ja nu wel, dat ligt nu bij mijn collega over zijn bureauquote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig zooi op je bureau om je laptop tegen te houden..
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja nu wel, dat ligt nu bij mijn collega over zijn bureau![]()
inclusief koffiebekertjes
Ja echt, klantonvriendelijkheid ten top gewoonquote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoef je nietvoor te doen
!
Das gewoon terecht. Vodafone is kloten.
KPN is redelijk OK. Alleen jammer van de Fair Use Policy op het 'onbeperkte' mobiele internetquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik wil denk ik wel naar Hi, die hebben wel leuke tarieven op internet... maar ik kijk volgend jaar oktober welquote:Op woensdag 24 november 2010 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
KPN is redelijk OK. Alleen jammer van de Fair Use Policy op het 'onbeperkte' mobiele internet![]()
.
Ik ken hetquote:Op woensdag 24 november 2010 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt, klantonvriendelijkheid ten top gewoonIk heb in die 3 weken niets van ze vernomen, kan de winkel niet bellen (ook niet via de klantenservice, want die kunnen volgens hun zeggen niet naar de winkels bellen
). Dus dan moet je langs. Doe ik dat (al voor de 2e keer), vergeet ik die klote bon. Zegt die man doodleuk "ja u vergeet de bon"
Ja, jullie hadden ook gewoon even een update kunnen geven oetlul, dan hoef ik namelijk niet langs te komen
Maar nu heb ik een mailadres en een schurft hekel aan vodafone
alle 32?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stapeltje van 12 wel jaquote:
En eigenlijk begon het al toen ik mijn kapotte toestel wilde inleverenquote:
Nou ja, ze kan het altijd proberenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Stomme tandarts, afspraak staan voor Sander op 1 dec (woe-middag)
belt de assistente op of het vervroegd kan worden naar morgen
Nee natuurlijk niet..denk eens logisch na
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En eigenlijk begon het al toen ik mijn kapotte toestel wilde inleverenDe meneer van de reparatie was met pauze, of ik later wilde terugkomen? Want zo zei de mevrouw in de winkel "die meneer had ook recht op zijn pauze"
Ja tuurlijk heeft ie recht op z'n pauze, maar ben je werkelijk te achterlijk om em aan te nemen en een bewijsje te schrijven? Maar daar heb ik dus echt voor moeten lullen als brugman... wat een achterlijke mongolen
Nou echt, ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijke bedoeling mee gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n bewijsje schrijven is heel moeilijk hoor. Tenminste, als je een domme kut bent die bij de telefoonwinkel werkt.
Nogal jaquote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Echt wat een onkundige mensen in die winkel zeg
quote:
jij weet hetquote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En zitte d'r hillemaol dur, dan vatte maar de pur
douche ze STquote:
Ik zou het gewoon doen, geen stijl ditquote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogal jaEn nu ga ik ze een mailtje sturen en twijfel ik of ik er meteen een klachtje bij moet maken
Ben wel strijdlustig vandaag
pezuquote:
nog steeds zo mad as hellquote:
goldylocksquote:
hela hola lolaquote:
dag zustertjequote:
ik heb ook lekker geslapenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Hoi allemaal!![]()
![]()
![]()
Hoe ist met jullie?
Ik heb heerlijk geslapen met mn oordoppen in en masker op![]()
Teringherrie buiten van die bouwvakkers
![]()
En ik wilde tot half 2 slapen, werd 10 min later wakker, had ik geen wekker gezetben ik ff blij dat ik niet langer heb geslapen
![]()
whehehequote:
Omdat ik weer in mn ritme moet komen en anders niet slaap vanavondquote:Op woensdag 24 november 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker geslapen
En waarom heb je niet langer geslapen als je toch zo lekker lag?
Mooii.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook lekker geslapen
maar goed tot half 2 is ook wel fijn en nu heb je nog wat aan je dag
whut?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg de fuck![]()
je kan ook prive chatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |