Dan zou ik doen of ik r niet zie/herkenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. De moeder van een vriendin van vroeger stapt in, zou ik hoi zeggen?
Ze gaat dan altijd hele verhalen vertellen en ze praat zo gebrekkig nederlands dat ik dr niet versta
oke, dan is het heel goed dat ik helemaal in mn telefoon 'verdiept' benquote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zou ik doen of ik r niet zie/herken
het is echt het bewijs van "mijn kind is het middelpunt van het universum"quote:
Ehr... wat is dit?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe jij het maar dan.
En voelde het goed?
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe jij het maar dan.
En voelde het goed?
Wat aan de ene kant heel logisch en goed is. Tokkies die hun kind verwaarlozen wil je ook niet hebben. Enige realiteitsbesef zou soms geen kwaad kunnen,quote:Op woensdag 24 november 2010 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt het bewijs van "mijn kind is het middelpunt van het universum".
quote:
Euh, wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe jij het maar dan.
En voelde het goed?
Hola.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
*kuchrochelproestkuch*
Goeiemiddag
Ik vind dat ik dat na het incident mag vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, je ouders met kinderengedeelte kan je misschien wel de brandstapel opleveren hoor
heb je ze ook zonder kinderen dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, je ouders met kinderengedeelte kan je misschien wel de brandstapel opleveren hoor
Die OP is echt mooiquote:
Middag meisjequote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
*kuchrochelproestkuch*
Goeiemiddag
Ouders met dode kinderenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je ze ook zonder kinderen dan?.
beebeetjequote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
*kuchrochelproestkuch*
Goeiemiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |