Heb je 'm geschopt?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met van die gedrochten
net gooide zo'n gedrocht een hand vol pepernoten in mn sopje op het werk
Op zich best grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met van die gedrochten
net gooide zo'n gedrocht een hand vol pepernoten in mn sopje op het werk
nee, ik was bang dat ie me de gingerziekte zou gevenquote:
Hmm, dat klinkt ernstig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, ik was bang dat ie me de gingerziekte zou geven
nee. Want toen moest ik voor 2 kamers nog een nieuw sopje makenquote:
Dat zeg ik. Best grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Want toen moest ik voor 2 kamers nog een nieuw sopje makenen omdat die pepernotendrab aan de plee bleef plakken ook nog een keer de plee schoonmaken
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik was bang dat ie me de gingerziekte zou geven
ja. Gingersquote:
Tell someone who gives a crap pipo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Oh GvsE, ik moet altijd zo om jou lachen
Ga ff ergens anders de infantiele internethooligan uithangen, triesto.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tell someone who gives a crap pipo.
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Buurvrouw zet die kutdroger van dr weer eens aan
Heeft ze een droog verbod?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Mag dat tegenwoordig niet meer dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook
dat doe ik niet door mn hurken, benen gestrekt en kontje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
bisquote:
Een wat????quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doe ik niet door mn hurken, benen gestrekt en kontje omhoog
make it go awayquote:
in mn sexy ziekenhuispakjequote:
Whoooooshhhhhquote:
Opdracht nog afgekregen?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, ik ben bang dat ik straks in de trein in slaap val
nee, ik ben niet tegen ouders. Of kinderen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
We hebben meer troepen nodig in OUD! We hebben een succesvolle brug gebouwt naar het vijandelijk gebied en vechten nu vol moed, maar zodra ze daar de versterkingen uit het kasteel hebben opgeroepen, zullen we ten onder gaan! Help Samzz en mij in de roemvolle strijd!
Ik was er alquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
We hebben meer troepen nodig in OUD! We hebben een succesvolle brug gebouwt naar het vijandelijk gebied en vechten nu vol moed, maar zodra ze daar de versterkingen uit het kasteel hebben opgeroepen, zullen we ten onder gaan! Help Samzz en mij in de roemvolle strijd!
Dat slijt nog wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan infiltreren!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Mwa kreeg vanmorgen een email dat het pas 10 januari nu mag ingeleverd worden, maaar heb het nu grotedeels af. Skip school ook, dus kom zo jouw kant opquote:
Ding staat in de gang. Enige muur die dat ding raakt is de mijne. En volgens mij is er iets grondig mis met het apparaat, want het klinkt altijd 2 uur lang of er een Boeing opstijgt vanuit de gangquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo
Maar goed, alle elektrische drogers zouden verboden moeten zijn, dus gelijk heb je
Kreaquote:
Wat was het linkje ook alweer?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Mutsquote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa kreeg vanmorgen een email dat het pas 10 januari nu mag ingeleverd worden, maaar heb het nu grotedeels af. Skip school ook, dus kom zo jouw kant op
Ja want hier valt het ook altijd goed als iemand komt rellen vanuit een ander subforumquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Dan ping je maar als ik kan komenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, maar eh... Ik moet nog wel t nodige in huis doen, en boodschappen halen hè
Will doquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ping je maar als ik kan komen
Ik vloekte grondig dat ze weer alles behalve op tijd met informatie kwamen aanzetten. Is al de 3e x dit schooljaar dat ze dit flikkenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mutsnou ja, lekker dat het al bijna af is
Ja, maar wij maken zo'n iemand dan grondig af, dat gaat ze niet lukken in OUDquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want hier valt het ook altijd goed als iemand komt rellen vanuit een ander subforum
Sorry, ik vind het te leuk om te lezen welk veenlijk je ditmaal hebt geneukt.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders de infantiele internethooligan uithangen, triesto.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vloekte grondig dat ze weer alles behalve op tijd met informatie kwamen aanzetten. Is al de 3e x dit schooljaar dat ze dit flikken
De dingen die sommige vrouwen met een fohn verzinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |