Ja, geen grapje. Tijd rekken etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee effe serieus... Bart zat mij bezig te houden
Onsportief tijdrekkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee effe serieus... Bart zat mij bezig te houden
Damn, dat is inderdaad slimquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het juist slim van Ramos. Zo mist hij de laatste groepswedstrijd en begint hij met een schone lei aan de groepsfase. Liever dit doen met tijdrekken dan met iemand neerhalen, of neertrekken.
dat is wel slimquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het juist slim van Ramos. Zo mist hij de laatste groepswedstrijd en begint hij met een schone lei aan de afval fase. Liever dit doen met tijdrekken dan met iemand neerhalen, of neertrekken.
Met alleen een gele kaart was-ie langer weg en ze zijn al doorquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ok
4-0 voor en dan tijd rekken... sukkel
Maar Real Madrid heb gewonnen
Nergens last van.quote:
ja ik snap hem nu ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Was superslim van Xabi en Ramos. Wel grappig bedacht.
Leuk nieuw OP-poppetje c_a.
Ik wacht al de hele avond, sinds je zei dat hij er bij staatquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of staat het nieuwe poppetje van Bos er niet?
Ik snap het niet want ik heb wel de goeie geupload... misschien omdat ik eerst de een heb verwijderd en met dezelfde naam deze heb geuploadquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele avond, sinds je zei dat hij er bij staat
Mooi zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior'31 won overigens, weer een bekerronde verder.
het was inderdaad even downquote:
Misschien dat het morgen wel goed is ofzo... anders uploadt ik hem wel opnieuwquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie ook nog steeds mijn oude poppetje.
Is wel grappigquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed topic, die GRTDOJW SC, of niet?![]()
geen anus te doenquote:
Ik heb niks met die TT van doen hè, ik was tv kijken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
[GRTDOJW] #765 Waar Lutte moderator zou moeten worden
Ik verwacht een bokbiertje bij een misser van jou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik vergeet nu nooit meer dat het 31 is ipv 81
Bij dezen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik verwacht een bokbiertje bij een misser van jou.
Ah, super. Komt uiteraard een twitterrecensie van dan. Ik pik wel eens op waar ik jou blij mee maak.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij dezen...
de volgende keer als we elkaar weer zien krijg je er eentje
quote:
Welterusten Bosquote:
Whehehehehehquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je hebt de GRTDOJW al gevonden, daar is het juist heel druk nu!
dat is op mij helaas niet van toepassingquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je hebt de GRTDOJW al gevonden, daar is het juist heel druk nu!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is op mij helaas niet van toepassing
geen anus te doen op je werkquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat het betekent eigenlijk
Geen reet te doen op je werk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat het betekent eigenlijk
Trustequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk.
Maar ik ga slapen, trusten allemaal!
Wheheheeheh truste Zeroquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
een plak bakbloedworst
Mooie tongbreker voor ik ga slapen.
volgens mij kan je een redelijk inkomen bij elkaar schrapen door alleen maar bij oprah in de show te komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
Die flappies bij Oprah krijgen weer een auto
Ze wisten niet dat ze in die weggeefshow zouden zitten...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij kan je een redelijk inkomen bij elkaar schrapen door alleen maar bij oprah in de show te komen
hmmm die UGGS hadden ze mogen houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze wisten niet dat ze in die weggeefshow zouden zitten...
Ze kregen oa. een auto, een cruise, een iPad, horloge en UGGS
ik dacht dat ze iedere show wel wat weggafquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lol, al die prijzen en dan die pantoffels erbijquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een boek van Martha Stewart word je niet meteen rijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat ze iedere show wel wat weggaf
yo dawg, i herd you liked stuff, so we stuffed stuff in your stuff so you can stuff yourself with stuff we stuffed in your stuffquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol, al die prijzen en dan die pantoffels erbij
klopt, maar dit was Oprah's favorites oidquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat ze iedere show wel wat weggaf
Ik kwam niet verder dan de schijtende knechtquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
een plak bakbloedworst
Mooie tongbreker voor ik ga slapen.
Inderdaad, nog erger dan bij Dr Phil, maar whatever, vind het beide vreselijkquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gegil van die mensen bij Oprah, zo Amerikaans.
wel grappig dat ze die man zo goed in beeld brachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vind ik helemaal verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, nog erger dan bij Dr Phil, maar whatever, vind het beide vreselijk
erger nog, mijn vrouw vind Dr Phil geweldigquote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die vind ik helemaal verschrikkelijk
die kun je saboteren he?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erger nog, mijn vrouw vind Dr Phil geweldig
iedere uitzending neemt ze op op de HR decorden
een vreemdgaande psychiater die al jaren geleden zijn bevoegdheid kwijt is geraakt, en heel amerika adoreert emquote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die vind ik helemaal verschrikkelijk
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vreemdgaande psychiater die al jaren geleden zijn bevoegdheid kwijt is geraakt, en heel amerika adoreert em
koenquote:
en zo'n man gaat dan normen en waarden bijbrengenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vreemdgaande psychiater die al jaren geleden zijn bevoegdheid kwijt is geraakt, en heel amerika adoreert em
Voor een auto wil ik ook wel ff juichenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een paar keer de start-stop tijden veranderd![]()
hier ook, iedere dag weer.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Hoppa! Weer een vuurwerkbom naast ons huis.
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een paar keer de start-stop tijden veranderd![]()
Ik kijk niet, ben een beetje over het algemeen aan het kletsen.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een auto wil ik ook wel ff juichen
Browser werkte niet meer en het broertje browser gooit een vierkant teken voor een enterquote:
Ik heb geen tv aan. Maar ik geloof dat ik de hysterie wel voor de geest kan halen.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ben een beetje over het algemeen aan het kletsen.
Slaap lekkerquote:
Niet zozeer dat ik niet kan slapen, maar vooral hoe ik me nu voel...quote:
een rotdip dus....quote:Op woensdag 24 november 2010 00:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zozeer dat ik niet kan slapen, maar vooral hoe ik me nu voel...
Ja, maar ik ga toch maar weer naar bed. mor..vandaag weer werken en dat heeft als het zo doorgaat weinig zin..quote:Op woensdag 24 november 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een rotdip dus....
Balen man....
Oke, sterkte!quote:Op woensdag 24 november 2010 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga toch maar weer naar bed. mor..vandaag weer werken en dat heeft als het zo doorgaat weinig zin..
Mogguh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde dat ik me na dat telefoontje omdraaide en verder sliepquote:Op woensdag 24 november 2010 07:56 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen Kally
Hij, nu nog slapen? Het is toch al 7 uur geweest...
oooohw zoquote:Op woensdag 24 november 2010 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik me na dat telefoontje omdraaide en verder sliep
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Graseter het volgende:
Fuck yeah broodje improv.
Ik ging mn boterham klaarmaken. Ik dacht hopsakee xxl hagel erop. Komt er een klein beetje uit, leeg. Oke normale hagel erbij, zelfde verhaal. Zit ik met een halfnaakte boterham met wat hagelslag. Kom ik met het geniale idee om er bruine basterd suiker op te doen. Nu heb ik een epische boterham.
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 24 november 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar woon ik welhoezo?
Dankje, mijn maag verwelkomt hem nu.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
episch zoet me dunkteet smakelijk
Ik weet dat ik jou altijd blij kan maken met wat fotos.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Kally het volgende:
Boeiend verhaal bart, tnx voor de foto's
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jou altijd blij kan maken met wat fotos.
Mijn hele dag weer goedquote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jou altijd blij kan maken met wat fotos.
Ja vaag, ik ben druk dus weinig fok vandaagquote:
okidokiquote:Op woensdag 24 november 2010 08:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vaag, ik ben druk dus weinig fok vandaag
Nijmegen de gekstequote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Niet echt een reden eigenlijk
Of een beetje curry.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, als het koude kaas is kun je er nog wat appelstroop bij doen
Zoete chiliquote:Op woensdag 24 november 2010 09:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een beetje curry.
Of een beetje zoet chili saus.
Ik. Om te lachen. Alleen ik kan zulke epische broodjes maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:03 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook een episch broodje fabriceren. Wie wil er foto's?
Ik heb jou niet in whatsapp staan.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik. Om te lachen. Alleen ik kan zulke epische broodjes maken.
Verkeer zat tegen waardoor ik iets te laat was.quote:
wat is er? Goedemorgen trouwensquote:
Kan erger dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verkeer zat tegen waardoor ik iets te laat was.
ow kan gebeuren tochquote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Patjequote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een vrachtwagen met een eigen mening?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
Morge iedereen
Ja kan gebeuren maar ik erger me daar aan, een vrachtwagen was van mening dat hij onder een viaduct door kon maar stond daar dus vast, en ik stond daarachter.
Hey kuikenquote:
Mogguh Patjequote:
ik heb je een whatsapp gestuurdquote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Miran had Wander nu betaald ofniet? Anders issie zeker nog niet op FOK! geweest en zal ik hem een whatsapp sturen.
Hoezo, net pas ontdekt?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef sbientje het volgende:
potver hoe lang is dit forum er al?
Fok?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef sbientje het volgende:
Sinds 22 juniquote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef sbientje het volgende:
geregistreerd op: zaterdag 2 juni 2001 @ 09:40quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef sbientje het volgende:
Jij zit er sinds 2002quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef sbientje het volgende:
jaa potver jullie hebben gewoon een meet gehouden en ik was niet eens uitgenodigdquote:
Waar was je danquote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
jaa potver jullie hebben gewoon een meet gehouden en ik was niet eens uitgenodigd
wij dachten dat je ontvoerd was op vakantie ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
jaa potver jullie hebben gewoon een meet gehouden en ik was niet eens uitgenodigd
Wie is het?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij dachten dat je ontvoerd was op vakantie ofzo
Dat weet ik. Maar wie is het?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sbientje is voor jou tijd
tsjonge, je kan toch ook effe kennismaken! gezelligerd!quote:
in drenthe?? dat is me iets te verquote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ow sbientje TAL Meet Part 2.2
Je mag wel een dagje/avondje langskomen
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:01 schreef Graseter het volgende:
Hihi.![]()
Hoi SabineIk ben Graseter, ik zit op fok omdat mijn echtgenote, Kally, ook hier zit.
whehequote:Op woensdag 24 november 2010 11:01 schreef Graseter het volgende:
Hihi.![]()
Hoi SabineIk ben Graseter, ik zit op fok omdat mijn echtgenote, Kally, ook hier zit.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:01 schreef Graseter het volgende:
Hihi.![]()
Ga jij eens heel gauw werken en zorgen dat ik het weer kan uitgeven.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:01 schreef Graseter het volgende:
Hihi.![]()
Sorry lieverd.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw werken en zorgen dat ik het weer kan uitgeven.
Lasagnaquote:
wat jij blijft incrowd en miauw is een vriendin van Marlalaquote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef sbientje het volgende:
wat een incrowd hier zegJe kan ook nooit meer een paar maandjes niet alle nieuwe SUBfora doorspitten want je bent zo vergeten
Hoi graseter en -miauw- , ik ben sbientje en ik ben 27 en ik hou van hobby's, puzzelen...
Nee, jou beurtquote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Lekker.Haal jij de kinderen van school, ja toch?
Ja schat, ik ga het regelenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, ik heb tot 19.00 een meeting.
Kan je moeder ze niet ophalen?
Duzquote:
Duzjequote:
Doe Harry Stampenberg de groeten en zeg dat ik de megabonk nog steeds als trofee op de schoorsteenmantel heb staan.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, ik heb tot 19.00 een meeting.
Kan je moeder ze niet ophalen?
Heb jij de porseleinen hond al afgestoft? Gisteren gaf ik hem een aai over zijn bol en kon ik mijn handen wassen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe Harry Stampenberg de groeten en zeg dat ik de megabonk nog steeds als trofee op de schoorsteenmantel heb staan.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe Harry Stampenberg de groeten en zeg dat ik de megabonk nog steeds als trofee op de schoorsteenmantel heb staan.
Nee, hij mist vacht en ik houd daar rekening mee met die kou op komst.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb jij de porseleinen hond al afgestoft? Gisteren gaf ik hem een aai over zijn bol en kon ik mijn handen wassen.
Het is nog niet zeker of Harry komt. Als hij er is zal ik het zeker doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe je Sjinkie-ava er weer eens voor, lachen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
http://www.meneerzaagmans.nl/site/index.htm
krijg ik zeker weer een boze mail hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe je Sjinkie-ava er weer eens voor, lachen.
Pas op dat je je hand niet verbrandtquote:Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vanavond hete stomende seks.
Bedankt voor de tip. Ik waardeer dit.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pas op dat je je hand niet verbrandt
met rechts of links?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vanavond hete stomende seks.
quote:
To the maxquote:
JAMMER DAT JE NIET IN DE BUURT WOONT, ANDERS HADDEN WE SAMEN KUNNEN HARDLOPEN!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik en sowieso al weer 2 kilo kwijt van het meet-weekend.. vandaag nog even de anorexia hoer uithangen, en dan lukt die 600 gram ook nog wel
Oftewel, ik moet straks echt gaan hardlopen
Stuur maar door dan zal ik hem op maat maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Patjoonnnn
Het plaatje wat ik wil is te groot, en ik weet niet hoe k dat aan moet passen
Opzich vind ik het niet erg, ik heb het een hele tijd gedaan.. maar het weerquote:Op woensdag 24 november 2010 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hardlopen is tof, probeer het te leren waarderen.
siewosie.. als wij dichterbij elkaar woondenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JAMMER DAT JE NIET IN DE BUURT WOONT, ANDERS HADDEN WE SAMEN KUNNEN HARDLOPEN!
Na een paar minuten is de koelte aan je kop een pre.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Opzich vind ik het niet erg, ik heb het een hele tijd gedaan.. maar het weer
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stuur maar door dan zal ik hem op maat maken.
quote:
Nou ja terecht... opzouten met die eikel!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Bos81 het volgende:
Suarez 7 wedstrijden schorsing misschien
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef PatriQue89 het volgende:
NOOOESSSSSSSSSSSSS
IK HEB EEN BRIEF VAN BLUE CIRCLE..
XFA denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |