Misschien hoor ik dat zo nog, maar hij doet nu even een sirene naquote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze de auto daar geparkeerd dan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
Zo, en weer terug met shopsels![]()
hij deed even een stukje raad eens hoeveel ik van je houquote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar wil hij nou mee gaan spelen
marijkequote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
Mja, dat bed ik heb 9 uur in gelegen, beetje jammer dat ik niet sliepquote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zijn bedden voor, geen taaltoetsen
Grijze brandweerauto?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien hoor ik dat zo nog, maar hij doet nu even een sirene na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
En zitte d'r hillemaol dur, dan vatte maar de purquote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
als je het niet meer wit, dan gebruik je kit
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
Hoi LLquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
mijn laptop hou hem tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet ie het nog wel?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jeeejquote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, Koen als Sint![]()
![]()
lunch verzinnen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi LL
Eigenlijk moet ik nog lunch verzinnen, maar heb nergens zin inIemand suggesties?
poffertjes, frikandel, boerengroentesoep, boterhammetjes, worteltjes, koffiequote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi LL
Eigenlijk moet ik nog lunch verzinnen, maar heb nergens zin inIemand suggesties?
Nee, dit was het luchtalarmquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
mijn laptop hou hem tegen
wat een kick ass galgjewoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met kaas en sla en komkommersquote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi LL
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ehm, van alles bij de Actionquote:
jawel hoor, hij schuif opeens naar het midden van 2 bureausquote:
Dan heb je te weinig zooi op je bureau om je laptop tegen te houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoor, hij schuif opeens naar het midden van 2 bureaus
ik was net aan het typen en trek mijn benen on der mijn stoel en daarmee de laptop onder mijn handen vandaan
Zie hierbovenquote:
Mmhh.. ja kan ik wel doen, ik ren zo wel even naar de overkantquote:Op woensdag 24 november 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lunch verzinnen?
afbakbroodjes?
Ehm nee, nee, nee, ja, nee, misschienquote:Op woensdag 24 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
poffertjes, frikandel, boerengroentesoep, boterhammetjes, worteltjes, koffie
Geen sla en komkommersquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was het luchtalarm
[..]
wat een kick ass galgjewoord
[..]
iets met kaas en sla en komkommers
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoor, hij schuif opeens naar het midden van 2 bureaus
ik was net aan het typen en trek mijn benen on der mijn stoel en daarmee de laptop onder mijn handen vandaan
Hoef je nietquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, van alles bij de ActionEn ondergoed bij de HEMA en de nieuwste uitbreiding voor WoW met deels airmiles en deel V&D tegoed waardoor die me maar 75 cent gekost heeft
En ben bij de Vodafone winkel geweest ivm m'n telefoon die nu al ruim 3 weken weg is ter reparatie... Wat een klote onvriendelijk winkel is dat zeg
Ik weet wel dat ik er niet meer heen ga als ik straks een ander abo kan afsluiten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |