Misschien wel, wie weet...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Techno het volgende:
Werd Feitosa afgeleid door iets in een panterprintje?
ik ga weer een nieuwe hesh halenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Zo'n skullcandy past volgens mij beter op mijn hoofd.
AKG K518quote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Zo'n skullcandy past volgens mij beter op mijn hoofd.
Wat voor een heb jij dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga weer een nieuwe hesh halen
Je mag wel gewoon toegeven dat je het gewoon niet snapt met die nieuwe lay-outquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Feitosa het volgende:
Ja, ik ga natuurlijk geen topic openen. Te minderwaardig werk vind ik dat.
Ziet er wel uit als iets waar ik naar op zoek ben ja, ook qua prijs.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
AKG518![]()
alleen snoertje is wat kort voor thuis
scullcandy hesh black n white, vorige collectie dusquote:
Maar die zijn wel gemaakt voor kleine koppies?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
scullcandy hesh black n white, vorige collectie dusdie in mn fobo
maar door mn lompe gedrag zo'n oor afgebroken
dus die plak ik nu iedere keer weer vast
zelf voor een leuk prijsje bij de Mediamarkt gekocht vorige weekquote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als iets waar ik naar op zoek ben ja, ook qua prijs.
Nog wat anussen gepenetreerd de laatste tijd ouwe hippie?quote:
petjes zijn mij altijd te groot, en zonnebrillen ook, maar deze moet ik zelfs een klein tikje 'uittrekken'quote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die zijn wel gemaakt voor kleine koppies?
En toch neem je nog de moeite te postenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog wat anussen gepenetreerd de laatste tijd ouwe hippie?
Ik ben er weer vandoor. Wilde enkel Kreator helpen met mijn advies.
Was niet van plan teveel energie hier in te steken.
Ik vind jou altijd zo homofoob overkomen he.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
petjes zijn mij altijd te groot, en zonnebrillen ook, maar deze moet ik zelfs een klein tikje 'uittrekken'
Als jij dat graag leest prima. Bij deze.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon toegeven dat je het gewoon niet snapt met die nieuwe lay-out
Soms ben je ook echt een droeftoeter pur sang he?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Feitosa het volgende:
Ja, ik ga natuurlijk geen topic openen. Te minderwaardig werk vind ik dat.
ik ga m bij de bcc bestellen, dan heb ik m voor 50 euro.. Maar twijfel nog tussen 'rasta' en ' white'quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt bekend.
Ik moet gewoon naar de winkel gaan, maar die van Joe was een goeie tip en die van jou ook, dus ik ben benieuwd waar ik uiteindelijk mee thuis kom.
Laterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die rasta is lachen ja, maar ik zou voor wit gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga m bij de bcc bestellen, dan heb ik m voor 50 euro.. Maar twijfel nog tussen 'rasta' en ' white'
Hahahaha, ik ben verre van homofoob. Maar die ouwe bisexueel zou ik het liefst bewerken met een honkbalknuppel. En dan nagenieten met een sigaretje erbij en een glas whisky terwijl ik zijn gemutileerde lichaam bekijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo homofoob overkomen he.
ja, die is zwart wit.. Die ik nu heb ook, en past wel overal bij, maar ja, ik hou wel van kleur zeg maarquote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die rasta is lachen ja, maar ik zou voor wit gaan.
Ik neem mijn woorden deels terug, "soms" is niet van toepassing.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben verre van homofoob. Maar die ouwe bisexueel zou ik het liefst bewerken met een honkbalknuppel. En dan nagenieten met een sigaretje erbij en een glas whisky terwijl ik zijn gemutileerde lichaam bekijk.
Hij trekt conclusies over mij en beoordeeld mij terwijl hij me 0,0 kent.
Ik vind die rasta coolquote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die is zwart wit.. Die ik nu heb ook, en past wel overal bij, maar ja, ik hou wel van kleur zeg maar
Die verbaasde mij ook al enigszins.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden deels terug, "soms" is niet van toepassing.
Aj, dat is minder ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iehl, de prik is van mn energy drink af
ja, daarom twijfel ik dus nogquote:
Ik drink dat niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iehl, de prik is van mn energy drink af
Zolang het mijn kant op is kan ik er mee levenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dat niet meerDan stuiter ik echt alle kanten op
dat vind ik zo smerigquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang het mijn kant op is kan ik er mee leven.
het werkt bij mij niet eens, maar die cassisenergy drink van de lidlquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dat niet meerDan stuiter ik echt alle kanten op
Dat jij mijn type humor niet snapt kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden deels terug, "soms" is niet van toepassing.
*proest*quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben verre van homofoob. Maar die ouwe bisexueel zou ik het liefst bewerken met een honkbalknuppel. En dan nagenieten met een sigaretje erbij en een glas whisky terwijl ik zijn gemutileerde lichaam bekijk.
Ik vind 't ook wel lekker, maar ik drink het alleen met uitgaan of zoquote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het werkt bij mij niet eens, maar die cassisenergy drink van de lidl
In dat gevalquote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens de hele week vrij volgende week, ik ga een dating-tour houden denk ik, inschrijvingen kunnen per PM.
nee, dan drink ik bierquote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't ook wel lekker, maar ik drink het alleen met uitgaan of zo
Ik drink ook bier. Maar energy gaat er dan ook wel inquote:Op woensdag 24 november 2010 12:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dan drink ik bier
Maar ik ga nooit meer uitheb het wel gezien.. Ik word oud
nee, want ik vind redbull minder lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink ook bier. Maar energy gaat er dan ook wel in
niet doen plzquote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
The world (of warcraft) has ended!
Gast, 80 % wat ik hier neerpleur moet je met een kilo zout nemen. De overige 20% is wel waar .quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Jij houdt plots niet meer van panterprintjes? Want dat is het enige wat ik vandaag heb gezegd
bewerken met een honkbalknuppel, lame niet lachen
We-don't-carequote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gast, 80 % wat ik hier neerpleur moet je met een kilo zout nemen. De overige 20% is wel waar .
Ik kan dingen typen die ik serieus lijk te bedoelen , maar tegelijkertijd is het meer een mindfuck.
Dus wie ik ben zal je nooit weten.
De honkbalknuppel en gemutileerd lichaam in combi met je homofobe bi-seksuele opmerking neem ik misschien te serieus, maar ik neem hem wel serieus. Gewoon een aantal dingen die mij te ver gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gast, 80 % wat ik hier neerpleur moet je met een kilo zout nemen. De overige 20% is wel waar .
Ik kan dingen typen die ik serieus lijk te bedoelen , maar tegelijkertijd is het meer een mindfuck.
Dus wie ik ben zal je nooit weten.
je weet m'n accountnaam/charnamen/oid?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik jou online zie komen (ja, dat kan tegenwoordig), ga ik je gewoon heel hard schoppen.
Je blizz-accountnaam/email is genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je weet m'n accountnaam/charnamen/oid?
Mindfucks werken beter als mensen nog het idee hebben dat je serieus te nemen bent in plaats van een relkloon.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Feitosa het volgende:
de 1e is makkelijk en 2e heb ik je geloof ik gegeven, dus doe datquote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je blizz-accountnaam/email is genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Uiteraardquote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef stbabylon het volgende:
HW, lurk je nog mee in dat OUD topic. Echt briljant. Het is echt niet de schuld van de oudersDe wereld is krom
Linkje!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef stbabylon het volgende:
HW, lurk je nog mee in dat OUD topic. Echt briljant. Het is echt niet de schuld van de oudersDe wereld is krom
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de 1e is makkelijk en 2e heb ik je geloof ik gegeven, dus doe dat
Doe het gewoon niet. Je weet zelf ook dat het een maandje leuk is en dat je dan alleen maar dom gegrind hebt waar je niks mee op schiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik doen of ik r niet zie/herkenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. De moeder van een vriendin van vroeger stapt in, zou ik hoi zeggen?
Ze gaat dan altijd hele verhalen vertellen en ze praat zo gebrekkig nederlands dat ik dr niet versta
oke, dan is het heel goed dat ik helemaal in mn telefoon 'verdiept' benquote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zou ik doen of ik r niet zie/herken
het is echt het bewijs van "mijn kind is het middelpunt van het universum"quote:
Ehr... wat is dit?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe jij het maar dan.
En voelde het goed?
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe jij het maar dan.
En voelde het goed?
Wat aan de ene kant heel logisch en goed is. Tokkies die hun kind verwaarlozen wil je ook niet hebben. Enige realiteitsbesef zou soms geen kwaad kunnen,quote:Op woensdag 24 november 2010 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt het bewijs van "mijn kind is het middelpunt van het universum".
quote:
Euh, wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe jij het maar dan.
En voelde het goed?
Hola.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
*kuchrochelproestkuch*
Goeiemiddag
Ik vind dat ik dat na het incident mag vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, je ouders met kinderengedeelte kan je misschien wel de brandstapel opleveren hoor
heb je ze ook zonder kinderen dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, je ouders met kinderengedeelte kan je misschien wel de brandstapel opleveren hoor
Die OP is echt mooiquote:
Middag meisjequote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
*kuchrochelproestkuch*
Goeiemiddag
Ouders met dode kinderenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je ze ook zonder kinderen dan?.
beebeetjequote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
*kuchrochelproestkuch*
Goeiemiddag
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je ze ook zonder kinderen dan?.
Heb je 'm geschopt?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met van die gedrochten
net gooide zo'n gedrocht een hand vol pepernoten in mn sopje op het werk
Op zich best grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met van die gedrochten
net gooide zo'n gedrocht een hand vol pepernoten in mn sopje op het werk
nee, ik was bang dat ie me de gingerziekte zou gevenquote:
Hmm, dat klinkt ernstig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, ik was bang dat ie me de gingerziekte zou geven
nee. Want toen moest ik voor 2 kamers nog een nieuw sopje makenquote:
Dat zeg ik. Best grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Want toen moest ik voor 2 kamers nog een nieuw sopje makenen omdat die pepernotendrab aan de plee bleef plakken ook nog een keer de plee schoonmaken
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik was bang dat ie me de gingerziekte zou geven
ja. Gingersquote:
Tell someone who gives a crap pipo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Oh GvsE, ik moet altijd zo om jou lachen
Ga ff ergens anders de infantiele internethooligan uithangen, triesto.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tell someone who gives a crap pipo.
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Buurvrouw zet die kutdroger van dr weer eens aan
Heeft ze een droog verbod?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Mag dat tegenwoordig niet meer dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook
dat doe ik niet door mn hurken, benen gestrekt en kontje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
bisquote:
Een wat????quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe ik niet door mn hurken, benen gestrekt en kontje omhoog
make it go awayquote:
in mn sexy ziekenhuispakjequote:
Whoooooshhhhhquote:
Opdracht nog afgekregen?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, ik ben bang dat ik straks in de trein in slaap val
nee, ik ben niet tegen ouders. Of kinderen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
We hebben meer troepen nodig in OUD! We hebben een succesvolle brug gebouwt naar het vijandelijk gebied en vechten nu vol moed, maar zodra ze daar de versterkingen uit het kasteel hebben opgeroepen, zullen we ten onder gaan! Help Samzz en mij in de roemvolle strijd!
Ik was er alquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
We hebben meer troepen nodig in OUD! We hebben een succesvolle brug gebouwt naar het vijandelijk gebied en vechten nu vol moed, maar zodra ze daar de versterkingen uit het kasteel hebben opgeroepen, zullen we ten onder gaan! Help Samzz en mij in de roemvolle strijd!
Dat slijt nog wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan infiltreren!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Mwa kreeg vanmorgen een email dat het pas 10 januari nu mag ingeleverd worden, maaar heb het nu grotedeels af. Skip school ook, dus kom zo jouw kant opquote:
Ding staat in de gang. Enige muur die dat ding raakt is de mijne. En volgens mij is er iets grondig mis met het apparaat, want het klinkt altijd 2 uur lang of er een Boeing opstijgt vanuit de gangquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo
Maar goed, alle elektrische drogers zouden verboden moeten zijn, dus gelijk heb je
Kreaquote:
Wat was het linkje ook alweer?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Mutsquote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa kreeg vanmorgen een email dat het pas 10 januari nu mag ingeleverd worden, maaar heb het nu grotedeels af. Skip school ook, dus kom zo jouw kant op
Ja want hier valt het ook altijd goed als iemand komt rellen vanuit een ander subforumquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Dan ping je maar als ik kan komenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, maar eh... Ik moet nog wel t nodige in huis doen, en boodschappen halen hè
Will doquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ping je maar als ik kan komen
Ik vloekte grondig dat ze weer alles behalve op tijd met informatie kwamen aanzetten. Is al de 3e x dit schooljaar dat ze dit flikkenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mutsnou ja, lekker dat het al bijna af is
Ja, maar wij maken zo'n iemand dan grondig af, dat gaat ze niet lukken in OUDquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want hier valt het ook altijd goed als iemand komt rellen vanuit een ander subforum
Sorry, ik vind het te leuk om te lezen welk veenlijk je ditmaal hebt geneukt.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders de infantiele internethooligan uithangen, triesto.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vloekte grondig dat ze weer alles behalve op tijd met informatie kwamen aanzetten. Is al de 3e x dit schooljaar dat ze dit flikken
De dingen die sommige vrouwen met een fohn verzinnenquote:
Iig wel zonder panterprintlegging, dat scheelt weerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het te leuk om te lezen welk veenlijk je ditmaal hebt geneukt.
Mja, ik ga zo ook eten.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik laat je ff in de steek, Babs
Eten en dan paardrijden en zo.
Tegenwoordig zijn het van die glimmende dikke winterjassen met een bontkraag!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iig wel zonder panterprintlegging, dat scheelt weer
die zijn onweerstaanbaarquote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als een stiefzusje met down, GvE.
Er zat vanmorgen een Nederlandse jongen naast me met zo'n jas.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Tegenwoordig zijn het van die glimmende dikke winterjassen met een bontkraag!
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het te leuk om te lezen welk veenlijk je ditmaal hebt geneukt.
Ielquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zat vanmorgen een Nederlandse jongen naast me met zo'n jas.
We moeten toch wat he, als single vrouwquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dingen die sommige vrouwen met een fohn verzinnen
Euhm.... nee?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Ja, echt afschuwelijk die dingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Tegenwoordig zijn het van die glimmende dikke winterjassen met een bontkraag!
...het enige wat je nog kunt bedenken is het gebruik van een föhn?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef missbehavin het volgende:
We moeten toch wat he, als single vrouw
Je hebt hem geschoren, de jongen en de jas?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zat vanmorgen een Nederlandse jongen naast me met zo'n jas.
Joh, ik trek de hele keukenla leeg onderhandquote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het enige wat je nog kunt bedenken is het gebruik van een föhn?
Zjin bakkebaarden liepen 10cm naar beneden door, in een punt. En hij had meer gel, dan haar.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt hem geschoren, de jongen en de jas?
Oeh, dat het zo'n knetterhard glimmend geheel op zijn hoofd is?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zjin bakkebaarden liepen 10cm naar beneden door, in een punt. En hij had meer gel, dan haar.
De meeste wijve kunnen gewoon dagelijks onder hun stand neuken, als ze willen. Echt goeie danwel leuke mannen zoals ik is lastiger te vinden, maar come on...in dit topic lopen al minstens 10 kanslozen rond die op alles dat ademt willen kruipen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik trek de hele keukenla leeg onderhand
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, ik trek de hele keukenla leeg onderhand
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
De meeste wijve kunnen gewoon dagelijks onder hun stand neuken, als ze willen. Echt goeie danwel leuke mannen zoals ik is lastiger te vinden, maar come on...in dit topic lopen al minstens 10 kanslozen rond die op alles dat ademt willen kruipen.
Dus je faalt..
Nonnen doen ook niet aan zelfbevleking schat.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Flippiee het volgende:
Maar missB, Yuki, M_M en ik zijn non. Dus keuken is enige optie.
Jongen ik zei toch dat je het moest regelenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik regel het wel op een andere manier
Regels nog maar een keer lezen danquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonnen doen ook niet aan zelfbevleking schat.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Sorry schat maar ik kreeg een MI van zelfbevrediging met een deegroller
Niet te origineel doen he? Straks denk ik nog te maken te hebben met iemand met intellect.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iig wel zonder panterprintlegging, dat scheelt weer
was ik al mee bezigquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen ik zei toch dat je het moest regelen![]()
PM dr, mijn toestemming heb je
Ik heb honger maar durf niet te etenquote:
Een ongeluk zit nochtans in een klein hoekje.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
Nonnen doen ook niet aan zelfbevleking schat.
I know babequote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nadeel: er staat nu een OUD-topic in MyAt.
Meld zich!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef Kreator het volgende:
De meeste wijve kunnen gewoon dagelijks onder hun stand neuken, als ze willen. Echt goeie danwel leuke mannen zoals ik is lastiger te vinden, maar come on...in dit topic lopen al minstens 10 kanslozen rond die op alles dat ademt willen kruipen.
Dus je faalt..
Zou dit ooit nog goedkomen?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef RealZeus het volgende:
Gewoon op het kruisje naast het topic klikken in je MyAtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb honger maar durf niet te eten
quote:
Misselijk en ik wil niet kotsenquote:
Hmm, minder.. beschuitje ms?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misselijk en ik wil niet kotsen
Woooh, wat!?quote:
quote:
Het is hier inderdaad wel een dikke roddelkliek.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Dat OUD topic kan je net zo goed mergen met dit. Dat hebben jullie aardig dood gemaakt met een overvloed van hier.![]()
Geen discussie meer mogelijk. Knap gedaan hoor.
Nee jongen ik weet dat jij zo bentquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
oh dus het is wel al doorgestuurd maar ik heb nog geen reply....
ga ik wat aan doen
Ik moet dan gelijk denken aan die figuren van een freakshow die zich ophangen aan vleeshakenquote:
Had je wel je piemel gepm't?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
Had ik eindelijk een PM relatie, stopt ze ineens met reageren.. *verdriet*
Vandaar de stilte opeensquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had je wel je piemel gepm't?
Wat dan breekt als ik het vastgrijp om hem naar m'n ballen te sturenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, dat het zo'n knetterhard glimmend geheel op zijn hoofd is?
dan zal het je verbazen dat ik pas 10 minuten bezig benquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jongen ik weet dat jij zo bent
Tbh. Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
dan zal het je verbazen dat ik pas 10 minuten bezig ben
Je hebt hem zelf nooit gezien omdat ie onder een afdakje hangt?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer want dan kom ik er niet meer vanaf als het me toch tegenvalt..
Post 'm gewoon op KPD als je toch bezig bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
Dat durf ik niet meer want dan kom ik er niet meer vanaf als het me toch tegenvalt..
Je moet m toch ook gewoon bij zijn oren grijpen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dan breekt als ik het vastgrijp om hem naar m'n ballen te sturen
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch! Neuken?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
@dawg: Risen uitgespeeld (kwartiertje werk)
dus nu m'n leven terug.![]()
ow wacht...
Nooitquote:
..nee, dan krijg ik stalkers.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef DustPuppy het volgende:
Post 'm gewoon op KPD als je toch bezig bent.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
@dawg: Risen uitgespeeld (kwartiertje werk)
dus nu m'n leven terug.![]()
ow wacht...
dat heb je nu al zo vaak geroepen, maar wat komt ervan?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch! Neuken?
Iemand heeft een doorsmeerbeurt nodig, geloof ik.quote:
Iedereen hier toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Iemand heeft een doorsmeerbeurt nodig, geloof ik.
Jij spart met fysiek geweld, ik verlaagt mijzelfquote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet te origineel doen he? Straks denk ik nog te maken te hebben met iemand met intellect.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat heb je nu al zo vaak geroepen, maar wat komt ervan?![]()
![]()
maar.. maarquote:
Bij mannen is het meer een soort aftankbeurt.quote:
Ik ben zelf aan mijn oren geopereerd en word panisch als mensen dat doen, dus daarom grrijp ik anderen er ook niet aan vastquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet m toch ook gewoon bij zijn oren grijpen.
En bij Ang3l?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Bij mannen is het meer een soort aftankbeurt.
Sgoed.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch! Neuken?
Dat doe jij niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
heb ik je adres al dan?quote:
Complete APK, waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelf aan mijn oren geopereerd en word panisch als mensen dat doen, dus daarom grrijp ik anderen er ook niet aan vast
quote:
quote:
Dat je zo leuk lachtquote:
quote:
En een nieuw deelquote:
Langskomen is toch al een cadeautje op zichquote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je langskomen dan? Of cadeautjes sturen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je langskomen dan? Of cadeautjes sturen?
Ik steun deze motie!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Langskomen is toch al een cadeautje op zich
Ach ja, bij de ene is het gereedschap groot maar hangt het verstopt onder een afdak, bij de ander is het afdak weggetraind maar is het gereedschap gekrompen door anabolenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf nooit gezien omdat ie onder een afdakje hangt?
Anabolenmannetjes.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, bij de ene is het gereedschap groot maar hangt het verstopt onder een afdak, bij de ander is het afdak weggetraind maar is het gereedschap gekrompen door anabolenHoe dan ook, zien zul je weinig
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Langskomen is toch al een cadeautje op zich
Ik was het al een tijdjequote:
Natuurlijk doe ik dat niet.quote:
Vreselijk!quote:
Vind ik wel. Ik zou iig niet weten waarom je hem met een honkbalknuppel zal willen bewerken.quote:
Van die gasten die op feestjes lopen met tanktops en van die foute tattoo's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
Je hebt anabolengebruikers gedate?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, bij de ene is het gereedschap groot maar hangt het verstopt onder een afdak, bij de ander is het afdak weggetraind maar is het gereedschap gekrompen door anabolenHoe dan ook, zien zul je weinig
*prikt in je boobies*quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
Huppel, ik word lastig gevallen!
Of nog erger, shirtloosquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die gasten die op feestjes lopen met tanktops en van die foute tattoo's.
quote:
Ik weet nog steeds niet of ik al dan niet ga.quote:
Ja stuur maarquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die gasten die op feestjes lopen met tanktops en van die foute tattoo's.
Nee, ew! Foto's van gezienquote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt anabolengebruikers gedate?
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Rifoki het volgende:
Dat dit kan op FOK.Okeeeeeeej..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ja, en dan zo'n borstspier die ze dan even cool laten bewegen.quote:
and you like itquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
laat maar gaan. Ik kan feit totaal niet inschatten op zijn gedrag hier volgens hem. Met die honkbalknuppel mutileren bedoelde hij ws. mee zoenen onder een appelboom of zoiets. Moet je met een korreltje zout nemenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik zou iig niet weten waarom je hem met een honkbalknuppel zal willen bewerken.
Beetje neanderthalergedrag.
Dat dit kan op FOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Die hempjes zoals van die linker vind ik ZOOOO foutquote:
Ik vond het net wat te eigenlijk. Ik bedoel, wij hebben ook vaak zat discussies daarover gehad en ik pest je wel eens, maar ik hoop toch echt dat dat anders is.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
laat maar gaan. Ik kan feit totaal niet inschatten op zijn gedrag hier volgens hem. Met die honkbalknuppel mutileren bedoelde hij ws. mee zoenen onder een appelboom of zoiets. Moet je met een korreltje zout nemen
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik zou iig niet weten waarom je hem met een honkbalknuppel zal willen bewerken.
Beetje neanderthalergedrag.
Dat dit kan op FOK.Haal mijn kont ff van fok af wil je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt NIET grappig Rokjefokje
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Te? Ik wil Stbaby ook best wel een keer met me knuppeltje bewerken hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het net wat te eigenlijk. Ik bedoel, wij hebben ook vaak zat discussies daarover gehad en ik pest je wel eens, maar ik hoop toch echt dat dat anders is.
Jouw kont? Met 2 penissen er in?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal mijn kont ff van fok af wil je.
Echt NIET grappig Rokjefokje
Ja en dan vieren ze daar niet eens Sinterklaas.... hier wel en dan nog zijn ze al overgegaan op kerst....quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik ben Engeland vanaf nu officieel zat. Vrijwel alle winkels zijn overgegaan naar 100% kerst, incl. kerstmuziek. En dat gaat dus nog een maand duren!!!
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hempjes zoals van die linker vind ik ZOOOO fout
Niks mis met een witte tanktop / wifebeater op een mooi lijf, maar die met die vierkante hals is net een haltertopje
O en de lijven zijn niet mooi, Guidobooltjes
Laat maar weten tegen die tijdquote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik al dan niet ga.
ik wil wel weer kerstshoppen in newcastle! leuke ferrytochtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik ben Engeland vanaf nu officieel zat. Vrijwel alle winkels zijn overgegaan naar 100% kerst, incl. kerstmuziek. En dat gaat dus nog een maand duren!!!
ik vond het ook veel te te, daarom heb ik er ook melding van gemaakt, maar ik moet gewoon kalm blijven volgens re.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het net wat te eigenlijk. Ik bedoel, wij hebben ook vaak zat discussies daarover gehad en ik pest je wel eens, maar ik hoop toch echt dat dat anders is.
Wacht maar tot het echt Kerst isquote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |