Koffiequote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb iets van 1 plakje ontbijtkoek op en een glas optimel en nu ga ik koffie drinken
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
De monoloog in het ledikantje: Thijs met de grijze auto spelen? Neee, Thijs even slapen, jaja. Als je wakker bent, DAN met de grijze auto spelen. *stilte* Tadaaaaaaaaaaaa, Thijsje wakker!
klopt helemaalquote:
De monoloog in het ledikantje: Thijs met de grijze auto spelen? Neee, Thijs even slapen, jaja. Als je wakker bent, DAN met de grijze auto spelen. *stilte* Tadaaaaaaaaaaaa, Thijsje wakker!
whehehequote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
duidelijk van niet neequote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt niets meer met het slaapje
maar een mijter op houden ho maarquote:
maar dat grijze autotje bleef ook maar roepen, speel met mijquote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wordt niets meer met het slaapje
hij heeft helemaal geen grijs autootjequote:Op woensdag 24 november 2010 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
maar dat grijze autotje bleef ook maar roepen, speel met mij
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen grijs autootje
whehehequote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maar verder zijn wij dan wel best lief voor hem hoor, en hij krijgt ook wel eens aandachtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:51 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Minimeneertje heeft duidelijk te vaak die reclame gezien dat kinderen niet zichzelf kunnen opvoeden
(jeweetwel: pleegouders gezocht)
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneee! Taaltoets waarvoor/ waarvan?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:53 schreef Pien85 het volgende:
Pff vanavond taaltoets en ik heb barstende koppijn en onwijs slecht geslapen
Om via m'n werk de opleiding in te mogen. Twijfel er overigens absoluut niet aan of ik 't ga halen hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneee! Taaltoets waarvoor/ waarvan?
Het is meer dat je het moet gaan doen met barstende koppijn dus?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef Pien85 het volgende:
Om via m'n werk de opleiding in te mogen. Twijfel er overigens absoluut niet aan of ik 't ga halen hoor
Jep, en moequote:Op woensdag 24 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is meer dat je het moet gaan doen met barstende koppijn dus?
Waarom hebben ze de auto daar geparkeerd dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoor trouwens net dat opa en oma een grijs autootje hebben.
Maar die staat wel op de maan.
Ach..je kunt niet alles hebben..
Daar zijn bedden voor, geen taaltoetsenquote:
en daar wil hij nou mee gaan spelenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoor trouwens net dat opa en oma een grijs autootje hebben.
Maar die staat wel op de maan.
Ach..je kunt niet alles hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |