Whyyyyyyyquote:Op woensdag 24 november 2010 14:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, bij élke post je kunt niet 2x dezelfde reactie posten en nog andere leuke meldingen
Goede tip! Kan natuurlijk plannen wanneer die acties er zijn! Werkt er hier nog iemand bij de kruidvat die ook binnenkort weet of die acteis er weer aan komen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
En er moet een Kruidvat/Blokker treinkaartjes actie zijn in de aanloop ernaartoe, aangezien Leeuwarden-Amsterdam toch redelijk prijzig is
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
told u so
ik heb dus nooit die probs met FF
Whuuut?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben mn neukende aapsmilie kwijt op msn
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hey niet dat handje ik heb je toch geholpen![]()
wou jij dat plekje in mijn bed nou nog?
die sleeve niet? hoezo niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cgi.ebay.com/Soft-(...)&hash=item41548c2a3a
dat kan toch niet echt zijn?
Lekker krom Engels in ieder geval.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cgi.ebay.com/Soft-(...)&hash=item41548c2a3a
dat kan toch niet echt zijn?
Jamaar de echte van apple kost 30 euroquote:Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die sleeve niet? hoezo niet?
zo duur zijn die ipad sleeves op ebay niet
ebay heeft heel veel bagger engels met al die chinezen etc ... stuur maar eens een mail naar TD, ook zo bagger engels wat je terug krijgtquote:
Ja maar er staat toch ook niet bij dat dit de officiele is?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar de echte van apple kost 30 euro
Ja, ik weet het.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ebay heeft heel veel bagger engels met al die chinezen etc ... stuur maar eens een mail naar TD, ook zo bagger engels wat je terug krijgt
Jamaar het zit in een apple doosquote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar er staat toch ook niet bij dat dit de officiele is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |