Haha ja maar ze zijn nog altijd stukken mooier dan al die andere lelijke, lompe, gelijmde namaak uggs. De schoenen die ik liet zien zijn van heel mooi leer en zagen er in de winkel ook wel kwalitatief goed uitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice!
Ik kijk op die website, maar als ik mijn uggs al zo nep nagemaakt zie staan dan ....
http://www.shoehoo.nl/dam(...)qa-laars/5562?page=2
Als je ze bij shoe store besteld heb je de echte voor hetzelfde geld. Ze zijn overigens wel heel mooi!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha ja maar ze zijn nog altijd stukken mooier dan al die andere lelijke, lompe, gelijmde namaak uggs. De schoenen die ik liet zien zijn van heel mooi leer en zagen er in de winkel ook wel kwalitatief goed uit
Ja maar ik wilde geen namaak uggs hehquote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je ze bij shoe store besteld heb je de echte voor hetzelfde geld. Ze zijn overigens wel heel mooi!
Yes, bij 2 van mn 3 burlesquesquote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef RenRen- het volgende:
TD heeft mijn doppen gekrastNog iemand die dat heeft bij de Burlesques?
Misschien omdat er een code in de dop stond ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 18:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yes, bij 2 van mn 3 burlesques
oh sorry ik wou je hier niet onder vuur leggen hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde geen namaak uggs hehIk liet hele mooie laarzen zien van hetzelfde merk, en toen kwam Sharaan met de nep uggs
Volgens mij begrijpen we elkaar beide verkeerdquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde geen namaak uggs hehIk liet hele mooie laarzen zien van hetzelfde merk, en toen kwam Sharaan met de nep uggs
Whaha nee joh zo bedoel ik het ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry ik wou je hier niet onder vuur leggen hoor
die laarzen die je liet zien zijn leuk! Ik moest alleen gewoon lachen toen ik die uggs zag
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whaha nee joh zo bedoel ik het ook niet
Ik dacht dat jij bedoelde "je kunt beter niet die nep uggs kopen want op shoe store heb je de echte voor dezelfde prijs" waarop ik zei dat het mij niet om uggs ging, maar om andere laarzen van het merk Aqaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar beide verkeerdsnap er nu zelf niets meer van haha.
Nu snap ik het.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bedoelde "je kunt beter niet die nep uggs kopen want op shoe store heb je de echte voor dezelfde prijs" waarop ik zei dat het mij niet om uggs ging, maar om andere laarzen van het merk Aqa
Heb je al iets gevonden?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
terug naar de orde van de dag:
shoppen?
Hahahquote:
Nee nog niet aanquote:Op woensdag 24 november 2010 18:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je al iets gevonden?Ik mag niet. Heb vandaag al haarverf in mn hand gehad, tig make up prullies, deo, shampoo, zeepjes etc. Because I need it
(not dus) maar eerst Munchen
[..]
Hahah
Tell me about itquote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee nog niet aandit is echt kopen om iets te kopen
irrritaaaant
Hier hetzelfde, maar dan met stufi.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ik heb pas 1 dag salaris dus moet er nog wel ff mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |