Ooh, ik ben jaloers. Ik wil ookquote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb net besteld bij Viis maar was maar 6,15 aan verzenden kwijt. Nu wilde ik ook maar 3 lakjes, misschien dat dat scheelt?
Ik ben niet thuis, ik heb precies op de bezorgtijden schoolquote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb je ze nog niet RenRen? Wat vreemd, bij mij kwam het doosje vandaag binnen
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vrees de douane ook al voor pakje nummer 2
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet ietsNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die willik dus
Ik kijk op die website, maar als ik mijn uggs al zo nep nagemaakt zie staan dan ....
http://www.shoehoo.nl/dam(...)qa-laars/5562?page=2
praxis!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie waar je van die schuimvlokken kunt kopen? Zodat het geluid gedempt wordt?
Gamma heeft alleen bubbelplastic.quote:
Nou ik heb een keer tien besteld dus dat past er sowieso inquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo'n 13 a 14 euro
oops nvm; zie al dat sharaantje had geantwoordHmm hoeveel past er dan in een 'doosje' ?
Ahja, nog steeds goedkoper dan in NL webshops
Ik had iig van dat spul gehaald in het grijsquote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gamma heeft alleen bubbelplastic.
Hmhmhm de praxis is ver weg. Ook even bellen straksBedankt
Dure shizzlequote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer tien besteld dus dat past er sowieso in
Okequote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had iig van dat spul gehaald in het grijs
ik heb wel shit joh.. dozen zat op mn werk.. met luchtkussentjes plastic troep. echt grotequote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OkeIk moet een kado inpakken voor sinterklaas, maar het is maar een klein ding in een grooote doos. Dus ik moet iets hebben om het geluid te dempen. Dus of het in het grijs is of niet, het is perfect
ze kunnen rammelen wat ze willen. die koker kunnen ze dan nooit horenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef RenRen- het volgende:
Ja? Want ze moeten die bananenkoker niet horen.
Ik ga naar huis!
Fietsen rammelen meestal .. dus als iemand van rammelen afweet is het fiets wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze kunnen rammelen wat ze willen. die koker kunnen ze dan nooit horen
Dacht al, kreeg van 3 lakjes al een hartstilstand. Bijna 10 euro per lakjequote:
ik heb er 8quote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dacht al, kreeg van 3 lakjes al een hartstilstand. Bijna 10 euro per lakje
heb er perfect spul voor. opgeblazen plastic verpakkingsmateriaal. 10 x 10 cm en 5 cm dik.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fietsen rammelen meestal .. dus als iemand van rammelen afweet is het fiets wel!
Ik denk ook wel dat je met kranten of die bubbeltjes dingen heel ver komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |