Wel een beetje in de stijl van feuten blijven hehquote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef ukker het volgende:
Die kutPAUPERsite van feuten ligt iig wel weer plat
Lolquote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef HalvinCarris het volgende:
Enige filmpje wat er nu bij is gekomen is deze:
http://download.omroep.nl/bnn/mediadepot/mp4/331/1066/22576.mp4
Soort begin van aflevering 8 ofzo. Dan staat er "Helaas kut feut..." bla bla. Wel grappig gedaanZe weten ook wel dat er mensen die urls allemaal langsgaan..
Hij deed wel wat meer dan Spangas hoor. Ook Theater. Toch wel de basis als je wil leren acteren..quote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja wel knap hoe die jongen zich opwerkt van Spangas naar Feuten.
Lijkt mij toch een stap vooruit ongelooflijk trouwens ben je bijna 30 speel je 1 jaar geleden nog een puber.
Dat is hetzelfde met dat veel Bram nog een 'feut' noemen, terwijl het toch allang feut af is...quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Beetje faal dit. Hij zegt gilet(je). Een echt lid had vestje gezegd. Eerder legden ze juist zo de nadruk op het correct uitspreken van woorden (das ipv stropdas, pardon ipv sorry)...
Het hele filmpje is een faal. Of rijk de prijs uit als Manuel of als Bram. Niet een beetje van beide.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Beetje faal dit. Hij zegt gilet(je). Een echt lid had vestje gezegd. Eerder legden ze juist zo de nadruk op het correct uitspreken van woorden (das ipv stropdas, pardon ipv sorry)...
Giletje heb ik idd nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:34 schreef Nielsch het volgende:
Oneens. Ik vind dat hij vanaf nu als Branuel door het leven moet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Het hele filmpje is een faal. Of rijk de prijs uit als Manuel of als Bram. Niet een beetje van beide.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind dat hij vanaf nu als Branuel door het leven moet.
anders lees je het topic even...quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef servus_universitas het volgende:
Is aflevering 8 nu al eens integraal online te bekijken? Schiet eens op daarmee.
Ja, daarom.quote:
misschien volgend seizoenquote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef sander89 het volgende:
Laatste aflevering valt aardig tegen.
Had Hanna Verboom nog goed kunnen maken door uit de kleren te gaan, maar dat gebeurde helaas ook niet.
Kijk eens op feuten.nl. Wie weet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Regenbui het volgende:
Iemand een link naar de laatste aflevering?
Mooi figuur was dat zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beetje matig einde inderdaad.
Leukste personage vond ik toch die Walkie Talkie gast.
Ja, wat een superspannende cliffhanger!quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Think_Pad het volgende:
Zo, dat was de laatste aflevering (toch?)
Wat zou Marie Claire nou nog willen vragen dan ?
Dat verwacht ik ook dat Bram zich nu als Olivier gaat gedragen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij was dat afkappen van M-C door Bram (en de vreemde blik die M-C hem daarna toewerpt vanaf de trap) bedoeld om te laten zien dat hij de nieuwe "baas" is. Zal me niet verbazen als hij in een evt 2e seizoen meer Olivier-like is en stukken minder sympathiek.
Zijn zus is Hanna Verboom .. zo opgelost.quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die incestueuze trekjes van Olivier zijn ook niet verklaard, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |