Och, op tijd... maar inderdaad, denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus er is nog hoop dat ze op tijd klaar zijn
En wat schafte de pot?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker gegeten, en zelfs in mn eendje afgewassen![]()
![]()
Ik zal blij zijn als we in ons nieuwe huis een vaatwasser hebben... Als ons huis nog een keer verkocht gaat worden
Heel simpel, had nog een blik kipragout staan, dat met basmati rijst en worteltjesquote:
Zit nu aan de boerenkoolquote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heel simpel, had nog een blik kipragout staan, dat met basmati rijst en worteltjesEn nog een komkommer/bosui/feta/olijfolie/witte wijnazijn-salade erbij
En wat ga jij eten? Of heb je al gegeten?
in je eendje afgewassenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik zal blij zijn als we in ons nieuwe huis een vaatwasser hebben... Als ons huis nog een keer verkocht gaat worden
ik zal voor je duimen flesquote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, op tijd... maar inderdaad, denk ik.
dat moet ookquote:
In je eendjequote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef Enfermera het volgende:
![]()
spuit 11quote:
heb je al de OP gezien beroemdequote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
bordje spaghetti achter de verstandskiezen
Dat gaat hem bij mij niet wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
bordje spaghetti achter de verstandskiezen
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in je eendje afgewassen
ik doe het altijd in de keuken
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in je eendje afgewassen
ik doe het altijd in de keuken
quote:
quote: