HTML kennis. Spelen met urls. Is zo niet 1,2,3 uit te leggen waar je op moet letten.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Aalbers het volgende:
hoe zoek je dr url dan? ben niet zo heel handig met computers
Haha ja, echt mooi stukje is dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee duh, dit is ook alleen de plee-ert. URL moet je zelluf zoeken.
Ondertussen nog een bazen stukkie voor op je ipod touch:
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/332/1070/21275.mp4
Ik wacht nog steeds op Hannahquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:59 schreef W00fer het volgende:
Tamashii is een vrouw, dat veranderd de zaak![]()
Er zijn maar weinig corpsen waar het er echt zo aan toegaat. Ik vind het echt ZO over the top.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo veranderd dat de zaak? Of de serie goed is bedoel je? Ik vind het vooral een vermakelijke serie en aangezien ik nooit in een vereniging heb gezeten, heb ik ook geen idee of het reëel is, maar het is vooral fantastisch geschreven en geacteerd.
Corpora.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig corpsen waar het er echt zo aan toegaat. Ik vind het echt ZO over the top.
Ja jij hebt schijnbaar ervaring met de 'corpsen'.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig corpsen waar het er echt zo aan toegaat. Ik vind het echt ZO over the top.
Het is toch niet voor niets een drama-seriequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:56 schreef Integreerbeer het volgende:
De tering, dit is zo mogelijk nog grotere bullshit dan Oh Oh Cherso.
Man, man, man, wat een gelul in deze serie.
Inderdaad. En het raarste wat ik heb meegemaakt is dat iemand met glazen ging gooien. (wel mis).quote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef uithangbord het volgende:
Gelieve niet over eigen verenigingen te praten, maar het dan wel in 'School & studie' plaatsen inplaats van 'Film, Tv & radio'. Door het board waar het topic staat lijkt het me niet meer dan logisch dat we hier gaan vergelijken met onze eigen verenigingen en discussiëren over het verenigingsleven.
Dat mag, maak dan even een apart topicquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef uithangbord het volgende:
Gelieve niet over eigen verenigingen te praten, maar het dan wel in 'School & studie' plaatsen inplaats van 'Film, Tv & radio'. Door het board waar het topic staat lijkt het me niet meer dan logisch dat we hier gaan vergelijken met onze eigen verenigingen en discussiëren over het verenigingsleven.
Nee, in principe niet: anders kunnen we wel alles centraliseren. Dan is Puber en Tiener ook niet relevant. Maar laten we deze discussie niet hier houden, doe dat anders maar in het feedback topic. Heb voor de vorm dit topic geopend: Hoe gaat het er aan toe op jouw studentenvereniging?quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef uithangbord het volgende:
Is dit topic daar niet voor bedoeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |