quote:
Misselijk en ik wil niet kotsenquote:
Hmm, minder.. beschuitje ms?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misselijk en ik wil niet kotsen
Woooh, wat!?quote:
quote:
Het is hier inderdaad wel een dikke roddelkliek.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Dat OUD topic kan je net zo goed mergen met dit. Dat hebben jullie aardig dood gemaakt met een overvloed van hier.![]()
Geen discussie meer mogelijk. Knap gedaan hoor.
Nee jongen ik weet dat jij zo bentquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
oh dus het is wel al doorgestuurd maar ik heb nog geen reply....
ga ik wat aan doen
Ik moet dan gelijk denken aan die figuren van een freakshow die zich ophangen aan vleeshakenquote:
Had je wel je piemel gepm't?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
Had ik eindelijk een PM relatie, stopt ze ineens met reageren.. *verdriet*
Vandaar de stilte opeensquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had je wel je piemel gepm't?
Wat dan breekt als ik het vastgrijp om hem naar m'n ballen te sturenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, dat het zo'n knetterhard glimmend geheel op zijn hoofd is?
dan zal het je verbazen dat ik pas 10 minuten bezig benquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jongen ik weet dat jij zo bent
Tbh. Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
dan zal het je verbazen dat ik pas 10 minuten bezig ben
Je hebt hem zelf nooit gezien omdat ie onder een afdakje hangt?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer want dan kom ik er niet meer vanaf als het me toch tegenvalt..
Post 'm gewoon op KPD als je toch bezig bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
Dat durf ik niet meer want dan kom ik er niet meer vanaf als het me toch tegenvalt..
Je moet m toch ook gewoon bij zijn oren grijpen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dan breekt als ik het vastgrijp om hem naar m'n ballen te sturen
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch! Neuken?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
@dawg: Risen uitgespeeld (kwartiertje werk)
dus nu m'n leven terug.![]()
ow wacht...
Nooitquote:
..nee, dan krijg ik stalkers.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef DustPuppy het volgende:
Post 'm gewoon op KPD als je toch bezig bent.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
@dawg: Risen uitgespeeld (kwartiertje werk)
dus nu m'n leven terug.![]()
ow wacht...
dat heb je nu al zo vaak geroepen, maar wat komt ervan?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch! Neuken?
Iemand heeft een doorsmeerbeurt nodig, geloof ik.quote:
Iedereen hier toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Iemand heeft een doorsmeerbeurt nodig, geloof ik.
Jij spart met fysiek geweld, ik verlaagt mijzelfquote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet te origineel doen he? Straks denk ik nog te maken te hebben met iemand met intellect.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat heb je nu al zo vaak geroepen, maar wat komt ervan?![]()
![]()
maar.. maarquote:
Bij mannen is het meer een soort aftankbeurt.quote:
Ik ben zelf aan mijn oren geopereerd en word panisch als mensen dat doen, dus daarom grrijp ik anderen er ook niet aan vastquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet m toch ook gewoon bij zijn oren grijpen.
En bij Ang3l?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Bij mannen is het meer een soort aftankbeurt.
Sgoed.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch! Neuken?
Dat doe jij niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben verre van homofoob. Maar die ouwe bisexueel zou ik het liefst bewerken met een honkbalknuppel. En dan nagenieten met een sigaretje erbij en een glas whisky terwijl ik zijn gemutileerde lichaam bekijk.
Hij trekt conclusies over mij en beoordeeld mij terwijl hij me 0,0 kent.
heb ik je adres al dan?quote:
Complete APK, waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelf aan mijn oren geopereerd en word panisch als mensen dat doen, dus daarom grrijp ik anderen er ook niet aan vast
quote:
quote:
Dat je zo leuk lachtquote:
quote:
En een nieuw deelquote:
Langskomen is toch al een cadeautje op zichquote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je langskomen dan? Of cadeautjes sturen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga je langskomen dan? Of cadeautjes sturen?
Ik steun deze motie!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Langskomen is toch al een cadeautje op zich
Ach ja, bij de ene is het gereedschap groot maar hangt het verstopt onder een afdak, bij de ander is het afdak weggetraind maar is het gereedschap gekrompen door anabolenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf nooit gezien omdat ie onder een afdakje hangt?
Anabolenmannetjes.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, bij de ene is het gereedschap groot maar hangt het verstopt onder een afdak, bij de ander is het afdak weggetraind maar is het gereedschap gekrompen door anabolenHoe dan ook, zien zul je weinig
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Langskomen is toch al een cadeautje op zich
Ik was het al een tijdjequote:
Natuurlijk doe ik dat niet.quote:
Vreselijk!quote:
Vind ik wel. Ik zou iig niet weten waarom je hem met een honkbalknuppel zal willen bewerken.quote:
Van die gasten die op feestjes lopen met tanktops en van die foute tattoo's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
Je hebt anabolengebruikers gedate?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, bij de ene is het gereedschap groot maar hangt het verstopt onder een afdak, bij de ander is het afdak weggetraind maar is het gereedschap gekrompen door anabolenHoe dan ook, zien zul je weinig
*prikt in je boobies*quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
Huppel, ik word lastig gevallen!
Of nog erger, shirtloosquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die gasten die op feestjes lopen met tanktops en van die foute tattoo's.
quote:
Ik weet nog steeds niet of ik al dan niet ga.quote:
Ja stuur maarquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die gasten die op feestjes lopen met tanktops en van die foute tattoo's.
Nee, ew! Foto's van gezienquote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt anabolengebruikers gedate?
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Rifoki het volgende:
Dat dit kan op FOK.Okeeeeeeej..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ja, en dan zo'n borstspier die ze dan even cool laten bewegen.quote:
and you like itquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
laat maar gaan. Ik kan feit totaal niet inschatten op zijn gedrag hier volgens hem. Met die honkbalknuppel mutileren bedoelde hij ws. mee zoenen onder een appelboom of zoiets. Moet je met een korreltje zout nemenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik zou iig niet weten waarom je hem met een honkbalknuppel zal willen bewerken.
Beetje neanderthalergedrag.
Dat dit kan op FOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Die hempjes zoals van die linker vind ik ZOOOO foutquote:
Ik vond het net wat te eigenlijk. Ik bedoel, wij hebben ook vaak zat discussies daarover gehad en ik pest je wel eens, maar ik hoop toch echt dat dat anders is.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
laat maar gaan. Ik kan feit totaal niet inschatten op zijn gedrag hier volgens hem. Met die honkbalknuppel mutileren bedoelde hij ws. mee zoenen onder een appelboom of zoiets. Moet je met een korreltje zout nemen
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik zou iig niet weten waarom je hem met een honkbalknuppel zal willen bewerken.
Beetje neanderthalergedrag.
Dat dit kan op FOK.Haal mijn kont ff van fok af wil je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt NIET grappig Rokjefokje
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Te? Ik wil Stbaby ook best wel een keer met me knuppeltje bewerken hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het net wat te eigenlijk. Ik bedoel, wij hebben ook vaak zat discussies daarover gehad en ik pest je wel eens, maar ik hoop toch echt dat dat anders is.
Jouw kont? Met 2 penissen er in?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal mijn kont ff van fok af wil je.
Echt NIET grappig Rokjefokje
Ja en dan vieren ze daar niet eens Sinterklaas.... hier wel en dan nog zijn ze al overgegaan op kerst....quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik ben Engeland vanaf nu officieel zat. Vrijwel alle winkels zijn overgegaan naar 100% kerst, incl. kerstmuziek. En dat gaat dus nog een maand duren!!!
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hempjes zoals van die linker vind ik ZOOOO fout
Niks mis met een witte tanktop / wifebeater op een mooi lijf, maar die met die vierkante hals is net een haltertopje
O en de lijven zijn niet mooi, Guidobooltjes
Laat maar weten tegen die tijdquote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik al dan niet ga.
ik wil wel weer kerstshoppen in newcastle! leuke ferrytochtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik ben Engeland vanaf nu officieel zat. Vrijwel alle winkels zijn overgegaan naar 100% kerst, incl. kerstmuziek. En dat gaat dus nog een maand duren!!!
ik vond het ook veel te te, daarom heb ik er ook melding van gemaakt, maar ik moet gewoon kalm blijven volgens re.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het net wat te eigenlijk. Ik bedoel, wij hebben ook vaak zat discussies daarover gehad en ik pest je wel eens, maar ik hoop toch echt dat dat anders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |