Je hebt je nieuwe lakjes toch? Wat zijn de opties?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil een lakje op maar ik weet niet welke
Omg,zwaar jaloers hier!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Whiiiiiiiiii !!!
Mijn opa en oma zijn een paar maanden geleden verhuisd. Hierdoor hadden ze heel veel spullen over, die verdeeld werden over de kinderen en kleinkinderen. Op zolder stond nog een hele oude secretaire die ik wel graag wou voor al mijn make-up- en lak-spulletjes. Was geen probleem; dus kreeg hem zo mee. Moest aan mijn ouders even aangeven hoe ze het moesten schilderen om het wat moderner te maken.
Heb net foto's ontvangen en I have a big happy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy happy happyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:32 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe lakjes toch? Wat zijn de opties?
een van deze:quote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
OPI:
DS Signature
Teas-y does it
Ali's big break
The show must go on!
Shimmer & Simmer
Sparkle-icious
Misa:
Dirty sexy money
ChG:
Pool party.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk RenRen-
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef milka82 het volgende:
The Show must go on! Al drie keer gedragen, zo mooi!
Ik denk dat ik een van de glitters bewaar tot sinterklaasquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een van deze:
The show must go on!
Shimmer & Simmer
Sparkle-icious
Dirty sexy moneyquote:
Ja jij bent blij met de naamquote:
Waarom swap je die niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
eigenlijk heb ik heel veel lakjes waarvan ik denk die ga ik toch nooit dragen
Same here, maar ja, soms wil je gewoon puur voor de heb..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
eigenlijk heb ik heel veel lakjes waarvan ik denk die ga ik toch nooit dragen
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Hahaha ja dirty sexy money lijkt me ook tof. Die staat hier nu ook in mijn kist.
Wagon Trail is mooi, ben benieuwd hoe hij in daglicht is. Ga nu even clean up tutorials kijken want dat kan ik echt nog niet
Absoluut doen! Ik kreeg de ene compliment na de andere toen ik hem op had. En ik vinnem zelf ook heul mooi!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb the show must go on nog niet eens gelaktStaat al een maandje te niksen. Toch maar eens gauw mijn untrieds 'verwijderen'
I will come and steal your prrretty cabinetquote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
Whiiiiiiiiii !!!
Mijn opa en oma zijn een paar maanden geleden verhuisd. Hierdoor hadden ze heel veel spullen over, die verdeeld werden over de kinderen en kleinkinderen. Op zolder stond nog een hele oude secretaire die ik wel graag wou voor al mijn make-up- en lak-spulletjes. Was geen probleem; dus kreeg hem zo mee. Moest aan mijn ouders even aangeven hoe ze het moesten schilderen om het wat moderner te maken.
Heb net foto's ontvangen en I have a big happy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy happy happyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
foundation, primer, oogpotlood, poederquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I will come and steal your prrretty cabinet.
Wat zijn Chanel make-up musthaves?
ik heb maah ook nog nooit gedragenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja jij bent blij met de naam![]()
![]()
[..]
Waarom swap je die niet?
Ik vind MaaH niet meer zo mooi door Sparkle-icious
De kleur is ook mooi!quote:
Ik ga namelijk mascara als Sinterklaas cadeautje halen, en de ICI Paris heeft 50% op 't 2e artikel. Twijfel nog over lakjes of toch iets anders fabuleusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
foundation, primer, oogpotlood, poeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |