Misschien wel, wie weet...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Techno het volgende:
Werd Feitosa afgeleid door iets in een panterprintje?
ik ga weer een nieuwe hesh halenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Zo'n skullcandy past volgens mij beter op mijn hoofd.
AKG K518quote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
Zo'n skullcandy past volgens mij beter op mijn hoofd.
Wat voor een heb jij dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga weer een nieuwe hesh halen
Je mag wel gewoon toegeven dat je het gewoon niet snapt met die nieuwe lay-outquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Feitosa het volgende:
Ja, ik ga natuurlijk geen topic openen. Te minderwaardig werk vind ik dat.
Ziet er wel uit als iets waar ik naar op zoek ben ja, ook qua prijs.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
AKG518![]()
alleen snoertje is wat kort voor thuis
scullcandy hesh black n white, vorige collectie dusquote:
Maar die zijn wel gemaakt voor kleine koppies?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
scullcandy hesh black n white, vorige collectie dusdie in mn fobo
maar door mn lompe gedrag zo'n oor afgebroken
dus die plak ik nu iedere keer weer vast
zelf voor een leuk prijsje bij de Mediamarkt gekocht vorige weekquote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als iets waar ik naar op zoek ben ja, ook qua prijs.
Nog wat anussen gepenetreerd de laatste tijd ouwe hippie?quote:
petjes zijn mij altijd te groot, en zonnebrillen ook, maar deze moet ik zelfs een klein tikje 'uittrekken'quote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die zijn wel gemaakt voor kleine koppies?
En toch neem je nog de moeite te postenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog wat anussen gepenetreerd de laatste tijd ouwe hippie?
Ik ben er weer vandoor. Wilde enkel Kreator helpen met mijn advies.
Was niet van plan teveel energie hier in te steken.
Ik vind jou altijd zo homofoob overkomen he.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
petjes zijn mij altijd te groot, en zonnebrillen ook, maar deze moet ik zelfs een klein tikje 'uittrekken'
Als jij dat graag leest prima. Bij deze.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon toegeven dat je het gewoon niet snapt met die nieuwe lay-out
Soms ben je ook echt een droeftoeter pur sang he?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Feitosa het volgende:
Ja, ik ga natuurlijk geen topic openen. Te minderwaardig werk vind ik dat.
ik ga m bij de bcc bestellen, dan heb ik m voor 50 euro.. Maar twijfel nog tussen 'rasta' en ' white'quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt bekend.
Ik moet gewoon naar de winkel gaan, maar die van Joe was een goeie tip en die van jou ook, dus ik ben benieuwd waar ik uiteindelijk mee thuis kom.
Laterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die rasta is lachen ja, maar ik zou voor wit gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga m bij de bcc bestellen, dan heb ik m voor 50 euro.. Maar twijfel nog tussen 'rasta' en ' white'
Hahahaha, ik ben verre van homofoob. Maar die ouwe bisexueel zou ik het liefst bewerken met een honkbalknuppel. En dan nagenieten met een sigaretje erbij en een glas whisky terwijl ik zijn gemutileerde lichaam bekijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo homofoob overkomen he.
ja, die is zwart wit.. Die ik nu heb ook, en past wel overal bij, maar ja, ik hou wel van kleur zeg maarquote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die rasta is lachen ja, maar ik zou voor wit gaan.
Ik neem mijn woorden deels terug, "soms" is niet van toepassing.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben verre van homofoob. Maar die ouwe bisexueel zou ik het liefst bewerken met een honkbalknuppel. En dan nagenieten met een sigaretje erbij en een glas whisky terwijl ik zijn gemutileerde lichaam bekijk.
Hij trekt conclusies over mij en beoordeeld mij terwijl hij me 0,0 kent.
Ik vind die rasta coolquote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die is zwart wit.. Die ik nu heb ook, en past wel overal bij, maar ja, ik hou wel van kleur zeg maar
Die verbaasde mij ook al enigszins.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden deels terug, "soms" is niet van toepassing.
Aj, dat is minder ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iehl, de prik is van mn energy drink af
ja, daarom twijfel ik dus nogquote:
Ik drink dat niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iehl, de prik is van mn energy drink af
Zolang het mijn kant op is kan ik er mee levenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dat niet meerDan stuiter ik echt alle kanten op
dat vind ik zo smerigquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang het mijn kant op is kan ik er mee leven.
het werkt bij mij niet eens, maar die cassisenergy drink van de lidlquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dat niet meerDan stuiter ik echt alle kanten op
Dat jij mijn type humor niet snapt kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden deels terug, "soms" is niet van toepassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |