Ik wil zo eenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kwam toch bij mij wonen? dan heb je er 2de lieve poekjes uit mijn fobo
Idd. Aangezien alles wat in de richting van creme is, zwaar isquote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, oke![]()
Ik zoek een botercreme die niet zo zwaar valt. Of een andere soort creme. Blijkt nog lastig.
Ohja, goedequote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Idd. Aangezien alles wat in de richting van creme is, zwaar isMaar ik heb niet zo'n heel veel verstand van taartvullingen etc... Kan je beter in cul kijken
Me 2quote:
Deze reeksen zijn slecht voor m'n portemonnee.quote:
ja die zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil zo een
[ afbeelding ]
Ik wil shoppen, maar ik wil geen geld uitgeven.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil internet shoppen maar ik weet niets
Shopliften?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil shoppen, maar ik wil geen geld uitgeven.
En ook geen strafblad krijgen.quote:
Ik weet ietsquote:Op woensdag 24 november 2010 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil internet shoppen maar ik weet niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die willik dus
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Shoplenen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ook geen strafblad krijgen.
Ja maar dan mag ik het niet houden.quote:
Zo'n 13 a 14 euroquote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik kan niet vinden wat de verzendkosten zijn van Viis voor die Nfu Oh's. Zat alweer te loeren naar die dingen en mijn man zei dat ik ze maar moest bestellen. Hij werd er gek van volgens mij.
Ik weet het ook niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik het niet houden.
Het is ook niet makkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |