ik ga eerst nog proberen het gaatje/scheurtje dicht te smeltenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan de slang die erheen loopt dubbelvouwen en een slangeklem erom heen.
dan lekt ie niet meer en op de radiator zit een dop met overdruk ventiel, wel af en toe bijvullen
o ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga eerst nog proberen het gaatje/scheurtje dicht te smelten
dat zijn de meeste oplossingen van mij ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, dat kan ook.
maar je hebt nu een MacGyver oplossing
je moet eerst even met thinner schoonmaken, wel voorzichtig want anders heb je een andere oplossingquote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn de meeste oplossingen van mij ook
MacGyverquote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, dat kan ook.
maar je hebt nu een MacGyver oplossing
daar moet ik nog voor bellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet eerst even met thinner schoonmaken, wel voorzichtig want anders heb je een andere oplossing![]()
wat kost een nieuwe eigenlijk?
straks kost dat ding een tientje en is het gewoon op voorraadquote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet ik nog voor bellen.
maar ik ga volgende week eerst nog naar nederland bij een paar slopers kijken
creatief met allesquote:
op de sloop kosten ze al 30 euro dus bij de garage zal ie wel wat duurder zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks kost dat ding een tientje en is het gewoon op voorraad
[..]
creatief met alles
hier gelukkig nog nietquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Symphonic het volgende:
Zo, boven hebben ze de sluizen open gezet....
hij heeft alleen geen baardquote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een uberschattige kleine Klaas![]()
[ afbeelding ]
van de trap gevallenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Zo ben ik weer.
Zucht, hijg, kreun, steun.
Kleine Klaas heeft dat ook heul niequote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft alleen geen baard
anders was hij een echt klazen baas![]()
Ahhhhh.....quote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een gedicht ingestuurd
FOK! sinterklaas actie: rijmen en dichten zonder..
friemelquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi gedicht Marijke
tevens HOIaan wie ik vandaag nog niet gezien had
hoi friemelaarquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi gedicht Marijke
tevens HOIaan wie ik vandaag nog niet gezien had
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |