abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 22:16:02 #251
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90204066
Netto mocht er meer tijd zijn. Maar ze hebben het gepresteerd - veel aflopende zaken in een aflevering gepropt. Maar er bestaan nog een aantal vragen eigenlijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 20 december 2010 @ 22:57:21 #252
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_90207347
Er zal denk ik wel een seizoen 2 komen, misschien hoe Bram verder veranderd?
Als je zag hoe Marie naar hem keek in die een na laatste scene...
  maandag 20 december 2010 @ 22:58:53 #253
104871 remlof
Europees federalist
pi_90207474
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Granaatappel het volgende:
Er zal denk ik wel een seizoen 2 komen, misschien hoe Bram verder veranderd?
Als je zag hoe Marie naar hem keek in die een na laatste scene...
Dat was de cliffhanger, ze voelt zich verraden, denkt dat hij het deed voor een plek in de Senaat.

Ze is blond hè?
pi_90209138
Je wilt niet weten wat mensen er voor over hebben soms om een jaar lang compleet je studie te verneuken. Zelf ook een aardige reputatie al, tot nu toe is de "schade" wel beperkt gebleven tot keiharde euro's :P In de regel is het wel zo diegene die het meest prominent proberen te zijn worden het niet, je wordt echt wel uitgekozen om je kwaliteiten. Voor mij hoef het niet zo.
pi_90213628
Denk inderdaad dat Marie-Claire, en ze is niet de enige :P, bang is dat Bram zoals haar broer wordt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_90216125
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef W00fer het volgende:
Ik heb nog enkele afleveringen gekeken, en ik denk dat Joep zich gaat opofferen voor Bram. Het zal aan het eind van het gala goed gaan komen met hem en Karin.
Olivier wordt ontmaskerd en draait de lik in. Bram en Noordzij zuipen nog wat. Bram geeft de facepalm aan MC en end of story.
Potsammekrake. Ik had het niet ver ernaast vorige week. Facepalm zat erin, het kwam goed tussen Karin en Joep, en Olivier de lik in.
Seizoen 2? Dat zal dan wel Q2 of Q3 2011 worden.
Die walkietalkie was trouwens wel echt te overdone. Heel erg afgeraffeld. Romeo en Julia verhaaltje van MC en Bram had echt niet zo uitgebreid gehoeven.
Die tekst van hem: wat een lekkere reet, de beste die ik tijden heb gehad :)
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 21 december 2010 @ 03:10:56 #257
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_90218829
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:26 schreef W00fer het volgende:

[..]

Potsammekrake. Ik had het niet ver ernaast vorige week. Facepalm zat erin, het kwam goed tussen Karin en Joep, en Olivier de lik in.
Seizoen 2? Dat zal dan wel Q2 of Q3 2011 worden.
Die walkietalkie was trouwens wel echt te overdone. Heel erg afgeraffeld. Romeo en Julia verhaaltje van MC en Bram had echt niet zo uitgebreid gehoeven.
Die tekst van hem: wat een lekkere reet, de beste die ik tijden heb gehad :)
Ik moest best wel lachen om de scene dat een politieagent op een deur klopte, er een grote neger naar buiten kwam en die politieagent ook nog vraagt of hij 'Bram Wagtmans' was. :')

En ja, het uitdagen tussen Bram en Olivier was wel leuk gedaan. Ik verwachtte zelf tijdens dat moment dat Bram, Olivier 'per ongeluk' over de railing drukte of dat Olivier zelfmoord zou plegen door over de railing te springen... Aangezien dat het enige was dat onverwachts zou kunnen zijn.
pi_90246414
Ik vond het ook een erg ingekorte aflevering en een afraffel van het verhaal. Wel wat jammer dat ze daar niet meer tijd in stoppen, maar doe je niets aan :P
dr zal denk ik wel een seizoen twee komen gezien het 'open' einde (nieuwe feuten en benoeming Bram). + dat ze het specifiek seizoen 1 noemen.
pi_90247010
Bram is best wel een naar mannetje naarmate de afleveringen voorbij gingen.
En hij zou ook wel opgepakt moeten worden lijkt me; hij is gewoon medeplichtig :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90248876
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:00 schreef Beach het volgende:
En hij zou ook wel opgepakt moeten worden lijkt me; hij is gewoon medeplichtig :')
Dat zal nog wel komen. Olivier zei toch: binnen 1 belletje sta ik weer op straat. Dan zal Bram wel voor verhoor moeten komen ofzo.
pi_90251168
Ik ben eigenlijk wel klaar met de Bram vs Olivier verhaallijn. Hopelijk verzinnen ze voor seizoen 2 iets anders.
pi_90262004
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:00 schreef Beach het volgende:
medeplichtig aan wat? hij heeft die rugzak weggegooid ja, dat lijkt meg een strafbaar feit. als olivier normaal had gehandeld was er niks gebeurd.
pi_90264052
Hij wist dat Olivier schuldig was aan de dood van Freek, maar zei daar niets over. Dan ben je medeplichtig
pi_90276091
Maar goed, zie maar eens te bewijzen dat Bram dat wist (uit oogpunt van de OvJ).
pi_90277213
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Hij wist dat Olivier schuldig was aan de dood van Freek, maar zei daar niets over. Dan ben je medeplichtig
medeplichtig is iemand die opzettelijk behulpzaam is bij het plegen van het misdrijf of middelen, gelegenheid of inlichtigen verschaft tot het plegen van het misdrijf.
pi_90303029
Lastig allemaal, laat seizoen twee maar snel komen :9
pi_90321638
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:45 schreef Cortax het volgende:

[..]

medeplichtig is iemand die opzettelijk behulpzaam is bij het plegen van het misdrijf of middelen, gelegenheid of inlichtigen verschaft tot het plegen van het misdrijf.
Hij pleurde die tas in het water en toen hij hoorde dat er medicijnen inzaten haalde hij ze er niet meer uit. Daar heb je m toch :)
pi_90329492
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hij pleurde die tas in het water en toen hij hoorde dat er medicijnen inzaten haalde hij ze er niet meer uit. Daar heb je m toch :)
Sterker nog, volgens mij zei Bolhuis nog voordat Wagtmans die tas in het water gooide dat er medicijnen inzaten, al weet ik dat niet meer 100% zeker.
pi_90345405
Die Wagtmans loopt nu ff de popi-jopi uit te hangen als Nachtburgemeester tijdens Serious Request hee :')

Wat een faal. Had dan iemand uit Eindhoven gepakt, en niet zo'n Amsterdammer.
pi_90355764
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Sterker nog, volgens mij zei Bolhuis nog voordat Wagtmans die tas in het water gooide dat er medicijnen inzaten, al weet ik dat niet meer 100% zeker.
Klopt. Bram pakt z'n tas af en dan zegt Freek: "Niet doen daar zitten mn medicijnen in!"
  donderdag 23 december 2010 @ 20:33:12 #271
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_90358771
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:30 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Klopt. Bram pakt z'n tas af en dan zegt Freek: "Niet doen daar zitten mn medicijnen in!"
Dus? Dat heeft verder niemand gehoord, niemand weet dat Bram wist dat er medicijnen inzaten en hij kan makkelijk het lulverhaal ophangen van, 'hij had een mobiel in die tas, dat vond ik niet eerlijk dus gooide ik hem in het water.', zoiets.
pi_90371833
Wie zou dat nou hebben gelooft. Meerdere mensen nemen toch een mobiel mee op dropping?
Zeker tegenwoordig. En iedereen wist dat Freek gemept was door Wagtmans in dat incident met die emmer. Is Wagtmans nog publiekelijk te schande voor gezet ("Mohammed Ali hier, die zijn vuisten gebruikte") zei Bolhuis.

vrijdag 24 december 2010 @ 00:36:05 #273
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_90372864
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef W00fer het volgende:
Wie zou dat nou hebben gelooft. Meerdere mensen nemen toch een mobiel mee op dropping?
Zeker tegenwoordig. En iedereen wist dat Freek gemept was door Wagtmans in dat incident met die emmer. Is Wagtmans nog publiekelijk te schande voor gezet ("Mohammed Ali hier, die zijn vuisten gebruikte") zei Bolhuis.

[ afbeelding ]
Hartstikke leuk, maar Freek zat Wagtmans ook te op fokken, wat door Marie-Claire of Olivier nog is gezegd.

Enne, ik weet niet of je de serie gekeken hebt maar iedereen moest zijn mobiel inleveren en Freek kreeg een mobiel mee van z'n broer net voor de dropping :)

Ik geloof er ook niks van dat er vingerafdrukken van Bram gevonden kunnen worden op een rugzak die onder water is geweest. Maar ik heb dan weer geen verstand van vingerafdrukken :P
pi_90372987
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Slickk het volgende:

[..]

Hartstikke leuk, maar Freek zat Wagtmans ook te op fokken, wat door Marie-Claire of Olivier nog is gezegd.

Enne, ik weet niet of je de serie gekeken hebt maar iedereen moest zijn mobiel inleveren en Freek kreeg een mobiel mee van z'n broer net voor de dropping :)

Ik geloof er ook niks van dat er vingerafdrukken van Bram gevonden kunnen worden op een rugzak die onder water is geweest. Maar ik heb dan weer geen verstand van vingerafdrukken :P
In ander nieuws. Hier nog meer fapmateriaal van onze Karin. In een andere serie. Ze speelt trouwens ook in Sint, van Dick Maas.
pi_132456373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef s0k het volgende:
Vergeet ook niet in de incest in de familie De Ruyter.
Ik snap niet waarom hij dr leuk vind.
AJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')