quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Veeg je het wel zelf ff opquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo, we zijn gemigreerd. (dat was het goede nieuws
Nu mag ik handmatig alle instellingen weer goed zetten (dat was het slechte nieuws)
Ja, want mijn maag knortquote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
Suikerbeeeeeeeeeeeebtpoic![]()
Is het al lunsjtijd?
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo, we zijn gemigreerd. (dat was het goede nieuws
Nu mag ik handmatig alle instellingen weer goed zetten (dat was het slechte nieuws)
neequote:
quote:
Dat antwoord kan ik je wel gevenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef MPG het volgende:
Suikerbeeeeeeeeeeeebtpoic![]()
Is het al lunsjtijd?
min of meer is dat ook zoquote:
laters marijkequote:
quote:
Succes met dingiesquote:
Jammer, ooit ooit komt het goedquote:Op woensdag 24 november 2010 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot later lieverd
[..]
lekker maar ik moet zo weg
quote:
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer, ooit ooit komt het goed
Heb je een beetje trek?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Zo maar eens aan de boerengroentensoep, boterhammetjes, worteltjes en misschien nog een snack!
quote:
wokquote:
laters lovelyquote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spullies pakken en naar de PSZtot laters lieffies
laterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goldiequote:
Bis laterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tot laterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben nog op zoek naar een expansievat ervoorquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nog op zoek naar een expansievat ervoor![]()
maar ik heb een ideetje om hem voorlopig dicht te krijgen
daar zal het niet mee lukkenquote:
giertjequote:
heeft de sloop niks staan of liggen?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zal het niet mee lukken
ik ga gewoon wat plastic extra erop smelten![]()
ducktapequote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nog op zoek naar een expansievat ervoor![]()
maar ik heb een ideetje om hem voorlopig dicht te krijgen
Dat heeft hij toch altijdquote:
hier in belgie iig nietquote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeft de sloop niks staan of liggen?
ducktape laat los door de druk en het waterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ducktape![]()
veel heel veel![]()
of van een renault gaan zoeken, zelfde motor, iets andere bevestiging maar ook daarvoor: ducktape
rustigquote:
dan de slang die erheen loopt dubbelvouwen en een slangeklem erom heen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier in belgie iig niet![]()
[..]
ducktape laat los door de druk en het water![]()
die van een renault waren ook nergens te krijgen hier in belgie
ik ga eerst nog proberen het gaatje/scheurtje dicht te smeltenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan de slang die erheen loopt dubbelvouwen en een slangeklem erom heen.
dan lekt ie niet meer en op de radiator zit een dop met overdruk ventiel, wel af en toe bijvullen
o ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga eerst nog proberen het gaatje/scheurtje dicht te smelten
dat zijn de meeste oplossingen van mij ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, dat kan ook.
maar je hebt nu een MacGyver oplossing
je moet eerst even met thinner schoonmaken, wel voorzichtig want anders heb je een andere oplossingquote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn de meeste oplossingen van mij ook
MacGyverquote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, dat kan ook.
maar je hebt nu een MacGyver oplossing
daar moet ik nog voor bellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet eerst even met thinner schoonmaken, wel voorzichtig want anders heb je een andere oplossing![]()
wat kost een nieuwe eigenlijk?
straks kost dat ding een tientje en is het gewoon op voorraadquote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet ik nog voor bellen.
maar ik ga volgende week eerst nog naar nederland bij een paar slopers kijken
creatief met allesquote:
op de sloop kosten ze al 30 euro dus bij de garage zal ie wel wat duurder zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks kost dat ding een tientje en is het gewoon op voorraad
[..]
creatief met alles
hier gelukkig nog nietquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
Zo, boven hebben ze de sluizen open gezet....
hij heeft alleen geen baardquote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een uberschattige kleine Klaas![]()
[ afbeelding ]
van de trap gevallenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Zo ben ik weer.
Zucht, hijg, kreun, steun.
Kleine Klaas heeft dat ook heul niequote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft alleen geen baard
anders was hij een echt klazen baas![]()
Ahhhhh.....quote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een gedicht ingestuurd
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
friemelquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi gedicht Marijke
tevens HOIaan wie ik vandaag nog niet gezien had
hoi friemelaarquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi gedicht Marijke
tevens HOIaan wie ik vandaag nog niet gezien had
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk koppiequote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/ignore
En als laatste spam ik nog even zijn allereerste schoolpasfoto
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/ignore
En als laatste spam ik nog even zijn allereerste schoolpasfoto
[ afbeelding ]
Kan ook niet anders met zulke leuke oudersquote:
ssshtquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met zulke leuke ouders
[..]
sssht
zei ik je toch alquote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
heb 2 sites geänaliseerd, moet te doen zijn
![]()
\achterklap
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ff wat goeden muziek uitzoeken voor zaterdag in de trein.
Ik kots op New Kidsquote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kots op New Kids
Vind het echt stom
ik welquote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nu durft niemand meer iets te zeggen
Altijd.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd.
Het is uiteindelijk een kop boerengroentesoep, een frikandel, boterhammen, worteltjes (2 zakjes) en een portie poffertjes geworden.
Jonguh! Moet ik dieën rooje op oe afsture? Dieën uit Gestel?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kots op New Kids
Vind het echt stom
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
De monoloog in het ledikantje: Thijs met de grijze auto spelen? Neee, Thijs even slapen, jaja. Als je wakker bent, DAN met de grijze auto spelen. *stilte* Tadaaaaaaaaaaaa, Thijsje wakker!
De monoloog in het ledikantje: Thijs met de grijze auto spelen? Neee, Thijs even slapen, jaja. Als je wakker bent, DAN met de grijze auto spelen. *stilte* Tadaaaaaaaaaaaa, Thijsje wakker!
Koffiequote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb iets van 1 plakje ontbijtkoek op en een glas optimel en nu ga ik koffie drinken
klopt helemaalquote:
whehehequote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
duidelijk van niet neequote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt niets meer met het slaapje
maar een mijter op houden ho maarquote:
maar dat grijze autotje bleef ook maar roepen, speel met mijquote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt niets meer met het slaapje
hij heeft helemaal geen grijs autootjequote:Op woensdag 24 november 2010 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
maar dat grijze autotje bleef ook maar roepen, speel met mij
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen grijs autootje
whehehequote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maar verder zijn wij dan wel best lief voor hem hoor, en hij krijgt ook wel eens aandachtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:51 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Minimeneertje heeft duidelijk te vaak die reclame gezien dat kinderen niet zichzelf kunnen opvoeden
(jeweetwel: pleegouders gezocht)
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneee! Taaltoets waarvoor/ waarvan?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:53 schreef Pien85 het volgende:
Pff vanavond taaltoets en ik heb barstende koppijn en onwijs slecht geslapen
Om via m'n werk de opleiding in te mogen. Twijfel er overigens absoluut niet aan of ik 't ga halen hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneee! Taaltoets waarvoor/ waarvan?
Het is meer dat je het moet gaan doen met barstende koppijn dus?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef Pien85 het volgende:
Om via m'n werk de opleiding in te mogen. Twijfel er overigens absoluut niet aan of ik 't ga halen hoor
Jep, en moequote:Op woensdag 24 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is meer dat je het moet gaan doen met barstende koppijn dus?
Waarom hebben ze de auto daar geparkeerd dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoor trouwens net dat opa en oma een grijs autootje hebben.
Maar die staat wel op de maan.
Ach..je kunt niet alles hebben..
Daar zijn bedden voor, geen taaltoetsenquote:
en daar wil hij nou mee gaan spelenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoor trouwens net dat opa en oma een grijs autootje hebben.
Maar die staat wel op de maan.
Ach..je kunt niet alles hebben..
Misschien hoor ik dat zo nog, maar hij doet nu even een sirene naquote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze de auto daar geparkeerd dan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
Zo, en weer terug met shopsels![]()
hij deed even een stukje raad eens hoeveel ik van je houquote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar wil hij nou mee gaan spelen
marijkequote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
Mja, dat bed ik heb 9 uur in gelegen, beetje jammer dat ik niet sliepquote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zijn bedden voor, geen taaltoetsen
Grijze brandweerauto?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien hoor ik dat zo nog, maar hij doet nu even een sirene na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
En zitte d'r hillemaol dur, dan vatte maar de purquote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
als je het niet meer wit, dan gebruik je kit
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
Hoi LLquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
mijn laptop hou hem tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet ie het nog wel?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jeeejquote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
lunch verzinnen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi LL
Eigenlijk moet ik nog lunch verzinnen, maar heb nergens zin inIemand suggesties?
poffertjes, frikandel, boerengroentesoep, boterhammetjes, worteltjes, koffiequote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi LL
Eigenlijk moet ik nog lunch verzinnen, maar heb nergens zin inIemand suggesties?
Nee, dit was het luchtalarmquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
mijn laptop hou hem tegen
wat een kick ass galgjewoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met kaas en sla en komkommersquote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi LL
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ehm, van alles bij de Actionquote:
jawel hoor, hij schuif opeens naar het midden van 2 bureausquote:
Dan heb je te weinig zooi op je bureau om je laptop tegen te houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoor, hij schuif opeens naar het midden van 2 bureaus
ik was net aan het typen en trek mijn benen on der mijn stoel en daarmee de laptop onder mijn handen vandaan
Zie hierbovenquote:
Mmhh.. ja kan ik wel doen, ik ren zo wel even naar de overkantquote:Op woensdag 24 november 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lunch verzinnen?
afbakbroodjes?
Ehm nee, nee, nee, ja, nee, misschienquote:Op woensdag 24 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
poffertjes, frikandel, boerengroentesoep, boterhammetjes, worteltjes, koffie
Geen sla en komkommersquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was het luchtalarm
[..]
wat een kick ass galgjewoord
[..]
iets met kaas en sla en komkommers
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoor, hij schuif opeens naar het midden van 2 bureaus
ik was net aan het typen en trek mijn benen on der mijn stoel en daarmee de laptop onder mijn handen vandaan
Hoef je nietquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, van alles bij de ActionEn ondergoed bij de HEMA en de nieuwste uitbreiding voor WoW met deels airmiles en deel V&D tegoed waardoor die me maar 75 cent gekost heeft
En ben bij de Vodafone winkel geweest ivm m'n telefoon die nu al ruim 3 weken weg is ter reparatie... Wat een klote onvriendelijk winkel is dat zeg
Ik weet wel dat ik er niet meer heen ga als ik straks een ander abo kan afsluiten
![]()
ja nu wel, dat ligt nu bij mijn collega over zijn bureauquote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig zooi op je bureau om je laptop tegen te houden..
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja nu wel, dat ligt nu bij mijn collega over zijn bureau![]()
inclusief koffiebekertjes
Ja echt, klantonvriendelijkheid ten top gewoonquote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoef je nietvoor te doen
!
Das gewoon terecht. Vodafone is kloten.
KPN is redelijk OK. Alleen jammer van de Fair Use Policy op het 'onbeperkte' mobiele internetquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik wil denk ik wel naar Hi, die hebben wel leuke tarieven op internet... maar ik kijk volgend jaar oktober welquote:Op woensdag 24 november 2010 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
KPN is redelijk OK. Alleen jammer van de Fair Use Policy op het 'onbeperkte' mobiele internet![]()
.
Ik ken hetquote:Op woensdag 24 november 2010 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt, klantonvriendelijkheid ten top gewoonIk heb in die 3 weken niets van ze vernomen, kan de winkel niet bellen (ook niet via de klantenservice, want die kunnen volgens hun zeggen niet naar de winkels bellen
). Dus dan moet je langs. Doe ik dat (al voor de 2e keer), vergeet ik die klote bon. Zegt die man doodleuk "ja u vergeet de bon"
Ja, jullie hadden ook gewoon even een update kunnen geven oetlul, dan hoef ik namelijk niet langs te komen
Maar nu heb ik een mailadres en een schurft hekel aan vodafone
alle 32?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stapeltje van 12 wel jaquote:
En eigenlijk begon het al toen ik mijn kapotte toestel wilde inleverenquote:
Nou ja, ze kan het altijd proberenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Stomme tandarts, afspraak staan voor Sander op 1 dec (woe-middag)
belt de assistente op of het vervroegd kan worden naar morgen
Nee natuurlijk niet..denk eens logisch na
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En eigenlijk begon het al toen ik mijn kapotte toestel wilde inleverenDe meneer van de reparatie was met pauze, of ik later wilde terugkomen? Want zo zei de mevrouw in de winkel "die meneer had ook recht op zijn pauze"
Ja tuurlijk heeft ie recht op z'n pauze, maar ben je werkelijk te achterlijk om em aan te nemen en een bewijsje te schrijven? Maar daar heb ik dus echt voor moeten lullen als brugman... wat een achterlijke mongolen
Nou echt, ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijke bedoeling mee gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n bewijsje schrijven is heel moeilijk hoor. Tenminste, als je een domme kut bent die bij de telefoonwinkel werkt.
Nogal jaquote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Echt wat een onkundige mensen in die winkel zeg
quote:
jij weet hetquote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En zitte d'r hillemaol dur, dan vatte maar de pur
douche ze STquote:
Ik zou het gewoon doen, geen stijl ditquote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogal jaEn nu ga ik ze een mailtje sturen en twijfel ik of ik er meteen een klachtje bij moet maken
Ben wel strijdlustig vandaag
pezuquote:
nog steeds zo mad as hellquote:
goldylocksquote:
hela hola lolaquote:
dag zustertjequote:
ik heb ook lekker geslapenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Hoi allemaal!![]()
![]()
![]()
Hoe ist met jullie?
Ik heb heerlijk geslapen met mn oordoppen in en masker op![]()
Teringherrie buiten van die bouwvakkers
![]()
En ik wilde tot half 2 slapen, werd 10 min later wakker, had ik geen wekker gezetben ik ff blij dat ik niet langer heb geslapen
![]()
whehehequote:
Omdat ik weer in mn ritme moet komen en anders niet slaap vanavondquote:Op woensdag 24 november 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker geslapen
En waarom heb je niet langer geslapen als je toch zo lekker lag?
Mooii.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook lekker geslapen
maar goed tot half 2 is ook wel fijn en nu heb je nog wat aan je dag
whut?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg de fuck![]()
je kan ook prive chatten
pgr stuurde me net een berichtquote:
Haha ja mij ook XD Lol!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pgr stuurde me net een bericht
Denk je?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou is iedereen aan het prive chatten
Hier welquote:
hier welquote:
quote:
je bent populairquote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
wtfheul mijn scherm vol met popupjes
trevquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
wtfheul mijn scherm vol met popupjes
Trevquote:
Ja, ik weet ook niet goed wat de meerwaarde is. Misschien nog meer tegelijk doen aangezien ze rechts in je scherm staan?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Prive chatten?Lachen
Maar dan vraag ik me af he
Waarom? Want PM's zijn leuker
Hoe wat waar prive chatten? Ik dahct dat het msn heetquote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Prive chatten?Lachen
Hey Enfequote:Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Trev
[..]
Ja, ik weet ook niet goed wat de meerwaarde is. Misschien nog meer tegelijk doen aangezien ze rechts in je scherm staan?
OMdat het kanquote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Prive chatten?Lachen
ik ga me scheren en dan dadelijk werkenquote:
Werkze alvastquote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga me scheren en dan dadelijk werken
met jouw werk vraag me ik me af wat je gaat scheren.....quote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga me scheren en dan dadelijk werken
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met jouw werk vraag me ik me af wat je gaat scheren.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
TMIquote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaarrrrrggg
the evil daystar from the big blue room![]()
remove it, remove it
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaarrrrrggg
the evil daystar from the big blue room![]()
remove it, remove it
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:45 schreef friemelaar het volgende:
Weerplaza heeft een nieuw weer fenomeen geïntroduceerd !!!
[ afbeelding ]
![]()
kijk zelf maar op Nu.nl/weerOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Me2, is speciaal voor lurkersquote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
wat is dat chatbgebeuren ???
krijg ik nu allemaal geile berichtjes van iedereen
quote:
Waarom moet dat met de chat? Dat kan toch gewoon hier?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
wat is dat chatbgebeuren ???
krijg ik nu allemaal geile berichtjes van iedereen
das waar ookquote:Op woensdag 24 november 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom moet dat met de chat? Dat kan toch gewoon hier?
Hoi, neuken?
SSSSHHHHHHHHHHHTquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Lovelylady heeft weer eens een bui
Ze wou gaan neuken in de douche met mij![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Enfermera het volgende:
LL, wat een ontzettend lieve foto's van Koen trouwensDie kleine sint ook
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SSSSHHHHHHHHHHHT
[..]
ik weet het
![]()
Ik ook.quote:
Ik bedoel meer dat ik nu onderweg naar huis ben. Klopt dat ik daar geen last van heb want heb geen handschoenen aanquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus er is nog hoop dat ze op tijd klaar zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Net weg uit Zutphen, nu via Den Bosch naar huismen was lekker aan t klussen daar in Deventer
Och, op tijd... maar inderdaad, denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus er is nog hoop dat ze op tijd klaar zijn
En wat schafte de pot?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker gegeten, en zelfs in mn eendje afgewassen![]()
![]()
Ik zal blij zijn als we in ons nieuwe huis een vaatwasser hebben... Als ons huis nog een keer verkocht gaat worden
Heel simpel, had nog een blik kipragout staan, dat met basmati rijst en worteltjesquote:
Zit nu aan de boerenkoolquote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heel simpel, had nog een blik kipragout staan, dat met basmati rijst en worteltjesEn nog een komkommer/bosui/feta/olijfolie/witte wijnazijn-salade erbij
En wat ga jij eten? Of heb je al gegeten?
in je eendje afgewassenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik zal blij zijn als we in ons nieuwe huis een vaatwasser hebben... Als ons huis nog een keer verkocht gaat worden
ik zal voor je duimen flesquote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, op tijd... maar inderdaad, denk ik.
dat moet ookquote:
In je eendjequote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
![]()
spuit 11quote:
heb je al de OP gezien beroemdequote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
bordje spaghetti achter de verstandskiezen
Dat gaat hem bij mij niet wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
bordje spaghetti achter de verstandskiezen
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in je eendje afgewassen
ik doe het altijd in de keuken
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in je eendje afgewassen
ik doe het altijd in de keuken
quote:
quote: