abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89092378
Ik 24ste... zucht...

Ergste was toen ik naar middelbare school ging en toen kerstkaartjes kreeg met 'ps: gelukkig verjaardag' }:| :X |:(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_89092409
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik 24ste... zucht...

Ergste was toen ik naar middelbare school ging en toen kerstkaartjes kreeg met 'ps: gelukkig verjaardag' }:| :X |:(
Aaah, dat is ook niet leuk inderdaad.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_89092416
LAWL sommige site vinden budgetfeesten 75E per persoon :')
pi_89092445
En wat krijg je daar dan voor? :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_89092470
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Dwyn het volgende:
En wat krijg je daar dan voor? :')
Een middagactiviteit met drankje en hapje en niet eens diner :+
pi_89092504
Lekker dan.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_89092546
Of alles is vanaf 20 personen :')
pi_89092612
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef princess-a het volgende:
Ik heb leuke mensen in mijn klas O+ Gaan volgende week naar Munchen en dan moeten we met zn 6en op zn kamer, dus toen dat gezegd werd gelijk 4 meisjes zo tegen vriendinnetje en mij; zullen wij met zn 6en? En ik gelijk O+

Heb er echt super veel zin in nu *O*
Geef mij zo'n klas!
pi_89092701
quote:
15s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja je kan je gelijk weer afmelden dus wat is het probleem?
... sorry maar je wilt dat mensen op je stemmen en dan zeg je dit soort dingen? 8)7

ik zou ook best stemmen op je maar geef haar op mijn hoofd die hyves aan gaat maken hoor :')
pi_89092836
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Geef mij zo'n klas!
Je mag er wel bij hoor O+ Ik zat de afgelopen weken nog de hele tijd toen iedereen leuk deed van goh, ze zijn vast schijnheilig bezig ze menen het niet. Maar dan ga je niet een week met iemand op de kamer, dus ze zullen ons vast echt aardig/leuk vinden dus ik ga het nu fijn loslaten en een super leuke week hebben *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

... sorry maar je wilt dat mensen op je stemmen en dan zeg je dit soort dingen? 8)7

ik zou ook best stemmen op je maar geef haar op mijn hoofd die hyves aan gaat maken hoor :')
Denk meer bedoeld naar de mensen die al Hyves hebben, dan meld je je daar aan, klik je en meld je je weer af :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89092846
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
LAWL sommige site vinden budgetfeesten 75E per persoon :')
pittig!!!

misschien nog een klein beetje onderbouwing bij mijn vorige opmerking waar je niet zoveel aan had :') wij hadden moorddiner waarvan we dachten dat ew met zijn allen een moord op moesten lossen .. niet dus .. je krijgt 2 teams .. van elk team gaat 1 persoon op het podium staan en de rest moet beetje meehelpen terwijl je ondertussen je eten opgediend krijgt .. geen idee of die van jou hetzelfde gaat maar wij zaten dus een beetje te eten en toe te kijken :Z

wat voor dingen vind je zus leuk? willen jullie iets rustigs doen of er op los zuipen eeeeeetc :)
pi_89092850
quote:
15s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja je kan je gelijk weer afmelden dus wat is het probleem?
quote:
9s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Eén klik meer is inderdaad wel heel veel moeite.

zo dan, gaat 'ie lekker?
je weet dat spam überhaupt niet mag he?
ik had het al door de vingers gezien toen ik het zag, maar dit is wel vrij onbeschoft, vind je zelf niet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89092897
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

pittig!!!

misschien nog een klein beetje onderbouwing bij mijn vorige opmerking waar je niet zoveel aan had :') wij hadden moorddiner waarvan we dachten dat ew met zijn allen een moord op moesten lossen .. niet dus .. je krijgt 2 teams .. van elk team gaat 1 persoon op het podium staan en de rest moet beetje meehelpen terwijl je ondertussen je eten opgediend krijgt .. geen idee of die van jou hetzelfde gaat maar wij zaten dus een beetje te eten en toe te kijken :Z

wat voor dingen vind je zus leuk? willen jullie iets rustigs doen of er op los zuipen eeeeeetc :)
Een combinatie ervan? Zo'n GPS tour lijkt me vet maar wederom: Vanaf 1235452135 personen of duur :')
pi_89092930
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of alles is vanaf 20 personen :')
Vriendinnetje van mij ging cocktails maken enzo in Amsterdam. Is zoiets niet bij jou in de buurt en geschikt voor de bruid? Ik vond het superleuk namelijk
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89092938
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Een combinatie ervan? Zo'n GPS tour lijkt me vet maar wederom: Vanaf 1235452135 personen of duur :')
Oh en niet dat we eerst 3 uur moeten reizen, dus omgeving eindhoven/denbosch/tilburg :')
pi_89092959
Mijn zusje hyyyvet me O+
pi_89092961
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef princess-a het volgende:

[..]

Vriendinnetje van mij ging cocktails maken enzo in Amsterdam. Is zoiets niet bij jou in de buurt en geschikt voor de bruid? Ik vond het superleuk namelijk
had ik ook al gezocht, maar 50E pp lawl.
Zal eens verder zoeken
pi_89093004
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

mja high tea of cocktails maken is altijd erg leuk :D

mocht je 1235452135 personen nodig hebben gaan wij wel met zijn allen mee hoor! Ik hoor een nieuwe meet!
pi_89093048
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

pittig!!!

Ik had een iets ander moorddiner met mijn werk. Iedereen krijgt een identiteit toegewezen en terwijl je aan het eten bent, moet je jezelf als je karakter voorstellen en je krijgt kaartjes met hoe het verhaal verder gaat, totdat je uiteindelijk de moordenaar gevonden hebt. Het was wel gezellig, maar ik ben niet zo van het rollenspellen en ik had nogal een over-the-top-karakter om te spelen.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_89093067
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik had een iets ander moorddiner met mijn werk. Iedereen krijgt een identiteit toegewezen en terwijl je aan het eten bent, moet je jezelf als je karakter voorstellen en je krijgt kaartjes met hoe het verhaal verder gaat, totdat je uiteindelijk de moordenaar gevonden hebt. Het was wel gezellig, maar ik ben niet zo van het rollenspellen en ik had nogal een over-the-top-karakter om te spelen.
nou dat klinkt wel al iets actiever dan die van ons :D
pi_89093091
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dit dus. Had mijn moeder. :')
pi_89093094
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mja high tea of cocktails maken is altijd erg leuk :D

mocht je 1235452135 personen nodig hebben gaan wij wel met zijn allen mee hoor! Ik hoor een nieuwe meet!
In Amsterdam ben ik er ook bij ja O+ en 50 euro pp is an sich wel te doen toch? Neem aan dat de dames die meegaan zelf betalen. En meestal zijn de mensen die erbij zijn bij zo'n feestje je inner circle dus die hebben dat er misschien wel voor over..

Misschien als in iedereen kiest natuurlijk zelf, maar zo gaat het bij ons :P
pi_89093098
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nou dat klinkt wel al iets actiever dan die van ons :D
Ja, ik moest zelfs een stukje zingen. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_89093144
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:

[..]

In Amsterdam ben ik er ook bij ja O+ en 50 euro pp is an sich wel te doen toch? Neem aan dat de dames die meegaan zelf betalen. En meestal zijn de mensen die erbij zijn bij zo'n feestje je inner circle dus die hebben dat er misschien wel voor over..

Misschien als in iedereen kiest natuurlijk zelf, maar zo gaat het bij ons :P
we kunnen best een keer een high tea dag doen in amsterdam hoor O+

iedereen hyper van de suiker erna :')
pi_89093150
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja, ik moest zelfs een stukje zingen. :')
:D _O-
pi_89093237
Ik wilde heel budgetvriendelijk doen dus heb rond de 30E rondgemailt.. Misschien toch maar wat ophogen anders eindigen we thuis met chips en een film :')
pi_89093244
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:D _O-
:D Ik speelde 'Christina Blarey', zangeres en diva. Nu kennen jullie mij niet in reallife, maar zo ben ik dus echt niet! _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_89093245
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

we kunnen best een keer een high tea dag doen in amsterdam hoor O+

iedereen hyper van de suiker erna :')
Lijkt me echt heel erg leuk O+ Vooral in de middag tot begin van de avond ofzo, dan kan iedereen (o.a. ik :') ) nog gewoon thuiskomen
pi_89093287
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde heel budgetvriendelijk doen dus heb rond de 30E rondgemailt.. Misschien toch maar wat ophogen anders eindigen we thuis met chips en een film :')
en van het overige geld een stripper!! w/
pi_89093296
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef princess-a het volgende:

[..]

Lijkt me echt heel erg leuk O+ Vooral in de middag tot begin van de avond ofzo, dan kan iedereen (o.a. ik :') ) nog gewoon thuiskomen
Ja, voor een keertje moet dat kunnen imho. Een meet op een wat vroeger tijdstip (Vind ik persoonlijk fijn :@)
pi_89093304
WTF ik kan niet quoten? :')
pi_89093341
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF ik kan niet quoten? :')
Adblockplus?
Code 0? Wat volgens mij in verband ligt met je internetverbinding
pi_89093343
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, voor een keertje moet dat kunnen imho. Een meet op een wat vroeger tijdstip (Vind ik persoonlijk fijn :@)
Ja joh, high tea meestal vanaf 12 uur tot 4 a 5 :)
pi_89093405
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Adblockplus?
Code 0? Wat volgens mij in verband ligt met je internetverbinding
Nu weer wel lawl
pi_89093417
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik wil zoiets wel op poten zetten als ik volgende week weer thuis ben, dan zitten we ook niet in het vaarwater van de meet die nu komt :)
pi_89093444
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja I know, maar omdat sommige meiden perse niet smiddags willen meeten (Werk, kids, school, whatever)
pi_89093454
a;;ld,la;dsfkm
pi_89093470
EINDELIJK.
Ik kon niet posten want ik had geen rechten en kreeg steeds een melding:
'Stack overflow at line: 9 '
pi_89093492
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik wil zoiets wel op poten zetten als ik volgende week weer thuis ben, dan zitten we ook niet in het vaarwater van de meet die nu komt :)
Ja ik ook wel hoor ^O^
pi_89093510
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja I know, maar omdat sommige meiden perse niet smiddags willen meeten (Werk, kids, school, whatever)
zondagmiddag? :)
pi_89093512
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja ik ook wel hoor ^O^
Ik kom alleen als ik bij Sharana mag slapen :D :D :D :D :D :D
pi_89093565
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zondagmiddag? :)
Lijkt mij wel leuk een keer (zondagmiddag dus :+ ), maar dan moet er echt ruim van te voren iets worden geregeld, aangezien high tea's nogal populair zijn. Zeker in Amsterdam lijkt me :o
pi_89093605
Fok is aan het fucken

Ik krijg steeds de niet 2x hetzelfde posten melding terwijl ik maar 1x klik

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

En ik klikte 1x op bovenstaande smilie

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2010 14:03:13 ]
pi_89093641
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik kom alleen als ik bij Sharana mag slapen :D :D :D :D :D :D
Heb een kingsize bed dus ook ukje past erin O+
pi_89093652
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fok is aan het fucken

Ik krijg steeds de niet 2x hetzelfde posten melding terwijl ik maar 1x klik

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

En ik klikte 1x op bovenstaande smilie
ligt er niet iets op je toetsenbord? :')
pi_89093675
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Lijkt mij wel leuk een keer (zondagmiddag dus :+ ), maar dan moet er echt ruim van te voren iets worden geregeld, aangezien high tea's nogal populair zijn. Zeker in Amsterdam lijkt me :o
Ja das geen probleem ^O^ :Y)
pi_89093685
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

En er moet een Kruidvat/Blokker treinkaartjes actie zijn in de aanloop ernaartoe, aangezien Leeuwarden-Amsterdam toch redelijk prijzig is :P
pi_89093686
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ligt er niet iets op je toetsenbord? :')
Ik klik toch met mn muis _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_89093703
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik klik toch met mn muis _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik heb hetzelfde hoor, bij élke post je kunt niet 2x dezelfde reactie posten en nog andere leuke meldingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')