Ik vind juist dat De Ruijter goed wordt neer gezet. Het is dat het verhaal leuk is maar anders zou ik mij zwaar storen aan Manuel Broekman (Wagtmans). Verbooms acteer prestaties vind ik tegenvallen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Ruder het volgende:
Wel jammer dat de volgende week alweer de laatste aflevering is.
Ik vind Wagmans en Marie Claire wel een leuk 'koppeltje' en trouwens ook het beste acteren samen met die advocaat.
Die De Ruijter wordt steeds vager en Heineken bedoeld het goed maar kan ook niet echt acteren.
Die advocaat is dan natuurlijk ook bekend geworden van de topserie Oppassen!quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Ruder het volgende:
Wel jammer dat de volgende week alweer de laatste aflevering is.
Ik vind Wagmans en Marie Claire wel een leuk 'koppeltje' en trouwens ook het beste acteren samen met die advocaat.
Die De Ruijter wordt steeds vager en Heineken bedoeld het goed maar kan ook niet echt acteren.
Ligt een beetje aan wat er in de laatste aflevering gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verwacht iemand nog een vervolg serie ?
Ze kunnen nog veel kanten op lijkt mij toffe serie.
Daarom zei die Wagmans er ook wat van tegen Joep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Outlined het volgende:
aflevering 7 is wel gewelddadig! Dacht dat ze daar alles met de vlotte babbel oplosten?
Ik snap dat dus niet he, je wordt in de serie zelf afgeschreven als een lelijk wijf en toch ga je de hele aflevering rondhuppelen in je blote tieten. Wat mensen wel niet doen om op tv te komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom zei die Wagmans er ook wat van tegen Joep.
Kunstacademie meisje
Echt hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet he, je wordt in de serie zelf afgeschreven als een lelijk wijf en toch ga je de hele aflevering rondhuppelen in je blote tieten. Wat mensen wel niet doen om op tv te komen
Don & Ad wilden haar niet, dus is ze hier maar met haar tieten gaan huppelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet he, je wordt in de serie zelf afgeschreven als een lelijk wijf en toch ga je de hele aflevering rondhuppelen in je blote tieten. Wat mensen wel niet doen om op tv te komen
Begrijpelijk dat ze haar niet wilden, als je haar tieten zagquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Don & Ad wilden haar niet, dus is ze hier maar met haar tieten gaan huppelen
Zij heeft te veel kapsones. Beetje 'Mevrouw de Assessor voor jou, feut' tegen Bram zeggen maar vervolgens wel op hem willen zitten;quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:48 schreef Tamashii het volgende:
Nee man, de enige die lekker is is het zusje van Olivier. Punt.
Goede kleding ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:48 schreef Tamashii het volgende:
Nee man, de enige die lekker is is het zusje van Olivier. Punt.
Zijn toch geen maatpakken johquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Lopen die lui allemaal in maatpakken rond ofzo?
Hooguit een tientje of 2 uit de kringloopwinkelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Zuivelkoe het volgende:
Lopen die lui allemaal in maatpakken rond ofzo?
zooi jasjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hooguit een tientje of 2 uit de kringloopwinkel
Maar Hannah Verboom is lekker. Dat maakt alles goed.quote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind juist dat De Ruijter goed wordt neer gezet. Het is dat het verhaal leuk is maar anders zou ik mij zwaar storen aan Manuel Broekman (Wagtmans). Verbooms acteer prestaties vind ik tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |