Ik tussen halfpuberende jongetjes.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit toch maar tussen de ambtenaren
gister toch ook al? hoeveel bak jijquote:Op woensdag 24 november 2010 14:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit alleen. maar nu ga ik een chocokeek bakken
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLO IK WIL DINGEN KOPEN!
zeg eens iets leuks
Ik ben bezig met faillissement en verhaalsrechten en dergelijke. Superleuk!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg eens iets leuks
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben bezig met faillissement en verhaalsrechten en dergelijke. Superleuk!
adopteer een chinees, en die laat je dan dingen verkopen via ebayquote:Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg eens iets leuks
Nee ik zat gister te verzinnen wat ik voor vandaag zou bakkenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gister toch ook al? hoeveel bak jij
was dat een hint?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben bezig met faillissement en verhaalsrechten en dergelijke. Superleuk!
Bak jij veel? Ofwel, heb je er veel verstand van?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik zat gister te verzinnen wat ik voor vandaag zou bakken
Naja veel, 1x in de 2 weken ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bak jij veel? Ofwel, heb je er veel verstand van?
Hm, okequote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja veel, 1x in de 2 weken ofzoEn naja.. verstand..
gewoon goed recepten zoeken enzo
9.20 per doosjequote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kan niet vinden wat de verzendkosten zijn van Viis voor die Nfu Oh's. Zat alweer te loeren naar die dingen en mijn man zei dat ik ze maar moest bestellen. Hij werd er gek van volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |