De dingen die sommige vrouwen met een fohn verzinnenquote:
Iig wel zonder panterprintlegging, dat scheelt weerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het te leuk om te lezen welk veenlijk je ditmaal hebt geneukt.
Mja, ik ga zo ook eten.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik laat je ff in de steek, Babs
Eten en dan paardrijden en zo.
Tegenwoordig zijn het van die glimmende dikke winterjassen met een bontkraag!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iig wel zonder panterprintlegging, dat scheelt weer
die zijn onweerstaanbaarquote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als een stiefzusje met down, GvE.
Er zat vanmorgen een Nederlandse jongen naast me met zo'n jas.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Tegenwoordig zijn het van die glimmende dikke winterjassen met een bontkraag!
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het te leuk om te lezen welk veenlijk je ditmaal hebt geneukt.
Ielquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zat vanmorgen een Nederlandse jongen naast me met zo'n jas.
We moeten toch wat he, als single vrouwquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dingen die sommige vrouwen met een fohn verzinnen
Euhm.... nee?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
We hebben meer troepen nodig in OUD! We hebben een succesvolle brug gebouwt naar het vijandelijk gebied en vechten nu vol moed, maar zodra ze daar de versterkingen uit het kasteel hebben opgeroepen, zullen we ten onder gaan! Help Samzz en mij in de roemvolle strijd!
Ja, echt afschuwelijk die dingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Tegenwoordig zijn het van die glimmende dikke winterjassen met een bontkraag!
...het enige wat je nog kunt bedenken is het gebruik van een föhn?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef missbehavin het volgende:
We moeten toch wat he, als single vrouw
Je hebt hem geschoren, de jongen en de jas?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zat vanmorgen een Nederlandse jongen naast me met zo'n jas.
Joh, ik trek de hele keukenla leeg onderhandquote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het enige wat je nog kunt bedenken is het gebruik van een föhn?
Zjin bakkebaarden liepen 10cm naar beneden door, in een punt. En hij had meer gel, dan haar.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt hem geschoren, de jongen en de jas?
Oeh, dat het zo'n knetterhard glimmend geheel op zijn hoofd is?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zjin bakkebaarden liepen 10cm naar beneden door, in een punt. En hij had meer gel, dan haar.
De meeste wijve kunnen gewoon dagelijks onder hun stand neuken, als ze willen. Echt goeie danwel leuke mannen zoals ik is lastiger te vinden, maar come on...in dit topic lopen al minstens 10 kanslozen rond die op alles dat ademt willen kruipen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik trek de hele keukenla leeg onderhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |