Faculteit?quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Renesite het volgende:
Naar aanleiding van het TV-Programma Feuten ( linkje ) kwam de discussie los: hoe verloopt het op jullie faculteit/Corps . Krijgt men ook een eigen deur? Ontgroeningen zijn heftig?
quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef gers het volgende:
kansloze OP over ontgroeningen en de plaatselijke mores praat je niet met nietleden
trouwens faculteit is net iets anders
De mijne wil de groep niet meer spreken.quote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik moest mijn moeder aan de groep voorstellen.
Ze wilt me nu niet meer spreken.
Fack! Dat woord zocht ikquote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
bedoelde je niet sociëteit Renesite?
het lijkt ook zo op elkaar hequote:
Rene is helemaal geen MBO-erquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geeft niet, MBO-ertje van me![]()
'nuff said. Terug naar de zaak.quote:
Ik vind daar niks frappant aan. Juist de band tussen bepaalde mensen is iets wat trekt. En op zich trekt mij dat ook wel. Juist de negativiteit is iets wat mij weer afstoot ervan.quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef uithangbord het volgende:
Wat ik overigens tot nu toe merk is dat mijn omgeving (althans de leeftijdsgroep die interessant is voor verenigingen) juist positiever is gaan kijken naar verenigingen. Vrij frappant, maar waar.
dat slaat echt helemaal nergens op, zefs de grootste pauper zou bij het corps kunnen.(zolang ze geld heben voor de benodigthedenquote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef Granaatappel het volgende:
M'n pa was niet rijk genoeg, toen ben ik niet toegelaten tot het corps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |