ik vond dat moordspel echt geen moer aanquote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lawlll vrijgezellenfeest voor zus organiseren
Vond een superleuk moordspel diner alleen duuuurrr
Ik zie zo gauw niet waar dat kan. Moet je dan lid zijn van die hyves, of...??quote:Op woensdag 24 november 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
HONEYPIES
Willen jullie even op mijn hyves stemmen? Alsjeblieeeft? Kost niets en als ik 50 stemmen heb krijg ik een gratis kerstmuts twv ¤ 14,95.Dankuzeer kusje!
http://korset-corset.hyves.nl/polls/8053106/GRATIS_KERSTMUTS_8/
Noortje is leuk punt hyves punt nl dus.Thankssss
49 euro PP vind ik ook een beetje veulquote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond dat moordspel echt geen moer aan
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw niet waar dat kan. Moet je dan lid zijn van die hyves, of...??
Nah, dan gaat t m niet worden...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja.Maar je kan je wel weer gelijk afmelden denk ik.
Want?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, dan gaat t m niet worden...
Mijn moeders werk had dat geregeld. Ze zei al, het is leuk, maar niet om vaker te doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond dat moordspel echt geen moer aan
Ja je kan je gelijk weer afmelden dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je gaat je toch niet aanmelden voor een site om te stemmen
Dit is ook naiss http://www.freeyourmindevents.nl/activiteiten/stad/thetarget.html
Lekker omslachtigquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja je kan je gelijk weer afmelden dus wat is het probleem?
Eén klik meer is inderdaad wel heel veel moeite.quote:
Jank niet zoquote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eén klik meer is inderdaad wel heel veel moeite.
Jongens ik ben een arme student die nu pas haar eerste studiepunt (!) binnenheeft. Help mij
Datquote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je gaat je toch niet aanmelden voor een site om te stemmen
Ik snap jouw probleem niet zo goed geloof ik. Jij vraagt om te stemmen, ik vind het teveel moeite, dus doe het niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is een beetje dom om een hyve te maken om een stem uit te brengenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik vind het een beetje dom. Maar hee, wat jullie willen.
Ja als je geen hyves heb dan snap ik het. Maar vijf keer klikken in totaal lijkt me geen grote moeite. Maar ach joh, dan niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een beetje dom om een hyve te maken om een stem uit te brengen
Succesquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
GVD waarom is alles zo duur
kutvrijgezellenfeest
Dat is dan inderdaad irritant ja, als alles zo duur isquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
GVD waarom is alles zo duur
kutvrijgezellenfeest
eigenlijk moet ik je noten voor je gespam....quote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jongens ik ben een arme student die nu pas haar eerste studiepunt (!) binnenheeft. Help mij
Dit dus ook:quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja als je geen hyves heb dan snap ik het. Maar vijf keer klikken in totaal lijkt me geen grote moeite. Maar ach joh, dan niet.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Een kerstmuts kost nog geen euro in de blokker
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb leuke mensen in mijn klasGaan volgende week naar Munchen en dan moeten we met zn 6en op zn kamer, dus toen dat gezegd werd gelijk 4 meisjes zo tegen vriendinnetje en mij; zullen wij met zn 6en? En ik gelijk
Heb er echt super veel zin in nu
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef Dwyn het volgende:
December is sowieso een dure maand. Drie verjaardagen, kerst met twee keer lootjes trekken, High Tea met wat meiden van school met lootjes trekken. Daarna komt in januari de gemeente weer met alle gemeentelijke belastingen en en en...![]()
Gelukkig heb ik afgelopen maand alle cadeautjes al gekocht, behalve voor het lootje van de High Tea want die zijn nog niet getrokken.
Ja, dat lijkt mij ook niks aan. Mijn moeder is eerste kerstdag jarig.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Duuuuuuur !! Ook echt een rotmaand om in jarig te zijn.. Ik weet er alles van
Aaah, dat is ook niet leuk inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik 24ste... zucht...
Ergste was toen ik naar middelbare school ging en toen kerstkaartjes kreeg met 'ps: gelukkig verjaardag'![]()
![]()
Geef mij zo'n klas!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb leuke mensen in mijn klasGaan volgende week naar Munchen en dan moeten we met zn 6en op zn kamer, dus toen dat gezegd werd gelijk 4 meisjes zo tegen vriendinnetje en mij; zullen wij met zn 6en? En ik gelijk
Heb er echt super veel zin in nu
... sorry maar je wilt dat mensen op je stemmen en dan zeg je dit soort dingen?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mag er wel bij hoorquote:
Denk meer bedoeld naar de mensen die al Hyves hebben, dan meld je je daar aan, klik je en meld je je weer afquote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... sorry maar je wilt dat mensen op je stemmen en dan zeg je dit soort dingen?![]()
ik zou ook best stemmen op je maar geef haar op mijn hoofd die hyves aan gaat maken hoor
pittig!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
LAWL sommige site vinden budgetfeesten 75E per persoon
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
zo dan, gaat 'ie lekker?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een combinatie ervan? Zo'n GPS tour lijkt me vet maar wederom: Vanaf 1235452135 personen of duurquote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pittig!!!
misschien nog een klein beetje onderbouwing bij mijn vorige opmerking waar je niet zoveel aan hadwij hadden moorddiner waarvan we dachten dat ew met zijn allen een moord op moesten lossen .. niet dus .. je krijgt 2 teams .. van elk team gaat 1 persoon op het podium staan en de rest moet beetje meehelpen terwijl je ondertussen je eten opgediend krijgt .. geen idee of die van jou hetzelfde gaat maar wij zaten dus een beetje te eten en toe te kijken
![]()
wat voor dingen vind je zus leuk? willen jullie iets rustigs doen of er op los zuipen eeeeeetc
Vriendinnetje van mij ging cocktails maken enzo in Amsterdam. Is zoiets niet bij jou in de buurt en geschikt voor de bruid? Ik vond het superleuk namelijkquote:
Oh en niet dat we eerst 3 uur moeten reizen, dus omgeving eindhoven/denbosch/tilburgquote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een combinatie ervan? Zo'n GPS tour lijkt me vet maar wederom: Vanaf 1235452135 personen of duur
had ik ook al gezocht, maar 50E pp lawl.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij ging cocktails maken enzo in Amsterdam. Is zoiets niet bij jou in de buurt en geschikt voor de bruid? Ik vond het superleuk namelijk
mja high tea of cocktails maken is altijd erg leukquote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een combinatie ervan? Zo'n GPS tour lijkt me vet maar wederom: Vanaf 1235452135 personen of duur
Ik had een iets ander moorddiner met mijn werk. Iedereen krijgt een identiteit toegewezen en terwijl je aan het eten bent, moet je jezelf als je karakter voorstellen en je krijgt kaartjes met hoe het verhaal verder gaat, totdat je uiteindelijk de moordenaar gevonden hebt. Het was wel gezellig, maar ik ben niet zo van het rollenspellen en ik had nogal een over-the-top-karakter om te spelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pittig!!!
misschien nog een klein beetje onderbouwing bij mijn vorige opmerking waar je niet zoveel aan hadwij hadden moorddiner waarvan we dachten dat ew met zijn allen een moord op moesten lossen .. niet dus .. je krijgt 2 teams .. van elk team gaat 1 persoon op het podium staan en de rest moet beetje meehelpen terwijl je ondertussen je eten opgediend krijgt .. geen idee of die van jou hetzelfde gaat maar wij zaten dus een beetje te eten en toe te kijken
![]()
wat voor dingen vind je zus leuk? willen jullie iets rustigs doen of er op los zuipen eeeeeetc
nou dat klinkt wel al iets actiever dan die van onsquote:Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had een iets ander moorddiner met mijn werk. Iedereen krijgt een identiteit toegewezen en terwijl je aan het eten bent, moet je jezelf als je karakter voorstellen en je krijgt kaartjes met hoe het verhaal verder gaat, totdat je uiteindelijk de moordenaar gevonden hebt. Het was wel gezellig, maar ik ben niet zo van het rollenspellen en ik had nogal een over-the-top-karakter om te spelen.
Dit dus. Had mijn moeder.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had een iets ander moorddiner met mijn werk. Iedereen krijgt een identiteit toegewezen en terwijl je aan het eten bent, moet je jezelf als je karakter voorstellen en je krijgt kaartjes met hoe het verhaal verder gaat, totdat je uiteindelijk de moordenaar gevonden hebt. Het was wel gezellig, maar ik ben niet zo van het rollenspellen en ik had nogal een over-the-top-karakter om te spelen.
In Amsterdam ben ik er ook bij jaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja high tea of cocktails maken is altijd erg leuk![]()
mocht je 1235452135 personen nodig hebben gaan wij wel met zijn allen mee hoor! Ik hoor een nieuwe meet!
Ja, ik moest zelfs een stukje zingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou dat klinkt wel al iets actiever dan die van ons
we kunnen best een keer een high tea dag doen in amsterdam hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
In Amsterdam ben ik er ook bij jaen 50 euro pp is an sich wel te doen toch? Neem aan dat de dames die meegaan zelf betalen. En meestal zijn de mensen die erbij zijn bij zo'n feestje je inner circle dus die hebben dat er misschien wel voor over..
Misschien als in iedereen kiest natuurlijk zelf, maar zo gaat het bij ons
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik moest zelfs een stukje zingen.
quote:
Lijkt me echt heel erg leukquote:Op woensdag 24 november 2010 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we kunnen best een keer een high tea dag doen in amsterdam hoor
iedereen hyper van de suiker erna
en van het overige geld een stripper!!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde heel budgetvriendelijk doen dus heb rond de 30E rondgemailt.. Misschien toch maar wat ophogen anders eindigen we thuis met chips en een film
Ja, voor een keertje moet dat kunnen imho. Een meet op een wat vroeger tijdstip (Vind ik persoonlijk fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel erg leukVooral in de middag tot begin van de avond ofzo, dan kan iedereen (o.a. ik
) nog gewoon thuiskomen
Ja joh, high tea meestal vanaf 12 uur tot 4 a 5quote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, voor een keertje moet dat kunnen imho. Een meet op een wat vroeger tijdstip (Vind ik persoonlijk fijn)
Nu weer wel lawlquote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Adblockplus?
Code 0? Wat volgens mij in verband ligt met je internetverbinding
Ik wil zoiets wel op poten zetten als ik volgende week weer thuis ben, dan zitten we ook niet in het vaarwater van de meet die nu komtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja joh, high tea meestal vanaf 12 uur tot 4 a 5
Ja I know, maar omdat sommige meiden perse niet smiddags willen meeten (Werk, kids, school, whatever)quote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja joh, high tea meestal vanaf 12 uur tot 4 a 5
Ja ik ook wel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil zoiets wel op poten zetten als ik volgende week weer thuis ben, dan zitten we ook niet in het vaarwater van de meet die nu komt
zondagmiddag?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja I know, maar omdat sommige meiden perse niet smiddags willen meeten (Werk, kids, school, whatever)
Lijkt mij wel leuk een keer (zondagmiddag dusquote:
Heb een kingsize bed dus ook ukje past erinquote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik bij Sharana mag slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ligt er niet iets op je toetsenbord?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fok is aan het fucken
Ik krijg steeds de niet 2x hetzelfde posten melding terwijl ik maar 1x klik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik klikte 1x op bovenstaande smilie
Ja das geen probleemquote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk een keer (zondagmiddag dus), maar dan moet er echt ruim van te voren iets worden geregeld, aangezien high tea's nogal populair zijn. Zeker in Amsterdam lijkt me
En er moet een Kruidvat/Blokker treinkaartjes actie zijn in de aanloop ernaartoe, aangezien Leeuwarden-Amsterdam toch redelijk prijzig isquote:Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk een keer (zondagmiddag dus), maar dan moet er echt ruim van te voren iets worden geregeld, aangezien high tea's nogal populair zijn. Zeker in Amsterdam lijkt me
Ik klik toch met mn muisquote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt er niet iets op je toetsenbord?
Ik heb hetzelfde hoor, bij élke post je kunt niet 2x dezelfde reactie posten en nog andere leuke meldingenquote:
Whyyyyyyyquote:Op woensdag 24 november 2010 14:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, bij élke post je kunt niet 2x dezelfde reactie posten en nog andere leuke meldingen
Goede tip! Kan natuurlijk plannen wanneer die acties er zijn! Werkt er hier nog iemand bij de kruidvat die ook binnenkort weet of die acteis er weer aan komen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
En er moet een Kruidvat/Blokker treinkaartjes actie zijn in de aanloop ernaartoe, aangezien Leeuwarden-Amsterdam toch redelijk prijzig is
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
told u so
ik heb dus nooit die probs met FF
Whuuut?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben mn neukende aapsmilie kwijt op msn
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hey niet dat handje ik heb je toch geholpen![]()
wou jij dat plekje in mijn bed nou nog?
die sleeve niet? hoezo niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cgi.ebay.com/Soft-(...)&hash=item41548c2a3a
dat kan toch niet echt zijn?
Lekker krom Engels in ieder geval.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cgi.ebay.com/Soft-(...)&hash=item41548c2a3a
dat kan toch niet echt zijn?
Jamaar de echte van apple kost 30 euroquote:Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die sleeve niet? hoezo niet?
zo duur zijn die ipad sleeves op ebay niet
ebay heeft heel veel bagger engels met al die chinezen etc ... stuur maar eens een mail naar TD, ook zo bagger engels wat je terug krijgtquote:
Ja maar er staat toch ook niet bij dat dit de officiele is?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar de echte van apple kost 30 euro
Ja, ik weet het.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ebay heeft heel veel bagger engels met al die chinezen etc ... stuur maar eens een mail naar TD, ook zo bagger engels wat je terug krijgt
Jamaar het zit in een apple doosquote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar er staat toch ook niet bij dat dit de officiele is?
En het komt uit Hong Kong.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar het zit in een apple doos
het is een doosje met een ipad erop en het woordje ipad ...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar het zit in een apple doos
Okeeequote:Op woensdag 24 november 2010 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is een doosje met een ipad erop en het woordje ipad ...
als het de echte was had er wel 1423423 keer in de test OFFICIAL bij gestaan ;D
Je hebt ook wel penistaartenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okeee
lawl boobietaart maken
http://www.taartenchocolade.nl/cms.php?id_cms=25
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okeee
lawl boobietaart maken
http://www.taartenchocolade.nl/cms.php?id_cms=25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOMO KUN SLEEVE!!! Alleen dan moet hij wel bruin zijn en niet blauw![]()
![]()
Met aders enzo. Ik zou zo ongelukkig worden als ik die ooit krijgquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met aders enzo. Ik zou zo ongelukkig worden als ik die ooit krijgwant ze maken tieten altijd mooi en lullen altijd zo creepy.
tieten zijn ook mooierquote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met aders enzo. Ik zou zo ongelukkig worden als ik die ooit krijgwant ze maken tieten altijd mooi en lullen altijd zo creepy.
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]IK ZIE JE SPOILER WEL HOORSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOMO KUN SLEEVE!!! Alleen dan moet hij wel bruin zijn en niet blauw![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Dwyn het volgende:
Hallo, sommige mensen zitten in een publieke setting.
Sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Dwyn het volgende:
Hallo, sommige mensen zitten in een publieke setting.
Net alsof die nog nooit een piemol heeft gezienquote:Op woensdag 24 november 2010 14:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Leg jij het maar uit de bibliothecaris!
Nou...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof die nog nooit een piemol heeft gezien
Ik tussen halfpuberende jongetjes.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit toch maar tussen de ambtenaren
gister toch ook al? hoeveel bak jijquote:Op woensdag 24 november 2010 14:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit alleen. maar nu ga ik een chocokeek bakken
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLO IK WIL DINGEN KOPEN!
zeg eens iets leuks
Ik ben bezig met faillissement en verhaalsrechten en dergelijke. Superleuk!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg eens iets leuks
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben bezig met faillissement en verhaalsrechten en dergelijke. Superleuk!
adopteer een chinees, en die laat je dan dingen verkopen via ebayquote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg eens iets leuks
Nee ik zat gister te verzinnen wat ik voor vandaag zou bakkenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gister toch ook al? hoeveel bak jij
was dat een hint?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben bezig met faillissement en verhaalsrechten en dergelijke. Superleuk!
Bak jij veel? Ofwel, heb je er veel verstand van?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik zat gister te verzinnen wat ik voor vandaag zou bakken
Naja veel, 1x in de 2 weken ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bak jij veel? Ofwel, heb je er veel verstand van?
Hm, okequote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja veel, 1x in de 2 weken ofzoEn naja.. verstand..
gewoon goed recepten zoeken enzo
9.20 per doosjequote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kan niet vinden wat de verzendkosten zijn van Viis voor die Nfu Oh's. Zat alweer te loeren naar die dingen en mijn man zei dat ik ze maar moest bestellen. Hij werd er gek van volgens mij.
Thanks! Valt me alleszins mee. Zometeen maar eens wat mooitjes uit gaan zoeken.quote:
Ik wil zo eenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kwam toch bij mij wonen? dan heb je er 2de lieve poekjes uit mijn fobo
Idd. Aangezien alles wat in de richting van creme is, zwaar isquote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, oke![]()
Ik zoek een botercreme die niet zo zwaar valt. Of een andere soort creme. Blijkt nog lastig.
Ohja, goedequote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Idd. Aangezien alles wat in de richting van creme is, zwaar isMaar ik heb niet zo'n heel veel verstand van taartvullingen etc... Kan je beter in cul kijken
Me 2quote:
Deze reeksen zijn slecht voor m'n portemonnee.quote:
ja die zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil zo een
[ afbeelding ]
Ik wil shoppen, maar ik wil geen geld uitgeven.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil internet shoppen maar ik weet niets
Shopliften?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil shoppen, maar ik wil geen geld uitgeven.
En ook geen strafblad krijgen.quote:
Ik weet ietsquote:Op woensdag 24 november 2010 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil internet shoppen maar ik weet niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die willik dus
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Shoplenen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ook geen strafblad krijgen.
Ja maar dan mag ik het niet houden.quote:
Zo'n 13 a 14 euroquote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kan niet vinden wat de verzendkosten zijn van Viis voor die Nfu Oh's. Zat alweer te loeren naar die dingen en mijn man zei dat ik ze maar moest bestellen. Hij werd er gek van volgens mij.
Ik weet het ook niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik het niet houden.
Het is ook niet makkelijk.quote:
Ooh, ik ben jaloers. Ik wil ookquote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb net besteld bij Viis maar was maar 6,15 aan verzenden kwijt. Nu wilde ik ook maar 3 lakjes, misschien dat dat scheelt?
Ik ben niet thuis, ik heb precies op de bezorgtijden schoolquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb je ze nog niet RenRen? Wat vreemd, bij mij kwam het doosje vandaag binnen
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vrees de douane ook al voor pakje nummer 2
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet ietsNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die willik dus
Ik kijk op die website, maar als ik mijn uggs al zo nep nagemaakt zie staan dan ....
http://www.shoehoo.nl/dam(...)qa-laars/5562?page=2
praxis!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie waar je van die schuimvlokken kunt kopen? Zodat het geluid gedempt wordt?
Gamma heeft alleen bubbelplastic.quote:
Nou ik heb een keer tien besteld dus dat past er sowieso inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo'n 13 a 14 euro
oops nvm; zie al dat sharaantje had geantwoordHmm hoeveel past er dan in een 'doosje' ?
Ahja, nog steeds goedkoper dan in NL webshops
Ik had iig van dat spul gehaald in het grijsquote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gamma heeft alleen bubbelplastic.
Hmhmhm de praxis is ver weg. Ook even bellen straksBedankt
Dure shizzlequote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer tien besteld dus dat past er sowieso in
Okequote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had iig van dat spul gehaald in het grijs
ik heb wel shit joh.. dozen zat op mn werk.. met luchtkussentjes plastic troep. echt grotequote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OkeIk moet een kado inpakken voor sinterklaas, maar het is maar een klein ding in een grooote doos. Dus ik moet iets hebben om het geluid te dempen. Dus of het in het grijs is of niet, het is perfect
ze kunnen rammelen wat ze willen. die koker kunnen ze dan nooit horenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef RenRen- het volgende:
Ja? Want ze moeten die bananenkoker niet horen.
Ik ga naar huis!
Fietsen rammelen meestal .. dus als iemand van rammelen afweet is het fiets wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze kunnen rammelen wat ze willen. die koker kunnen ze dan nooit horen
Dacht al, kreeg van 3 lakjes al een hartstilstand. Bijna 10 euro per lakjequote:
ik heb er 8quote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dacht al, kreeg van 3 lakjes al een hartstilstand. Bijna 10 euro per lakje
heb er perfect spul voor. opgeblazen plastic verpakkingsmateriaal. 10 x 10 cm en 5 cm dik.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fietsen rammelen meestal .. dus als iemand van rammelen afweet is het fiets wel!
Ik denk ook wel dat je met kranten of die bubbeltjes dingen heel ver komt
Haha ja maar ze zijn nog altijd stukken mooier dan al die andere lelijke, lompe, gelijmde namaak uggs. De schoenen die ik liet zien zijn van heel mooi leer en zagen er in de winkel ook wel kwalitatief goed uitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice!
Ik kijk op die website, maar als ik mijn uggs al zo nep nagemaakt zie staan dan ....
http://www.shoehoo.nl/dam(...)qa-laars/5562?page=2
Als je ze bij shoe store besteld heb je de echte voor hetzelfde geld. Ze zijn overigens wel heel mooi!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha ja maar ze zijn nog altijd stukken mooier dan al die andere lelijke, lompe, gelijmde namaak uggs. De schoenen die ik liet zien zijn van heel mooi leer en zagen er in de winkel ook wel kwalitatief goed uit
Ja maar ik wilde geen namaak uggs hehquote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je ze bij shoe store besteld heb je de echte voor hetzelfde geld. Ze zijn overigens wel heel mooi!
Yes, bij 2 van mn 3 burlesquesquote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef RenRen- het volgende:
TD heeft mijn doppen gekrastNog iemand die dat heeft bij de Burlesques?
Misschien omdat er een code in de dop stond ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 18:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yes, bij 2 van mn 3 burlesques
oh sorry ik wou je hier niet onder vuur leggen hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde geen namaak uggs hehIk liet hele mooie laarzen zien van hetzelfde merk, en toen kwam Sharaan met de nep uggs
Volgens mij begrijpen we elkaar beide verkeerdquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde geen namaak uggs hehIk liet hele mooie laarzen zien van hetzelfde merk, en toen kwam Sharaan met de nep uggs
Whaha nee joh zo bedoel ik het ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry ik wou je hier niet onder vuur leggen hoor
die laarzen die je liet zien zijn leuk! Ik moest alleen gewoon lachen toen ik die uggs zag
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whaha nee joh zo bedoel ik het ook niet
Ik dacht dat jij bedoelde "je kunt beter niet die nep uggs kopen want op shoe store heb je de echte voor dezelfde prijs" waarop ik zei dat het mij niet om uggs ging, maar om andere laarzen van het merk Aqaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar beide verkeerdsnap er nu zelf niets meer van haha.
Nu snap ik het.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bedoelde "je kunt beter niet die nep uggs kopen want op shoe store heb je de echte voor dezelfde prijs" waarop ik zei dat het mij niet om uggs ging, maar om andere laarzen van het merk Aqa
Heb je al iets gevonden?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
terug naar de orde van de dag:
shoppen?
Hahahquote:
Nee nog niet aanquote:Op woensdag 24 november 2010 18:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je al iets gevonden?Ik mag niet. Heb vandaag al haarverf in mn hand gehad, tig make up prullies, deo, shampoo, zeepjes etc. Because I need it
(not dus) maar eerst Munchen
[..]
Hahah
Tell me about itquote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee nog niet aandit is echt kopen om iets te kopen
irrritaaaant
Hier hetzelfde, maar dan met stufi.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ik heb pas 1 dag salaris dus moet er nog wel ff mee doen
glittuuurrrquote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
even afleiding zoeken dus maar lakken ..
wat zal ik op doen?
China Glaze Swing baby, zag hem tussen je stash staan,quote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
even afleiding zoeken dus maar lakken ..
wat zal ik op doen?
jaaa daar zat ik ok al aan te denkenquote:
Kinky in Helsinkiquote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa daar zat ik ok al aan te denkenben wel in een glitterbui ;D
@AmNaBa; ja die burlesques heb ik al zo vaak op gehadalleen de glitter versies nog niet zo veel, zie opmerking hierboven, misschien wordt ht wel een van die
ben nog niet aan het lakken! net kinky in helsinki opgehad, die blijft dikke liefde
Gaaf. Pics?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben een groen zeewiermonster
Ik laat het altijd harsenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef Diconnected het volgende:
Even een stomme vraag, maar wie van de meisjes die naar de meet komen zaterdag kunnen wenkbrauwen epileren?Ik kan dat zelf niet dus ik dacht misschien kan iemand van jullie dat wel
![]()
Is best veel werk als je dat nooit doet, denk dat de schoonheidsspecialiste een betere optie isquote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef Diconnected het volgende:
Even een stomme vraag, maar wie van de meisjes die naar de meet komen zaterdag kunnen wenkbrauwen epileren?Ik kan dat zelf niet dus ik dacht misschien kan iemand van jullie dat wel
![]()
Yeah denk het ook hequote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Is best veel werk als je dat nooit doet, denk dat de schoonheidsspecialiste een betere optie is
Ik ben ZO blij dat ik die pech nooit heb gehad!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef Joysa het volgende:
Vandaag 2 mensen op het werk met acryl nagels..
Was bij allebei een nagel afgebroken.. en pijn dat ze hadden
Ik vind die van Piecies allemaal vervelend lakken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat ik die pech nooit heb gehad!
En wat lakt Hunter's Favorite van Pieces kut zeg.
Je hebt je nieuwe lakjes toch? Wat zijn de opties?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil een lakje op maar ik weet niet welke
Omg,zwaar jaloers hier!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Whiiiiiiiiii !!!
Mijn opa en oma zijn een paar maanden geleden verhuisd. Hierdoor hadden ze heel veel spullen over, die verdeeld werden over de kinderen en kleinkinderen. Op zolder stond nog een hele oude secretaire die ik wel graag wou voor al mijn make-up- en lak-spulletjes. Was geen probleem; dus kreeg hem zo mee. Moest aan mijn ouders even aangeven hoe ze het moesten schilderen om het wat moderner te maken.
Heb net foto's ontvangen en I have a big happy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy happy happyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe lakjes toch? Wat zijn de opties?
een van deze:quote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
OPI:
DS Signature
Teas-y does it
Ali's big break
The show must go on!
Shimmer & Simmer
Sparkle-icious
Misa:
Dirty sexy money
ChG:
Pool party.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk RenRen-
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef milka82 het volgende:
The Show must go on! Al drie keer gedragen, zo mooi!
Ik denk dat ik een van de glitters bewaar tot sinterklaasquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een van deze:
The show must go on!
Shimmer & Simmer
Sparkle-icious
Dirty sexy moneyquote:
Ja jij bent blij met de naamquote:
Waarom swap je die niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
eigenlijk heb ik heel veel lakjes waarvan ik denk die ga ik toch nooit dragen
Same here, maar ja, soms wil je gewoon puur voor de heb..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
eigenlijk heb ik heel veel lakjes waarvan ik denk die ga ik toch nooit dragen
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Hahaha ja dirty sexy money lijkt me ook tof. Die staat hier nu ook in mijn kist.
Wagon Trail is mooi, ben benieuwd hoe hij in daglicht is. Ga nu even clean up tutorials kijken want dat kan ik echt nog niet
Absoluut doen! Ik kreeg de ene compliment na de andere toen ik hem op had. En ik vinnem zelf ook heul mooi!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb the show must go on nog niet eens gelaktStaat al een maandje te niksen. Toch maar eens gauw mijn untrieds 'verwijderen'
I will come and steal your prrretty cabinetquote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Whiiiiiiiiii !!!
Mijn opa en oma zijn een paar maanden geleden verhuisd. Hierdoor hadden ze heel veel spullen over, die verdeeld werden over de kinderen en kleinkinderen. Op zolder stond nog een hele oude secretaire die ik wel graag wou voor al mijn make-up- en lak-spulletjes. Was geen probleem; dus kreeg hem zo mee. Moest aan mijn ouders even aangeven hoe ze het moesten schilderen om het wat moderner te maken.
Heb net foto's ontvangen en I have a big happy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy happy happyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
foundation, primer, oogpotlood, poederquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I will come and steal your prrretty cabinet.
Wat zijn Chanel make-up musthaves?
ik heb maah ook nog nooit gedragenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja jij bent blij met de naam![]()
![]()
[..]
Waarom swap je die niet?
Ik vind MaaH niet meer zo mooi door Sparkle-icious
De kleur is ook mooi!quote:
Ik ga namelijk mascara als Sinterklaas cadeautje halen, en de ICI Paris heeft 50% op 't 2e artikel. Twijfel nog over lakjes of toch iets anders fabuleusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
foundation, primer, oogpotlood, poeder
Ik wel, maar m isschien ga ik hem wegdoen..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb maah ook nog nooit gedragenvind de burlesque glitters ook toffer
ik moet binnenkort even goed uitzoeken en weer swaplijst maken
Ikvind hun mascara fijn..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I will come and steal your prrretty cabinet.
Wat zijn Chanel make-up musthaves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |