het volgende:
Vreemd dat ik die nep-aflevering niet gepost krijg op de feuten-site onder dat promo afl 8 filmpje. Krijg wel een reactie van de BNN Redactie te zien
[..]
Wat een koningsactie. TOCH pakken we ze!quote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef HalvinCarris het volgende:
Wie speelt Manuel Broekman? Inderdaad, een sjaars die nog niet thuis is in de vocabulaire van het Corps.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:36 schreef Nielsch het volgende:
Beetje faal dit. Hij zegt gilet(je). Een echt lid had vestje gezegd. Eerder legden ze juist zo de nadruk op het correct uitspreken van woorden (das ipv stropdas, pardon ipv sorry)...
Wagtmans heeft zeker een een lullepot gemist tijdens KMT? Of die KMT stelt gewoon niks voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wie speelt Manuel Broekman? Inderdaad, een sjaars die nog niet thuis is in de vocabulaire van het Corps.
Die heeft inderdaad wat gemist ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef s0k het volgende:
[..]
Wagtmans heeft zeker een een lullepot gemist tijdens KMT? Of die KMT stelt gewoon niks voor?
Nee dat hoeft niet. Die herinner ik me nog wel. Vond ik ook bijzonder frappant. Maar goed, de schrijvers moesten het ergens terug in laten komen. Ik denk dat deze serie veel meer tot z'n recht had kunnen komen met 21 afleveringen. Dan had je (pre-)KMT zo beter in beeld kunnen brengen. Maar helaas, budget etc..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad wat gemist ja.
Kijk anders de das-scene even terug.
Dat moet wel...quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef Cortax het volgende:
Neemt ook iemand de Feuten-uitzending op? Denk dat ie na uitzending namelijk ook niet online verschijnt.
Grote kans dat hij er nu al op staat dus.quote:Op maandag 20 december 2010 17:12 schreef s0k het volgende:
Vanavond om 21.20 uur bij BNN op 3 en online.
http://sites.bnn.nl/page/feuten/
Neequote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Grote kans dat hij er nu al op staat dus.
[ Bericht 15% gewijzigd door Rene op 20-12-2010 21:47:55 ]
quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Seizoen 1, er komt dus meer!Voorzitter? Hij is Senator. Dat kan op meerdere manieren ingevuld worden. En inderdaad, tweedejaars senator is wel erg jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was de manier van afraffelen compleet bagger. Zaten wel ''wat'' leuke stukjes in maar eigenlijk was het gewoon slecht![]()
Over het algemeen moet je idd 90 ECTS hebben, en een kroegcarriere.quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik geloof niet dat je bij ons als 2e jaars senator kan worden, alles is gekoppeld aan studiepunten en daar heb je er 75% van het totaal van nodig minimaal. Weet alleen niet of ik wel zo blij moet worden van een seizoen 2...
Dat niet per se, met meer afleveringen was 30 minuten prima geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef s0k het volgende:
Trouwens, vooral bij deze aflevering merk je gewoon dat 30 minuten veels te weinig is.
Kan ook. Nogal het zelfde resultaat he, netto meer tijd.quote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat niet per se, met meer afleveringen was 30 minuten prima geweest.
Dat was de cliffhanger, ze voelt zich verraden, denkt dat hij het deed voor een plek in de Senaat.quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Granaatappel het volgende:
Er zal denk ik wel een seizoen 2 komen, misschien hoe Bram verder veranderd?
Als je zag hoe Marie naar hem keek in die een na laatste scene...
Potsammekrake. Ik had het niet ver ernaast vorige week. Facepalm zat erin, het kwam goed tussen Karin en Joep, en Olivier de lik in.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef W00fer het volgende:
Ik heb nog enkele afleveringen gekeken, en ik denk dat Joep zich gaat opofferen voor Bram. Het zal aan het eind van het gala goed gaan komen met hem en Karin.
Olivier wordt ontmaskerd en draait de lik in. Bram en Noordzij zuipen nog wat. Bram geeft de facepalm aan MC en end of story.
Ik moest best wel lachen om de scene dat een politieagent op een deur klopte, er een grote neger naar buiten kwam en die politieagent ook nog vraagt of hij 'Bram Wagtmans' was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Potsammekrake. Ik had het niet ver ernaast vorige week. Facepalm zat erin, het kwam goed tussen Karin en Joep, en Olivier de lik in.
Seizoen 2? Dat zal dan wel Q2 of Q3 2011 worden.
Die walkietalkie was trouwens wel echt te overdone. Heel erg afgeraffeld. Romeo en Julia verhaaltje van MC en Bram had echt niet zo uitgebreid gehoeven.
Die tekst van hem: wat een lekkere reet, de beste die ik tijden heb gehad
Dat zal nog wel komen. Olivier zei toch: binnen 1 belletje sta ik weer op straat. Dan zal Bram wel voor verhoor moeten komen ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:00 schreef Beach het volgende:
Bram is best wel een naar mannetje naarmate de afleveringen voorbij gingen.
En hij zou ook wel opgepakt moeten worden lijkt me; hij is gewoon medeplichtig
medeplichtig aan wat? hij heeft die rugzak weggegooid ja, dat lijkt meg een strafbaar feit. als olivier normaal had gehandeld was er niks gebeurd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:00 schreef Beach het volgende:
Bram is best wel een naar mannetje naarmate de afleveringen voorbij gingen.
En hij zou ook wel opgepakt moeten worden lijkt me; hij is gewoon medeplichtig
medeplichtig is iemand die opzettelijk behulpzaam is bij het plegen van het misdrijf of middelen, gelegenheid of inlichtigen verschaft tot het plegen van het misdrijf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Hij wist dat Olivier schuldig was aan de dood van Freek, maar zei daar niets over. Dan ben je medeplichtig
Hij pleurde die tas in het water en toen hij hoorde dat er medicijnen inzaten haalde hij ze er niet meer uit. Daar heb je m tochquote:Op woensdag 22 december 2010 09:45 schreef Cortax het volgende:
[..]
medeplichtig is iemand die opzettelijk behulpzaam is bij het plegen van het misdrijf of middelen, gelegenheid of inlichtigen verschaft tot het plegen van het misdrijf.
Sterker nog, volgens mij zei Bolhuis nog voordat Wagtmans die tas in het water gooide dat er medicijnen inzaten, al weet ik dat niet meer 100% zeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hij pleurde die tas in het water en toen hij hoorde dat er medicijnen inzaten haalde hij ze er niet meer uit. Daar heb je m toch
Klopt. Bram pakt z'n tas af en dan zegt Freek: "Niet doen daar zitten mn medicijnen in!"quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij zei Bolhuis nog voordat Wagtmans die tas in het water gooide dat er medicijnen inzaten, al weet ik dat niet meer 100% zeker.
Dus? Dat heeft verder niemand gehoord, niemand weet dat Bram wist dat er medicijnen inzaten en hij kan makkelijk het lulverhaal ophangen van, 'hij had een mobiel in die tas, dat vond ik niet eerlijk dus gooide ik hem in het water.', zoiets.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:30 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Klopt. Bram pakt z'n tas af en dan zegt Freek: "Niet doen daar zitten mn medicijnen in!"
Hartstikke leuk, maar Freek zat Wagtmans ook te op fokken, wat door Marie-Claire of Olivier nog is gezegd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef W00fer het volgende:
Wie zou dat nou hebben gelooft. Meerdere mensen nemen toch een mobiel mee op dropping?
Zeker tegenwoordig. En iedereen wist dat Freek gemept was door Wagtmans in dat incident met die emmer. Is Wagtmans nog publiekelijk te schande voor gezet ("Mohammed Ali hier, die zijn vuisten gebruikte") zei Bolhuis.
[ afbeelding ]
In ander nieuws. Hier nog meer fapmateriaal van onze Karin. In een andere serie. Ze speelt trouwens ook in Sint, van Dick Maas.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar Freek zat Wagtmans ook te op fokken, wat door Marie-Claire of Olivier nog is gezegd.
Enne, ik weet niet of je de serie gekeken hebt maar iedereen moest zijn mobiel inleveren en Freek kreeg een mobiel mee van z'n broer net voor de dropping
Ik geloof er ook niks van dat er vingerafdrukken van Bram gevonden kunnen worden op een rugzak die onder water is geweest. Maar ik heb dan weer geen verstand van vingerafdrukken
Ik snap niet waarom hij dr leuk vind.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef s0k het volgende:
Vergeet ook niet in de incest in de familie De Ruyter.
Goede kick wel..topic is maar 3 jaar oudquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij dr leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |